Re: Poprawieni Poszukiwacze
: środa 01 kwie 2020, 09:36
Dzięki uprzejmości @Arthan i @Pablo podmieniłem grafiki na ładniejsze.
Naniosłem też trochę poprawek, bo część zmian okazała się nietrafiona. Poniżej zamieszczam już suchą listę tego, co zostało przeze mnie zmodyfikowane względem oryginału.
Link w pierwszym poście.
Derwisz:
+1 do Mocy
Elf:
- teleport na dowolną Puszczę
- +2 do Losu
Ghoul:
- zabiera życie kiedy pokona poszukiwacza w jakiejkolwiek walce
- możesz wskrzeszać trofea, a nie wrogów pokonanych w walce- zachowujesz elastyczność
- możesz odrzucać trofea, żeby dostać życie / zaklęcia (do przetestowania, docelowo chciałbym zostawić jedno albo drugie)
Góral:
-szarżą można walnąć po rzucie kośćmi w walce (obu ston)
Kapłan (2 wersje, do przetestowania):
1) za zabicie ducha możesz modlić się jak w świątyni, zamiast uwięzienia utrata Losu
2) za zabicie ducha pełen zestaw zaklęć, +1 /2 do modlitwy
Kupiec:
- spotykając innego Poszukiwacza możesz zamieniać swoje przedmioty na inne przedmioty lub złoto
- zaktualizowana ostatnia zdolność o karty z dodatków
Mag:
- możesz atakować psychicznie
Minstrel:
- możesz odrzucać Los, żeby pomagać sobie w oczarowaniu Zwierząt
- możesz odebrać napotkanemu Poszukiwaczowi dowolnego Przyjaciela, jeżeli na 1 kości wyrzucisz mniej niż twoja Moc.
Mnich:
-możesz zwiększać wartość Mocy odrzucając 10 pkt trofeów
Czarownica:
- omamienie działa na wszystkich, niezależnie od Charakteru na 4,5 i 6
- możesz odebrać dowolnego Przyjaciela + wywalenie zapisu sugerującego możliwość użycia 2 zdolności przy jednym spotkaniu
- możesz ignorować nieznajomych
Krasnolud:
Nowość. Drobne poprawki, żeby pozbyć się staromodnych naleciałości z lat 80.
- +1 do rzutu przy badaniu kart miejsc (a nie tylko Jaskini)
- nie tracisz tury na skutek jakichkolwiek kart miejsc (a nie tylko labiryntu)
Upiorny Rycerz:
- +1 do Losu
- +1 do Siły
- zawsze Zły
Pirat:
- -1 do Losu (jak w pierwotnej wersji)
- zwerbowani Nieznajomi mogą być odrzucani do zniwelowania straty życia po jakiejkolwiek walce
Wędrujący:
- 1 zaklęcie na start
Złodziej:
- +1 do Losu
- zaktualizowanie miejsc kradzieży do kilku kart z dodatków
Jeżeli ktoś z was zdecydowałby się przetestować któregoś to poproszę o feedback
pozdrawiam wszystkich
Naniosłem też trochę poprawek, bo część zmian okazała się nietrafiona. Poniżej zamieszczam już suchą listę tego, co zostało przeze mnie zmodyfikowane względem oryginału.
Link w pierwszym poście.
Derwisz:
+1 do Mocy
Elf:
- teleport na dowolną Puszczę
- +2 do Losu
Ghoul:
- zabiera życie kiedy pokona poszukiwacza w jakiejkolwiek walce
- możesz wskrzeszać trofea, a nie wrogów pokonanych w walce- zachowujesz elastyczność
- możesz odrzucać trofea, żeby dostać życie / zaklęcia (do przetestowania, docelowo chciałbym zostawić jedno albo drugie)
Góral:
-szarżą można walnąć po rzucie kośćmi w walce (obu ston)
Kapłan (2 wersje, do przetestowania):
1) za zabicie ducha możesz modlić się jak w świątyni, zamiast uwięzienia utrata Losu
2) za zabicie ducha pełen zestaw zaklęć, +1 /2 do modlitwy
Kupiec:
- spotykając innego Poszukiwacza możesz zamieniać swoje przedmioty na inne przedmioty lub złoto
- zaktualizowana ostatnia zdolność o karty z dodatków
Mag:
- możesz atakować psychicznie
Minstrel:
- możesz odrzucać Los, żeby pomagać sobie w oczarowaniu Zwierząt
- możesz odebrać napotkanemu Poszukiwaczowi dowolnego Przyjaciela, jeżeli na 1 kości wyrzucisz mniej niż twoja Moc.
Mnich:
-możesz zwiększać wartość Mocy odrzucając 10 pkt trofeów
Czarownica:
- omamienie działa na wszystkich, niezależnie od Charakteru na 4,5 i 6
- możesz odebrać dowolnego Przyjaciela + wywalenie zapisu sugerującego możliwość użycia 2 zdolności przy jednym spotkaniu
- możesz ignorować nieznajomych
Krasnolud:
Nowość. Drobne poprawki, żeby pozbyć się staromodnych naleciałości z lat 80.
- +1 do rzutu przy badaniu kart miejsc (a nie tylko Jaskini)
- nie tracisz tury na skutek jakichkolwiek kart miejsc (a nie tylko labiryntu)
Upiorny Rycerz:
- +1 do Losu
- +1 do Siły
- zawsze Zły
Pirat:
- -1 do Losu (jak w pierwotnej wersji)
- zwerbowani Nieznajomi mogą być odrzucani do zniwelowania straty życia po jakiejkolwiek walce
Wędrujący:
- 1 zaklęcie na start
Złodziej:
- +1 do Losu
- zaktualizowanie miejsc kradzieży do kilku kart z dodatków
Jeżeli ktoś z was zdecydowałby się przetestować któregoś to poproszę o feedback
pozdrawiam wszystkich