Strona 3 z 3

: piątek 27 paź 2006, 18:57
autor: Łudi
taa jasne, czyli troll ma od razu z górki a Barbarzyńca nie?
Róznica o 1 punkt to nie róznica. Kto podskoczy komuś z siłą 6? Każdy smok mu podskoczy a tych jeśli gra się ze smokami jest mnóstwo, o takich wynalazkach jak Przedpola Piekieł nawet nei wspominając.
Równie dobrze mozemy sie czepiać siły 5 ale to właśnie trol zaczyna z siłą 6. Do tego dołożymy np. miecz, magiczny pierścień oraz pas i juz ze smokami jakoś pódzie. Wystarczy, że zdobędzie jeden punkt siły i w takim przypadku jesli grasz w podstawową wersję mamy:
własna siła 7 + 3 pkt przedmioty = 10 czyli przed walką z każdym smokiem mamy przewagę. :wink:

Ale mniejsza o to nasze zasady się sprawdzały jak na razie nikt nie wymyślił u nas nic lepszego
do 5 pkt - 1pkt siły = 7pkt wrogów
5-10 1pkt siły 14pkt wrogów
powyżej 10 1pkt = siły 21pkt wrogów
:)

: piątek 27 paź 2006, 19:18
autor: Gieferg
jak na razie nikt nie wymyślił u nas nic lepszego
no u was może nie :wink:

: sobota 28 paź 2006, 08:59
autor: Lord Yves
gural pisze:
w MiMie to byłoby bez sensu zważywszy choćby na to, że są poszukiwacze ze zdolnościami specjalnie do rozwijania Mocy (choćby Szaman, którego zdolnośc traciłaby sens).
nie wiem jak w MiMie, ale w MM jest tylko 1 taka postać. tylko Rycerz Ciemności ma takiego skilla, zawsze możnaby się umówić, że jak jest on w grze to nie ma expienia na Magię, żaden problem.
Drobne sprostowanie. Jest jeszcze Tęczowy Wojownik z Krypty Upiorów, który za każdego pokonanego wroga na magię dostaje jeden punkt magii.

: sobota 28 paź 2006, 11:57
autor: gural
Ale to nie przeszkadza w niczym, żeby wprowadzić expienie za Demony. Osłabi to go bardzo minimalnie.

: czwartek 22 lut 2007, 20:27
autor: Kamil_Wit
Łudi pisze:
taa jasne, czyli troll ma od razu z górki a Barbarzyńca nie?
Róznica o 1 punkt to nie róznica. Kto podskoczy komuś z siłą 6? Każdy smok mu podskoczy a tych jeśli gra się ze smokami jest mnóstwo, o takich wynalazkach jak Przedpola Piekieł nawet nei wspominając.
Równie dobrze mozemy sie czepiać siły 5 ale to właśnie trol zaczyna z siłą 6. Do tego dołożymy np. miecz, magiczny pierścień oraz pas i juz ze smokami jakoś pódzie. Wystarczy, że zdobędzie jeden punkt siły i w takim przypadku jesli grasz w podstawową wersję mamy:
własna siła 7 + 3 pkt przedmioty = 10 czyli przed walką z każdym smokiem mamy przewagę. :wink:

Ale mniejsza o to nasze zasady się sprawdzały jak na razie nikt nie wymyślił u nas nic lepszego
do 5 pkt - 1pkt siły = 7pkt wrogów
5-10 1pkt siły 14pkt wrogów
powyżej 10 1pkt = siły 21pkt wrogów
:)
Ja gram zawsze na regule 10pkt = 1pkt siły/mocy
trol jest beznadziejny; trafisz kogoś na moc odrazu leżysz...

: wtorek 08 maja 2007, 19:11
autor: Leviathan
Kamil_Wit pisze:trol jest beznadziejny; trafisz kogoś na moc odrazu leżysz...
trol nie jest bezbadziejny; trafiasz kogoś z Siłą i masz sporą szansę na jego utłuczenie.

: wtorek 08 maja 2007, 21:24
autor: Emil
Zawsze istnieje możliwość wyleczenia się więc nie widzę powodów żeby trol był uważany za beznadziejną postać. Lubiłem nim grać bo miał spory potencjał na zabijanie bestiów.

: wtorek 08 maja 2007, 22:07
autor: gural
Klasyczny kaban do bicia. Również go lubię.