Strona 12 z 15

Re: Post-apo MiM

: wtorek 01 lis 2016, 23:00
autor: Valdi
Tylko ważne żeby potym nie zmieniać pow 50% kart w takim zipie bo niepotrzebny druk by był.

Re: Post-apo MiM

: środa 02 lis 2016, 19:34
autor: armisch
karta popełniona dzięki AndO3131 podczas tesowania nowego pluginu SE do SZ

Obrazek,Obrazek

Re: Post-apo MiM

: środa 02 lis 2016, 20:08
autor: AndO3131
Dzięki, że wypróbowałeś plugin. Wrzuciłem ostateczną wersję 2.1 z kartami ekwipunku i bonusowo podkolorowaniem warstwy.

Spróbuj w SE eksportować karty 'duże, dobrej jakości'. Wtedy będzie lepsze porównanie :wink:

Re: Post-apo MiM

: środa 02 lis 2016, 20:20
autor: armisch
ciągle się bawię i uczę tego programu. wielkie dzięki raz jeszcze.

ps podeślesz ten nowy?

Re: Post-apo MiM

: sobota 05 lis 2016, 19:25
autor: armisch
Prace wciąż trwają, karty wydrukowane testowo czarno-białe już wycięte.

Obrazek

plansza trochę za duża wyszła :D 90x120 ale to testów wystarczy.

Obrazek

Re: Post-apo MiM

: sobota 05 lis 2016, 20:30
autor: stave
wiesz mimo takiej jakości fajnie się to prezentuje =D>

Re: Post-apo MiM

: sobota 05 lis 2016, 21:03
autor: Valdi
Testuj testuj, bo nie mogę się doczekać aż zaakceptujesz całość i wydrukuje to w kolorze :D

Re: Post-apo MiM

: niedziela 06 lis 2016, 10:26
autor: armisch
Valdi pisze:Testuj testuj, bo nie mogę się doczekać aż zaakceptujesz całość i wydrukuje to w kolorze :D
oj ja też ja też :D

Re: Post-apo MiM

: niedziela 06 lis 2016, 15:05
autor: armisch
testowa rozgrywka wypadła nadzwyczaj obiecująco, Rakiety zostały koniec końców odpalone, krew przelana :D

Obrazek

na początku obcy zajeli miasto i byli postrachem <intel 9> prawie do konca rozgrywki

Obrazek


dzięki wielkiej pomocy AndO3131 prace nad instrukcją ruszyły z kopyta

Re: Post-apo MiM

: piątek 11 lis 2016, 16:47
autor: armisch
kilka zmian ale bardziej kosmetycznych plecak zosatanie jako przedmiot a zamiast muła big dog

Obrazek,Obrazek,Obrazek
i kilka podmian grafik
Obrazek,Obrazek,Obrazek

Re: Post-apo MiM

: czwartek 17 lis 2016, 12:21
autor: armisch
w oczekiwaniu - dice tower sklecony własnoręcznie .
Obrazek

Re: Post-apo MiM

: piątek 18 lis 2016, 14:41
autor: Valdi
Ostatnio kiepsko z zgodnościami instrukcji z faktycznym stanem kart (tj W Wizji, Smokach i U Ciebie...)

Instrukcja:
1 Plansza
104 Przygody
24 Techy
30 żetonów S I Ż
36 żetonów Fuxa
28 Kart Ekwipunku
4 Karty Dostępu
16 Poszukiwaczy
4 Zombie
4 Charaktery
30 Amunicji
10 Zadań

Coś to nie styka
bo masz:
poszukiwaczy 18 + 3 Zombie

Techy:
21 - miało być 24

kart:
79 Przedmiotów
71 Spotkań
68 Wrogów

Dasz rade to jakoś ułożyć tak jak trzeba z np. plikiem w każdym folderze _koszulka.jpg ?

Re: Post-apo MiM

: piątek 18 lis 2016, 19:02
autor: armisch
pamiętajmy że niektóre karty są drukowane podwójnie a niektórych nie będzie , zombie 3 różne ale to są ropuchy wiec drukujemy x 4 najładniejszego ;)
cześć kart będzie wyodrębniona jako mały dodatek toxic . wiec będzie się zgadzać, spokojnie a jak nie to zmienimy w instrukcji która jeszcze nie jest skończona.

czy dam radę ułożyć? - postaram się ale jestem strasznym chaotykiem i nie zawsze to wychodzi.

a tu testy kolorystyczne
Obrazek

Re: Post-apo MiM

: piątek 18 lis 2016, 20:12
autor: Valdi
armisch pisze:czy dam radę ułożyć? - postaram się ale jestem strasznym chaotykiem i nie zawsze to wychodzi.
Wystarczy pofolderować, w takich ilościach jak to przewidujesz.

Re: Post-apo MiM

: sobota 19 lis 2016, 13:33
autor: armisch
Valdi pisze:Ostatnio kiepsko z zgodnościami instrukcji z faktycznym stanem kart (tj W Wizji, Smokach i U Ciebie...)

16 Poszukiwaczy

Coś to nie styka
bo masz:
poszukiwaczy 18
poszukiwacze jest 18 ponieważ - Wojownik autostrady i Terminator będą w dodatku toxic razem z nowym "Kupcem" i Rycerzem Bractwa czyli 4 poszukiwaczy dodatkowo.
Obrazek,Obrazek
w dodatku toxic <ala ponury żniwiarz> będzie też bron palna , nowi wrogowie zdziczali trochę przedmiotów <te nadprogramowe techy> i toxyczna chmura w roli głównej.

Re: Post-apo MiM

: sobota 19 lis 2016, 15:57
autor: armisch
i brakujący poszukiwacze <żeby było 16 w podstawce>

Obrazek, Obrazek

Re: Post-apo MiM

: sobota 19 lis 2016, 16:41
autor: Mały Nemo
armisch pisze:.
A very meaningful dot...

Re: Post-apo MiM

: sobota 19 lis 2016, 18:20
autor: armisch
karta specjalna na Święta :D

Obrazek

Re: Post-apo MiM

: sobota 19 lis 2016, 18:34
autor: Valdi
armisch ułożysz karty do odpowiednich folderów?

Re: Post-apo MiM

: sobota 19 lis 2016, 18:54
autor: armisch
tak , będą poukładane muszę tylko kilka kart poprawić. poszukiwaczy już masz.

Re: Post-apo MiM

: niedziela 20 lis 2016, 21:14
autor: armisch
uzupełniona karta z "figurkami" postaci.

Obrazek

Re: Post-apo MiM

: piątek 25 lis 2016, 23:33
autor: armisch
liczenie kart - podstawka 108 kart zdarzeń 32 karty ekwipunku 24 techy 16 poszukiwaczy podstawowe zakończenie

z dodatkiem Toxic 70 kart zdarzeń 23 karty ekwipunku <brak techów> 4 poszukiwaczy alternatywne zakończenie + toksyczna chmura

Re: Post-apo MiM

: wtorek 06 gru 2016, 18:51
autor: armisch
Obrazek

Re: Post-apo MiM

: środa 07 gru 2016, 23:00
autor: Wilhorn
Przeglądam całość gry i stwierdzam, że włożyłeś w to mnóstwo swojej pracy i energii ale efekt jest tego warty bo gra jest powalająca.
Poczułem dreszcz zbliżającej się przygody jak przy pierwszym odpaleniu fallouta.

genialny jest też pomysł z żetonami amunicji w postaci ... amunicji :D

Z tego co piszesz i zaobserwowałem po kartach gra trzyma wysoki poziom trudności. To świetnie bo fallouty pierwsze do takich twardych gier należały :)

Jedyna drobna uwaga (niewarta wspominania ale skoro już zrobiłeś taki przedmiot to napiszę), że dice tower super byłoby zrobić w postaci np zardzewiałego silosu takiego blaszanego leja na kształtownikach stalowych albo np w kształcie bomby atomowej ;)

Re: Post-apo MiM

: czwartek 08 gru 2016, 02:33
autor: armisch
Dziękuję za opinię. Bardzo motywujaca do dalszej pracy na dopracowaniu podstawki jak i nad dodatkami. Co do dice tower to bedzie w klimacie zniszczonego wierzowca. ☺