gra wiedźmin
-
-
- Posty: 13
- Rejestracja: czwartek 19 kwie 2007, 22:56
- Lokalizacja: Bytom
- Płeć:
- Wiek: 45
gra wiedźmin
Witam was wszystkich.
Postanowiłem tutaj napisać gdyż mam nadzieję że ktoś mi trochę pomoże.
Parę lat temu ostro zapylałem w Magiczny miecz, potem robiłem własne plansze. Ostatnio spotkałem się ze znajomym i namówił mnie do zrobienia gry planszowej Wiedźmin. Grę robię prywatnie bez żadnych nadziei na wydanie jej. Jest to mapa świata wiedźmina podzielona na kwadraty po której poruszają się bohaterowie. Mam kilka nierozwiązanych kwestii ale o tym później.
Najpierw chciałem zrobić planszę w stylu magicznego miecza jednak stwierdziłem że okazała się zbyt mała. Nowa ma ponad 300 pól 2.5 na 2.5 cm. i mam zamiar jeszcze ją trochę zwiększyć jeśli zajdzie potrzeba. Postacie będą poruszać się po jednym polu z wyjątkami dla danego bohatera lub posiadania wierzchowca lub innego transportu, np. wampir w porze nocnej (a takie wprowadziłem po dwie godziny na dzień i noc) będzie się poruszał po dwa pola. Mam jeszcze problemy z doświadczeniem za walki i wykonywanie questów. Dopiero zacząłem więc nie ma się jeszcze czy zbytnio pochwalić ale jeżeli macie jakieś sugestie to bardzo o nie proszę.
Postanowiłem tutaj napisać gdyż mam nadzieję że ktoś mi trochę pomoże.
Parę lat temu ostro zapylałem w Magiczny miecz, potem robiłem własne plansze. Ostatnio spotkałem się ze znajomym i namówił mnie do zrobienia gry planszowej Wiedźmin. Grę robię prywatnie bez żadnych nadziei na wydanie jej. Jest to mapa świata wiedźmina podzielona na kwadraty po której poruszają się bohaterowie. Mam kilka nierozwiązanych kwestii ale o tym później.
Najpierw chciałem zrobić planszę w stylu magicznego miecza jednak stwierdziłem że okazała się zbyt mała. Nowa ma ponad 300 pól 2.5 na 2.5 cm. i mam zamiar jeszcze ją trochę zwiększyć jeśli zajdzie potrzeba. Postacie będą poruszać się po jednym polu z wyjątkami dla danego bohatera lub posiadania wierzchowca lub innego transportu, np. wampir w porze nocnej (a takie wprowadziłem po dwie godziny na dzień i noc) będzie się poruszał po dwa pola. Mam jeszcze problemy z doświadczeniem za walki i wykonywanie questów. Dopiero zacząłem więc nie ma się jeszcze czy zbytnio pochwalić ale jeżeli macie jakieś sugestie to bardzo o nie proszę.
Ostatnio zmieniony piątek 19 wrz 2008, 13:37 przez jasiu666, łącznie zmieniany 2 razy.
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
-
-
- Posty: 13
- Rejestracja: czwartek 19 kwie 2007, 22:56
- Lokalizacja: Bytom
- Płeć:
- Wiek: 45
Podstawowe postacie to krasnolud, rycerz, mag, czarodziejka, wampir, elf, wiedźmin, pustelnik, driada, wiedźma, wilkołak.
Grę chcę osadzić 20-30 lat przed wydarzeniami opisanymi w sadze.
Myślę że granie samymi wiedźminami było by zbyt nudne, chociaż nic na drodze nie stanie aby rozegrać taki scenariusz.
System walki (ten najlepszy według mnie) będzie wyglądał następująco:
atakujący: atakowany:
tura eliksiru tura eliksiru (jeżeli postacie posiadają tą zdolność)
tura ataku tura obrony (atak zwykły lub magiczny zależy od rodzaju postaci)
tura obrony tura ataku (aż do śmierci postaci)
Do ataku (i do obrony) dodajemy punkty dodatków (broń, magia, eliksiry, przyjaciele).
Jeżeli atak przeszedł przez obronę zaatakowana postać traci 1 punkt życia. W każdej chwili postać może się poddać lub wykupić.
Grę chcę osadzić 20-30 lat przed wydarzeniami opisanymi w sadze.
Myślę że granie samymi wiedźminami było by zbyt nudne, chociaż nic na drodze nie stanie aby rozegrać taki scenariusz.
System walki (ten najlepszy według mnie) będzie wyglądał następująco:
atakujący: atakowany:
tura eliksiru tura eliksiru (jeżeli postacie posiadają tą zdolność)
tura ataku tura obrony (atak zwykły lub magiczny zależy od rodzaju postaci)
tura obrony tura ataku (aż do śmierci postaci)
Do ataku (i do obrony) dodajemy punkty dodatków (broń, magia, eliksiry, przyjaciele).
Jeżeli atak przeszedł przez obronę zaatakowana postać traci 1 punkt życia. W każdej chwili postać może się poddać lub wykupić.
Ostatnio zmieniony czwartek 18 wrz 2008, 06:52 przez jasiu666, łącznie zmieniany 1 raz.
- 7Tristan
-
- Posty: 729
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 09:43
- Lokalizacja: La Verna
- Płeć:
- Wiek: 39
Fakt ,że tak powinno być ciekawiej - aczkolwiek trzeba uważać ,bo skoro gra ma być pod tytułem "Wiedźmin" to trzeba jednak największą uwage poświęcić Wiedźminom
Jak będzie weekend (lub w tygodniu w miarę możliwości pomyślę mocniej nad tym pomysłem i poddam Ci może kilka pomysłów ,a Ty zadecydujesz czy Cię zainteresują)
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
-
-
- Posty: 13
- Rejestracja: czwartek 19 kwie 2007, 22:56
- Lokalizacja: Bytom
- Płeć:
- Wiek: 45
W walkach chcę zastosować system z magi i miecza lecz trochę zmodyfikowany tj, po udanym ataku uderzona postać traci 1 punkt życia (jeżeli nie zdołała się obronić) tak samo w walce z potworami. Walka może trwać aż do śmierci jednej z postaci co daje większe podobieństwo do Versus niż do walk z magi i miecza. Chcę tak zrobić aby walka nie trwała tylko dwóch tur (co mnie zawsze wkurzało) i daje to także możliwość wygranej dla zaatakowanej postaci jeżeli będzie się umiejętnie broniła.
Powiedzmy że atak jest udany i zabierze 1 punkt życia ale np. krasnolud ma truciznę na toporze która zabiera również 1 punkt więc mamy dwa.
Czarodziejka może rzucić czar kuli ognia który będzie trwał trzy tury i zabierał innej postaci 1 punkt życia przy każdej jej turze (tak więc po rzuceniu czaru czarodziejka ma następną turę żeby zaatakować i dodaje swój atak np. sztyletem do ataku czarem) wtedy po udanym ataku zabierze już dwa punkty życia, a stosując zatruty sztylet zabierze trzy punkty.
Pracuje teraz nad ilością punktów życia dla postaci i ich przeciwników aby walki nie trwały tylko kilka tur, gdyż przy takich założeniach gdyby mieli np. po 8 punktów życia to dało by się zabić postać w 4 tury. Analizuje teraz wszystko aby wiocha nie wyszła.
Powiedzmy że atak jest udany i zabierze 1 punkt życia ale np. krasnolud ma truciznę na toporze która zabiera również 1 punkt więc mamy dwa.
Czarodziejka może rzucić czar kuli ognia który będzie trwał trzy tury i zabierał innej postaci 1 punkt życia przy każdej jej turze (tak więc po rzuceniu czaru czarodziejka ma następną turę żeby zaatakować i dodaje swój atak np. sztyletem do ataku czarem) wtedy po udanym ataku zabierze już dwa punkty życia, a stosując zatruty sztylet zabierze trzy punkty.
Pracuje teraz nad ilością punktów życia dla postaci i ich przeciwników aby walki nie trwały tylko kilka tur, gdyż przy takich założeniach gdyby mieli np. po 8 punktów życia to dało by się zabić postać w 4 tury. Analizuje teraz wszystko aby wiocha nie wyszła.
Ostatnio zmieniony czwartek 06 lis 2008, 12:51 przez jasiu666, łącznie zmieniany 1 raz.
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
- Rogo
-
- Posty: 6442
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 38
Skoro walka ma być do śmierci, to opracuj jeszcze system ucieczki i ewentualnie pogoni. Np. Uciekać można dopiero po pierwszej rundzie walki. Ktoś wie, że nie ma szans i postanawia uciekać. Rzuca kostką i coś w stylu 1: podczas ucieczki został jeszcze trafiony; 2: podczas ucieczki musi się jeszcze bronić - walka odbywa się normalnie ale uciekający ma np. -2 do skuteczności; 3: podczas ucieczki musi się bronić na normalnych zasadach; 4-6: ucieczka zakończona pomyślnie 
Jak przeciwnik ma Łuk lub atakuje czarami dystansowymi, to uciekający odejmuje 1 od wyniku rzutu kostką
No chyba, że gra ma polegać na ciągłym zabijaniu, umieraniu i powracaniu z zaświatów
Jak przeciwnik ma Łuk lub atakuje czarami dystansowymi, to uciekający odejmuje 1 od wyniku rzutu kostką
No chyba, że gra ma polegać na ciągłym zabijaniu, umieraniu i powracaniu z zaświatów
Ja nawet nie mam Talismana.
-
-
- Posty: 13
- Rejestracja: czwartek 19 kwie 2007, 22:56
- Lokalizacja: Bytom
- Płeć:
- Wiek: 45
Bardzo fajny pomysł dzięki!!!
Wstępna wersja mapy zrobiona, wygląda strasznie ale to tylko po to aby sprawdzić czy będzie ok. Jeżeli będzie to czka mnie rysowanie mapy od podstaw. Za poradą Marcusa Fenixa z forum Wiedźmina prawie obmyśliłem sprawę XP postaci. Podobnie jak w grach komputerowych typu Diablo.
Ciężko to będzie zrobić w grze planszowej ale się postaram. Z questami mógłbym zrobić tak że od razu będzie podana ilość punktów doświadczenia do zdobycia. Z potworami można postąpić podobnie. Zastanawiam się nad limitem przy którym postać osiągnie następny poziom ale to wyjdzie przy testach. Skończyłem mapę i zabrałem się za robienie kart, problem który pojawił mi się teraz to naprawdę wielka gra gdyż muszę podzielić karty na krainy, las, pustynia, równiny, morze itd. Daje mi to ogromną ilość kart do stworzenia więc trochę czasu minie zanim się z tym uporam.
Tutaj mam prośbę do was, jeżeli macie pomysły na zadania to ślijcie je do mnie na pocztę jasiu6660@op.pl
Będę niezmiernie wdzięczny, mogą być w stylu: zdobądź 10 głów utopców dla króla, lub zbierz 5 łodyg jaskółczego ziela dla Wesymira.
Zadania POWAŻNIE związane z książką mile widziane.
Proszę o to gdyż ciężko tak samemu więc jeżeli ktoś będzie chętny to z góry dziękuję.
Wstępna wersja mapy zrobiona, wygląda strasznie ale to tylko po to aby sprawdzić czy będzie ok. Jeżeli będzie to czka mnie rysowanie mapy od podstaw. Za poradą Marcusa Fenixa z forum Wiedźmina prawie obmyśliłem sprawę XP postaci. Podobnie jak w grach komputerowych typu Diablo.
Ciężko to będzie zrobić w grze planszowej ale się postaram. Z questami mógłbym zrobić tak że od razu będzie podana ilość punktów doświadczenia do zdobycia. Z potworami można postąpić podobnie. Zastanawiam się nad limitem przy którym postać osiągnie następny poziom ale to wyjdzie przy testach. Skończyłem mapę i zabrałem się za robienie kart, problem który pojawił mi się teraz to naprawdę wielka gra gdyż muszę podzielić karty na krainy, las, pustynia, równiny, morze itd. Daje mi to ogromną ilość kart do stworzenia więc trochę czasu minie zanim się z tym uporam.
Tutaj mam prośbę do was, jeżeli macie pomysły na zadania to ślijcie je do mnie na pocztę jasiu6660@op.pl
Będę niezmiernie wdzięczny, mogą być w stylu: zdobądź 10 głów utopców dla króla, lub zbierz 5 łodyg jaskółczego ziela dla Wesymira.
Zadania POWAŻNIE związane z książką mile widziane.
Proszę o to gdyż ciężko tak samemu więc jeżeli ktoś będzie chętny to z góry dziękuję.
-
-
- Posty: 13
- Rejestracja: czwartek 19 kwie 2007, 22:56
- Lokalizacja: Bytom
- Płeć:
- Wiek: 45
Już niedługo pokaże trochę wykonanej pracy. Pudełko do kościanego pokera znalazło swego wykonawcę i niedługo powinno być do zaprezentowania. Znalazłem także grafika który zajmuje się projektowaniem kart, tak więc wszystko ok.
Dopracowałem sprawę walk. Zwykłych, magicznych i mieszanych :mrgreen:
Powoli robimy pierwsze karty. Rozpracowałem magię i czary które będą występowały w tej grze. Jednym słowem idzie naprawdę nieźle.
Dzięki wszystkim za zainteresowanie.
Dopracowałem sprawę walk. Zwykłych, magicznych i mieszanych :mrgreen:
Powoli robimy pierwsze karty. Rozpracowałem magię i czary które będą występowały w tej grze. Jednym słowem idzie naprawdę nieźle.
Dzięki wszystkim za zainteresowanie.
Ostatnio zmieniony wtorek 02 gru 2008, 13:01 przez jasiu666, łącznie zmieniany 1 raz.
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 44
-
-
- Posty: 13
- Rejestracja: czwartek 19 kwie 2007, 22:56
- Lokalizacja: Bytom
- Płeć:
- Wiek: 45
Panowie i Panie ugrzęzłem i potrzebuję pomocy. Gra jest na etapie brudnym, czyli jeszcze nie beta i nie dam rady sam. Wszystkie osoby chętne do współpracy piszcie:
666agonus666@gmail.com
Czas pokazuje mi niestety, że czasami samemu to se można.
Mam zrobioną mapę, pierwsze projekty kart. Rozpisaną walkę zwykłą i magiczną. Drzewa czarów. Pomysły zadań i zleceń oraz postacie.
666agonus666@gmail.com
Czas pokazuje mi niestety, że czasami samemu to se można.
Mam zrobioną mapę, pierwsze projekty kart. Rozpisaną walkę zwykłą i magiczną. Drzewa czarów. Pomysły zadań i zleceń oraz postacie.
- czeski_
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kraina Snu
• Kraina Umarłych
• Puszcza - Posty: 630
- Rejestracja: sobota 02 gru 2006, 19:02
- Lokalizacja: Opole
- Płeć:
- Kontakt:
-
-
- Posty: 13
- Rejestracja: czwartek 19 kwie 2007, 22:56
- Lokalizacja: Bytom
- Płeć:
- Wiek: 45
Witajcie znowu!!!
Nic nie zdechło na szczęście, postanowiłem jeszcze raz przeredagować to co już zrobiłem. Chcę skończyć to co zacząłem nawet gdybym miał to robić jeszcze kilka lat! choć mam nadzieję, że tyle to nie potrwa. Prawdopodobnie usunę ten temat i zrobię nowy ale jeszcze nie teraz.
Powtórzę co już mam:
plansza (mapa podzielona na sektory), postacie (nie tylko wiedźmini), system walk i poruszania się, tryb dzień/noc, magia, system walki.
Siedzę teraz nad tworzeniem kart a że nie jestem grafikiem komputerowym to idzie to trochę powoli. Mam jednak wielką nadzieje, że mi się powiedzie. Macie jakieś pomysły to piszcie, wspierajcie i pytajcie a odpowiem.
Pozdrawiam zainteresowanych!!!
KARTA JAKOŚ DZIWNIE SIĘ ZAPISAŁA A OBRAZEK JEST Z GRY. To projekt dla grafika wykonany w paint.Jak tylko będę miał coś lepszego to wstawie.
[ Dodano: Sro Lip 08, 2009 12:11 pm ]
Na karcie w górnym lewym rogu będzie oznaczona płeć.
W kwadracikach kolejno:
czerwony - życie
żółty - siła
zielony - zręczność
fioletowy - wiedza
niebieski - mana
Obok będzie opis dodatkowych umiejętności danej postaci. Rewolucji nie ma, kładę nacisk na przejrzystość i łatwość w graniu. Chcę aby reguły były łatwe dla każdego, minimalizując utrudnienia typu tabelki, liczenie statystyk itd.
Jedyne zawiłości czekają przy wiedzy i magi ale staram się je jak najbardziej uprościć.
Nic nie zdechło na szczęście, postanowiłem jeszcze raz przeredagować to co już zrobiłem. Chcę skończyć to co zacząłem nawet gdybym miał to robić jeszcze kilka lat! choć mam nadzieję, że tyle to nie potrwa. Prawdopodobnie usunę ten temat i zrobię nowy ale jeszcze nie teraz.
Powtórzę co już mam:
plansza (mapa podzielona na sektory), postacie (nie tylko wiedźmini), system walk i poruszania się, tryb dzień/noc, magia, system walki.
Siedzę teraz nad tworzeniem kart a że nie jestem grafikiem komputerowym to idzie to trochę powoli. Mam jednak wielką nadzieje, że mi się powiedzie. Macie jakieś pomysły to piszcie, wspierajcie i pytajcie a odpowiem.
Pozdrawiam zainteresowanych!!!
KARTA JAKOŚ DZIWNIE SIĘ ZAPISAŁA A OBRAZEK JEST Z GRY. To projekt dla grafika wykonany w paint.Jak tylko będę miał coś lepszego to wstawie.
[ Dodano: Sro Lip 08, 2009 12:11 pm ]
Na karcie w górnym lewym rogu będzie oznaczona płeć.
W kwadracikach kolejno:
czerwony - życie
żółty - siła
zielony - zręczność
fioletowy - wiedza
niebieski - mana
Obok będzie opis dodatkowych umiejętności danej postaci. Rewolucji nie ma, kładę nacisk na przejrzystość i łatwość w graniu. Chcę aby reguły były łatwe dla każdego, minimalizując utrudnienia typu tabelki, liczenie statystyk itd.
Jedyne zawiłości czekają przy wiedzy i magi ale staram się je jak najbardziej uprościć.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Rogo
-
- Posty: 6442
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 38
- czeski_
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kraina Snu
• Kraina Umarłych
• Puszcza - Posty: 630
- Rejestracja: sobota 02 gru 2006, 19:02
- Lokalizacja: Opole
- Płeć:
- Kontakt:
-
-
- Posty: 13
- Rejestracja: czwartek 19 kwie 2007, 22:56
- Lokalizacja: Bytom
- Płeć:
- Wiek: 45
Postaram się nauczyć, choć wczoraj kumpel obiecał mi pomóc jeżeli chodzi o programy graficzne. To jest wstępny projekt karty, wszystko mam na razie w fazie szkicowej ale postaram się zrobić foty i wstawić. Do przyszłego tygodnia jak dam radę pokaże podstawowe przepisy i powiecie co o tym myślicie.
[ Dodano: Czw Lip 09, 2009 10:35 am ]
Jak pisałem wcześniej plansza (a jest to mapa świata Wiedźmina) jest podzielona na pola. Postacie będą poruszać sie po niej po jednym polu aby stworzyć realność wędrówki. Większą ilość pól na turę będzie można przebyć tylko po zastosowaniu magi bądź eliksiru. Istnieją jeszcze zdolności danych bohaterów, np: Driada będzie mogła poruszać się 1 lub 2 pola (wedle swego uznania) w lasach.
Podział rozgrywki na dzień i noc (czas trwania do ustalenia, na razie po 2 godziny na daną porę dnia) otwiera takie możliwości dla innych postaci, np: wampir. Możliwość zamiany w nietoperza bądź obłok dymu zwiększa jego zakres ruchu.
Strefy wodne wymagać będą transportu, łodzie, statki bądź promy (zależnie od miejsca, oraz szybkości danego transportu)
Chce także zamknąć planszę w taki sposób, że gdy postać dotrze np. do ostatniego pola po lewej zamiast wracać się może przejść na ostatnie pole po prawej na tej samej wysokości. Dzięki temu świat odkrywany przez postacie otrzyma spójną całość jednej krainy, tak myślę.
[ Dodano: Czw Lip 09, 2009 10:35 am ]
Jak pisałem wcześniej plansza (a jest to mapa świata Wiedźmina) jest podzielona na pola. Postacie będą poruszać sie po niej po jednym polu aby stworzyć realność wędrówki. Większą ilość pól na turę będzie można przebyć tylko po zastosowaniu magi bądź eliksiru. Istnieją jeszcze zdolności danych bohaterów, np: Driada będzie mogła poruszać się 1 lub 2 pola (wedle swego uznania) w lasach.
Podział rozgrywki na dzień i noc (czas trwania do ustalenia, na razie po 2 godziny na daną porę dnia) otwiera takie możliwości dla innych postaci, np: wampir. Możliwość zamiany w nietoperza bądź obłok dymu zwiększa jego zakres ruchu.
Strefy wodne wymagać będą transportu, łodzie, statki bądź promy (zależnie od miejsca, oraz szybkości danego transportu)
Chce także zamknąć planszę w taki sposób, że gdy postać dotrze np. do ostatniego pola po lewej zamiast wracać się może przejść na ostatnie pole po prawej na tej samej wysokości. Dzięki temu świat odkrywany przez postacie otrzyma spójną całość jednej krainy, tak myślę.
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 44
-
-
- Posty: 13
- Rejestracja: czwartek 19 kwie 2007, 22:56
- Lokalizacja: Bytom
- Płeć:
- Wiek: 45
Tutaj chciałbym dać upust swojej wyobraźni (i kilkorgu z moich znajomych) gdyż raczej nie mogę posłużyć czyimiś artami. Na razie myślę że będą to szybkie szkice choć tak do końca nie zaprzeczam że w wersji brudnej nie posłużę się właśnie czyimiś pracami, będzie trochę szybciej.
Zresztą to nie jest projekt przeznaczony do sprzedaży lecz fanowsko/hobbistyczny, co nie zmienia faktu że gdy skończę będę wymieniał ludzi którzy mnie wspomagali.
Teraz plansza składa się z kwadracików, chce ją jednak podzielić heksami, wygląda to o wiele lepiej. Poza tym będą dodatkowe plansze miast, podziemi oraz do walk finałowych i pojedynków grupowych. Podobne będą do plansz z herosów, wspaniale się sprawdzają.
[ Dodano: Pon Lip 13, 2009 10:00 am ]
Postacie występujące w grze:
wiedźmin, krasnolud, gnom, elf, driada, czarodziejka, mag, rycerz, druid, najemnik, czarownica, renegat, wampir,
Każda z postaci otrzyma swoją plansze początkową, np: driada - las, krasnolud - góry, itd. Chodzi o to aby zaznajomić się z poruszaniem, walką itd. A także o zdobywanie poziomu i walkę. Zaliczenie kilku questów i lvl. Będą to także mapki bazowe, każdy ma swój dom w którym może się w nim schować.
Poza tym mapki te posłużą do rozgrywania pojedynków między postaciami.
Obecny tytuł: Wiedźmin - Świat Magi.
Młody bohaterze, to tu właśnie rozpoczynasz swą wędrówkę po sławę i bogactwo. Po honor i legendę, po glorię i życie wieczne na kartach najwspanialszych kronik. Zostałeś wybrany aby zaprowadzić porządek na tym świecie i tylko ty jesteś w stanie sprostać temu zadaniu. Twoi nauczyciele wyszkolą cię i uzbroją w magię i miecz, dadzą rady i pobłogosławią w imię wielkiej przygody. Ruszaj więc przed siebie aby rozgonić mroczne chmury zgromadzone nad naszą krainą.
[ Dodano: Sro Lip 22, 2009 5:24 pm ]
prototyp mapy, jeszcze nie wycięty i z kwadracikami. Do bety będzie z heksami.
[ Dodano: Czw Lip 23, 2009 4:42 pm ]
foto mapy
[ Dodano: Czw Lip 23, 2009 4:44 pm ]
Wykorzystałem tutaj mapę dołączoną do gry komputerowej Wiedźmin jednak i tak mam zamiar ją przerysować i dodać brakujące elementy zasłonięte w oryginale.
Zresztą to nie jest projekt przeznaczony do sprzedaży lecz fanowsko/hobbistyczny, co nie zmienia faktu że gdy skończę będę wymieniał ludzi którzy mnie wspomagali.
Teraz plansza składa się z kwadracików, chce ją jednak podzielić heksami, wygląda to o wiele lepiej. Poza tym będą dodatkowe plansze miast, podziemi oraz do walk finałowych i pojedynków grupowych. Podobne będą do plansz z herosów, wspaniale się sprawdzają.
[ Dodano: Pon Lip 13, 2009 10:00 am ]
Postacie występujące w grze:
wiedźmin, krasnolud, gnom, elf, driada, czarodziejka, mag, rycerz, druid, najemnik, czarownica, renegat, wampir,
Każda z postaci otrzyma swoją plansze początkową, np: driada - las, krasnolud - góry, itd. Chodzi o to aby zaznajomić się z poruszaniem, walką itd. A także o zdobywanie poziomu i walkę. Zaliczenie kilku questów i lvl. Będą to także mapki bazowe, każdy ma swój dom w którym może się w nim schować.
Poza tym mapki te posłużą do rozgrywania pojedynków między postaciami.
Obecny tytuł: Wiedźmin - Świat Magi.
Młody bohaterze, to tu właśnie rozpoczynasz swą wędrówkę po sławę i bogactwo. Po honor i legendę, po glorię i życie wieczne na kartach najwspanialszych kronik. Zostałeś wybrany aby zaprowadzić porządek na tym świecie i tylko ty jesteś w stanie sprostać temu zadaniu. Twoi nauczyciele wyszkolą cię i uzbroją w magię i miecz, dadzą rady i pobłogosławią w imię wielkiej przygody. Ruszaj więc przed siebie aby rozgonić mroczne chmury zgromadzone nad naszą krainą.
[ Dodano: Sro Lip 22, 2009 5:24 pm ]
prototyp mapy, jeszcze nie wycięty i z kwadracikami. Do bety będzie z heksami.
[ Dodano: Czw Lip 23, 2009 4:42 pm ]
foto mapy
[ Dodano: Czw Lip 23, 2009 4:44 pm ]
Wykorzystałem tutaj mapę dołączoną do gry komputerowej Wiedźmin jednak i tak mam zamiar ją przerysować i dodać brakujące elementy zasłonięte w oryginale.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- czeski_
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kraina Snu
• Kraina Umarłych
• Puszcza - Posty: 630
- Rejestracja: sobota 02 gru 2006, 19:02
- Lokalizacja: Opole
- Płeć:
- Kontakt:
-
-
- Posty: 13
- Rejestracja: czwartek 19 kwie 2007, 22:56
- Lokalizacja: Bytom
- Płeć:
- Wiek: 45
Nie piszę żeby coś podbić lecz informować, ale ok. Z miejscem startu postaci tak będzie jak piszesz, ich osobiste plansze posłużą do rozpoczęcia zdobywania lvl a póżniej do odwiedzania ich przez inne postacie. Driada będzie mogła zawitać do wiedźminów i wykonać tam odpowiednie zadania, np: transport broni w okolice Kaer.
Plansza się sprawdza, sama w sobie posiada zróżnicowanie terenowe i jest oryginalnym pomysłem twórcy wiedźmina, nie widziałem sensu aby wymyślać coś nowego.
Plansza się sprawdza, sama w sobie posiada zróżnicowanie terenowe i jest oryginalnym pomysłem twórcy wiedźmina, nie widziałem sensu aby wymyślać coś nowego.