Oj tam zaraz, chłopaki, MichallusTG po prostu wyraził swoją skromną opinię Szkoda, że nie poparł jej żadnymi argumentami, jednak może rzeczywiście ta armia jest niewarta nawet kilku zdań :mrgreen:
: środa 22 wrz 2010, 20:30
autor: Arbaal
Witam.
Nie wiem czy to dobry temat na takie pytania no ale nie znalazłem innego...
Kupiłem sobie wczoraj Neuroshime Hex 2.5. Do tej pory nie miałem żadnego pojęcia o tej grze i moja wiedza ograniczała się do tego że jest sobie jakiś tam rpg neuroshima.
Powoli zaczynam ogarniać zasady. Niestety powoli ponieważ po przeczytaniu całej instrukcji nie wiem wszystkiego i muszę czytać od początku chociaż w innych grach nie miałem tego problemu. Nie chce pisać o zasadach. Napiszę o nich jak nie będę sobie radził.
Zaczynam powątpiewać w skład mojego pudełka, czy aby na pewno jest kompletne. Według instrukcji w sumie jest kompletne.
Jest plansza, jest 35 żetonów każdej armii, jest 12 znaczników ran, 4 znaczniki wytrzymałości sztabów (+4 zapasowe), są 4 żetony które chyba są zapasowe chociaż na takie nie wyglądają no i instrukcja.
Oglądałem na Youtube różne wideo recenzje i zauważyłem ze ludzie mają jakieś 4 karty w pudełkach z opisem armie. Karty te są wypełnione z obu stron. Ja takich kart nie mam i nie ma też o nich nic w instrukcji. Mógł by mi ktoś wyjaśnić o co z tym chodzi?
Tu daje link do takiej wideo-recenzji(50 sec filmu):
@edit:
Jedno pytanie dotyczące zasad. Jeśli mamy więcej niż jeden trójkąt ataku czyli jeśli mamy dwa lub trzy to bijemy o sile dwa lub trzy. Jaki wpływ ma siła na jednostki wroga? Siła dwa zadaje dwie rany a siła trzy zadaje trzy rany?
: środa 22 wrz 2010, 21:30
autor: Kaktus+
Arbaal pisze:4 karty w pudełkach z opisem armie
W polskiej edycji ich nie ma i nie było. Tak więc bądź spokojny, grę masz kompletną.
Arbaal pisze:Siła dwa zadaje dwie rany a siła trzy zadaje trzy rany?
Dokładnie tak, z tym że żadna jednostka z oryginalnych armii nie zadaje 3 obrażeń wręcz sama z siebie. Z modułami to owszem.
Jeżeli siła jednostki to 2, zadaje 2 obrażeń. Jeżeli siła strzału to 2, zadaje 2 obrażeń (z tym, że obrażenia strzeleckie mogą być pomniejszone o pancerz jeżeli jednostka taki posiada)
: środa 22 wrz 2010, 22:16
autor: Arbaal
O fajnie same pozytywne odpowiedzi. Myślę że mogę już grać w hexa ze znajomymi a w przyszłości jak nam się spodoba to zakupić babel i duel.
Btw, fajne są te dwa dodatki ?
: środa 22 wrz 2010, 22:16
autor: mriswith
Kaktus+ pisze:żadna jednostka z oryginalnych armii nie zadaje 3 obrażeń wręcz sama z siebie.
Arbaal pisze:a w przyszłości jak nam się spodoba to zakupić babel i duel.
Btw, fajne są te dwa dodatki ?
Oba dodatki oferują coś innego. Babel daje Ci możliwość rozgrywania i konstruowania scenariuszy solo oraz 2 świetne armie: NY i NeoDżunglę.
Duel z kolei nową planszę dla 2 graczy z możliwością zbierania energii i wykorzystywania jej w różnych celach oraz armie: Vegas i Smarta.
Z czasem, polecam zaopatrzyć się w oba dodatki.
: czwartek 23 wrz 2010, 10:07
autor: MichallusTG
A propos kampanii, wiecie.
Więcej dowiecie się po Innych Sferach.
>>> Regulaminu pkt. 26 kłania się.
K+
: czwartek 23 wrz 2010, 11:12
autor: HunteR
O najs! Czyli ta kampania z udziałem Mephista o której czytałem wieki temu na jakimś blogu jednak wyjdzie No to czekam na konkrety, mam nadzieję że trafi to do normalnej sprzedaży w stylu pakiet "Mephisto + kampania" a nie tylko dla wybrańców
: czwartek 23 wrz 2010, 11:24
autor: mriswith
Super! To jest okładka tej kampanii? Napis u dołu zlewa się z tłem, nie da się tego rozczytać.
: czwartek 23 wrz 2010, 11:57
autor: HunteR
MICHAŁ HERDA
PRZEBUDZENIE
KAMPANIA DO NSHEX: BABEL13
Ale faktycznie nie zaszkodziłoby zmienić lekko kolorystykę żeby wszystko było bardziej widoczne. Cóż, niewykluczone że to tylko robocza wersja
Poszukuje instrukcji do Neuroshima Hex gdyz nosze sie z zamiarem kupna tej gry. Nigdy w nia nie grałem a jedyne co o niej wiem to z opisów lub recenzji albo zdjec w internecie. Chciałbym dokładnie zapoznac sie z zasadami zanim ostatecznie zdecyduje sie na zakup. pomoze ktoś??
Po prostu to kup. Ja kupiłem bez patrzenia wcześniej w instrukcje. Kierowałem się jedynie dobrym słowem o tej grze. Jest zajebista
: czwartek 30 wrz 2010, 23:30
autor: Kaktus+
Arbaal pisze:Jest zajebista
Lepiej bym tego nie ujął
Dwa, na forum znajdziesz maaaaase autorskich armii.
Trzy, jak nie będziesz miał z kim grać, ściagasz klienta HEX Online i grasz dalej
Heh, same plusy, nad czym tu deliberować??
Ostatnio, po dość długiej przerwie znowu wciągnąłem się w HEXa i noszę się z zamiarem dodrukowania nowych paru armii fanowskich. Niestety chyba wszystkie linki umieszczone w poszczególnych tematach już wygasły. Może osoby posiadające poszczególne armie mogłyby wrzucić jeszcze raz? Z góry dzięki
: wtorek 12 kwie 2011, 09:09
autor: Kaktus+
Wszystko jest dostępne na stronie Valdiego. Wystarczy poszukać
Co do linków, jeżeli mam sygnał, że nie działają, staram się na bieżąco podmieniać.
Napisz, które wygasły.
: wtorek 12 kwie 2011, 20:25
autor: HunteR
Sprawdzałem kilka pierwszych z brzegu, żaden nie dział ale faktycznie zapomniałem że Valdi zrobił u siebie dział poświęcony Neuroshimie HEX. Znalazłem tam wszystko czego potrzebowałem, sorki że narobiłem szumu bez potrzeby :-"