Zasady w Magicznym Mieczu
- Killah Bane
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Tatuaże
• Trofea - Posty: 208
- Rejestracja: piątek 13 cze 2008, 21:40
- Lokalizacja: Arkham Asylum
- Płeć:
- Wiek: 38
Nie zawsze, ale żeby to stwierdzić, trzeba dłużej pograć. Czasem lepiej zapłacić za Przeprawę i zejść z jakiegoś Obszaru (np jeśli pozostaniesz przy Magicznych Wrotach, to wiadomo, że w następnej turze już tam nie trafisz), żeby potem mieć większe pole manewru. Jest też jakiś Obszar (nie pamiętam, jaki) z którego po wyrzuceniu iluśtam oczek można przenieść się tylko na Przeprawę- albo jedną, albo drugą.
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
- Killah Bane
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Tatuaże
• Trofea - Posty: 208
- Rejestracja: piątek 13 cze 2008, 21:40
- Lokalizacja: Arkham Asylum
- Płeć:
- Wiek: 38
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały - Posty: 111
- Rejestracja: poniedziałek 19 paź 2009, 19:53
- Lokalizacja: śląsk
- Płeć:
- Wiek: 37
Witam,
mam watpliwosci odnosnie walki w magicznym mieczu, a scislej mowiac walki magicznej miedzy postaciami. Otoz w instrukcji pisze iz walka taka ma miejsce wtedy gdy wylosujemy wroga demona lub, co mnie interesuje, rozpocznie ja postac o specjalnych zdolnosciach. I tu jest ten problem, jakie sa te specjalne zdolnosci i kto je posiada? Przgladajac tak "na szybko" karty postaci nie znalazlem nikogo kto moglby rozpoczac walke magiczna.
Przyznam sie iz do tej pory gralem tak ze kazda dowolna postac ma prawo wyboru rodzaju walki.
Pozdrawiam
mam watpliwosci odnosnie walki w magicznym mieczu, a scislej mowiac walki magicznej miedzy postaciami. Otoz w instrukcji pisze iz walka taka ma miejsce wtedy gdy wylosujemy wroga demona lub, co mnie interesuje, rozpocznie ja postac o specjalnych zdolnosciach. I tu jest ten problem, jakie sa te specjalne zdolnosci i kto je posiada? Przgladajac tak "na szybko" karty postaci nie znalazlem nikogo kto moglby rozpoczac walke magiczna.
Przyznam sie iz do tej pory gralem tak ze kazda dowolna postac ma prawo wyboru rodzaju walki.
Pozdrawiam
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23522
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały - Posty: 111
- Rejestracja: poniedziałek 19 paź 2009, 19:53
- Lokalizacja: śląsk
- Płeć:
- Wiek: 37
Witam,
zgadza sie, tyle ze te postacie ktore wymieniliscie sa z dodatkow. Natomiast przejzalem dokladniej postacie z magicznego miecza i okazuje sie ze ta zdolnosc posiada jedynie kat i ksiaze ciemnosci. Czyli postacie po ktorych bym sie tego nie spodziewal. Natomiast takie postacie jak czarodziej, mag, wiedzma, kaplan czyli postacie ktore przynajmniej z nazwy maja cos wspolnego z magia, taich zdolnosci juz nie maja. Uwazam to za blad, gdyz oslabia to ww postacie i nie pozwala im wykorzystac swojego potencjalu.
Pozdrawiam
zgadza sie, tyle ze te postacie ktore wymieniliscie sa z dodatkow. Natomiast przejzalem dokladniej postacie z magicznego miecza i okazuje sie ze ta zdolnosc posiada jedynie kat i ksiaze ciemnosci. Czyli postacie po ktorych bym sie tego nie spodziewal. Natomiast takie postacie jak czarodziej, mag, wiedzma, kaplan czyli postacie ktore przynajmniej z nazwy maja cos wspolnego z magia, taich zdolnosci juz nie maja. Uwazam to za blad, gdyz oslabia to ww postacie i nie pozwala im wykorzystac swojego potencjalu.
Pozdrawiam
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23522
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23522
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
No nie bardzo, z tego co pamiętam, a wydaje mi się, że dobrze pamiętam, to bez względu na to, jaki masz Run, to sobie wybierasz jakim Rycerzem chcesz zostać. Zasada, o której powiadasz, póki co jest, np. dla mnie czy Arkona, homemade zasadą.Martins pisze:Skoro jesteś posiadaczem Runu Shauli, to możesz stać się tylko Rycerzem Shauli. Dla mnie sprawa jest jasna.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
Przeczytałem instrukcję i powiedziałbym, że i tak i nie.
Z jednej strony faktycznie nie ma zapisu świadczącego o tym, że staje się takim Rycerzem jaki się ma Run.
Ale z drugiej strony nie ma zapisu, że można sobie wybrać dowolnego Rycerza.
Przypuszczam, że intecją tekstu było, aby jednak brało się takiego Rycerza, jaki się posiada Run, tylko autorzy nie przemyśleli do końca napisanego tekstu.
Może ktoś powie, że to naciągane, ale gdybym powiedział, że skoro nie jest sprecyzowane, to powinno się brać losową kartę Rycerza, to co wtedy?
Pewnie każdy by się sprzeciwił takiemu rozwiązaniu.
Z jednej strony faktycznie nie ma zapisu świadczącego o tym, że staje się takim Rycerzem jaki się ma Run.
Ale z drugiej strony nie ma zapisu, że można sobie wybrać dowolnego Rycerza.
Przypuszczam, że intecją tekstu było, aby jednak brało się takiego Rycerza, jaki się posiada Run, tylko autorzy nie przemyśleli do końca napisanego tekstu.
Może ktoś powie, że to naciągane, ale gdybym powiedział, że skoro nie jest sprecyzowane, to powinno się brać losową kartę Rycerza, to co wtedy?
Pewnie każdy by się sprzeciwił takiemu rozwiązaniu.
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- RasdSaris
-
- Posty: 307
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2007, 23:05
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
Na tej podstawie to można by sobie jeszcze wiele rzeczy "wziąć"W sumie co nie jest zabronione jest dozwolone
Ale, wychodzi na to, że bierzemy jakiego chcemy, niezależnie od runu, choć ja już od dawna na forum optowałem za zmianą tej zasady na bardziej intuicyjną - jaki run, taki rycerz.
The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23522
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- Arkon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Osada
• Rycerze Bóstw
• WKO - Posty: 831
- Rejestracja: środa 13 maja 2009, 12:43
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Płeć:
- Wiek: 43
Wiadomo, że logiki w grze fantasy raczej trudno się doszukać, ale jednak najlogiczniejszym wyjściem byłoby: jaki run taki rycerz.Hellhound pisze:W sumie co nie jest zabronione jest dozwolone, a nie jest zabronione wybieranie dowolnego rycerza.
Chodzi o to, że majać załóżmy Run Shauli, stajesz się Rycerzem Shauli, ewentualnie Wybrańcem Bóstw MŚ?Misiek pisze:dla posiadaczy więcej niż jednego runu wybór między Rycerzami odpowiednimi do nich lub Wybraniec Bóstw MŚ jako połączenie mocy
Nie ciągnąc offu, chodziło mi, że mając run Shauli i Tolimana możemy wybrać Rycerza Shauli lub Tolimana albo zdecydować się na błogosławieństwo obu bóstw czego wyrazem byłby Wybraniec
Ostatnio zmieniony czwartek 10 gru 2009, 15:51 przez Arkon, łącznie zmieniany 1 raz.
-
-
- Posty: 42
- Rejestracja: niedziela 02 sie 2009, 19:06
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Płeć:
- Wiek: 39
Mam pytanie odnośnie karty zdarzeń o nazwie "Pokuta". Jej sens jest taki, że każda zła postać musi się udać najkrótszą drogą do Świątyni Nemed i ta, która pierwsza tam dotrze, otrzyma bodajże punkt magii (nie pamietam dokładnie, a mój MM jest w tym momencie u kumpla). Ale czy pokuta działa na inne obszary, czy tylko na planszę podstawową ? Czy postać przebywająca np. w Krypcie, też musi podążąć do Świątyni Nemed ?
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
Martins pisze:Ale czy pokuta działa na inne obszary, czy tylko na planszę podstawową ? Czy postać przebywająca np. w Krypcie, też musi podążać do Świątyni Nemed?
Instrukcja do Krypty Upiorów pisze:IX.1 Krypta Upiorów jest całkowicie odrębna od Krainy Górnego Kręgu. Postacie znajdujące się na planszy podstawowej i mające tam miejsce Zdarzenia nie mogą w żaden sposób wpłynąć na Postacie i bieg wydarzeń w Krypcie. I odwrotnie: wydarzenia i czynności Postaci znajdujących się w Krypcie nie mają wpływu na plansze podstawową.