Można by pomyśleć nad swego rodzaju Epic Level Handbookiem - Poszukiwacz, który osiągnie pewien pułap Siły, to wszelkie istoty czy Wrogowie z automatu otrzymują +X do swego parametru. Zrobić kilka takich leveli-pułapów, to wtedy nawet Poszukiwacz o Sile 20 miałby szansę przegrać z Dzikiem.Raleen pisze:Interpretowałem to zawsze dokładnie tak jak Artownik i nigdy nie mieliśmy co do tego wątpliwości.
Zgadzam się też z jego zdaniem odnośnie sensowności zmian tych przepisów. Pamiętam kiedyś dyskusję na tym forum dotyczącą tego, by wraz ze wzrostem siły limit punktów do zamiany na kolejny punkt siły był większy. Dawniej jak pamiętam większość osób, które proponowały zmiany, szła dokładnie w drugą stronę: żeby utrudnić podnoszenie siły za zabitych wrogów. Bo co to za zabawa jak ktoś szybko nabije sobie dużą siłę. Gra traci też moim zdaniem urok jeśli po planszy chadzają napakowane wróżki czy filozofowie i gdy łatwo zaciera się bazowe zróżnicowanie postaci wg parametrów, które wraz z ich cechami specjalnymi także powinno mieć pewne znaczenie.
Ale, temat ma wzniosły tytuł i ja tak też go traktowałem, a nie jako wątek do wyjaśniania prostych, bieżących spraw, które chyba były już na tym forum wyjaśniane wielokrotnie. Tak samo tego rodzaju modyfikacje, kiedyś pamiętam to była naprawdę sążnista dyskusja na te tematy.
Wtedy jednakże należałoby również rozwiązać problem PvP - czyli taki Epic vs przydupas.