Biali Poszukiwacze
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
Biali Poszukiwacze
Stając się którymś z białych poszukiwaczy, dostajesz odpowiednią ilośc punktów Siły lub Mocy. Tracisz te punkty przestając nim być.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- wilczy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Płeć:
- Wiek: 50
- Kontakt:
-
-
- Posty: 140
- Rejestracja: poniedziałek 27 cze 2005, 02:11
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
lubicie i gracie z bialymi poszukiwaczami :?:
ja ich niecierpie i nie obrazilbym sie gdyby ich wogole nie bylo.
-Arcymag- przepakowany koles, ktorego bardzo latwo w orginalnych zasadach zdobyc, jak bylem malutki to kazda partyjka mima rozpoczynala sie od dzikiego wyscigu po arcymaga
- Szeryf jest zbugowany, w miescie moze miec w zasadzie nieograniczona ilosc zlota.
- Krolewski champion- lol- jak widze zebraka od razu mnie skreca z nienawisci :twisted:
- Mistrz zlodziei- super, extra gosc, bardzo przejemnie wkoncu rzucac w swojej turze tysiac razy k6 i patrzec na te same rezultaty.
Jednym slowem postuluje w projekcie MiM 1,5 calkowicie zrezygnowac z bialych poszukiwaczy.
ja ich niecierpie i nie obrazilbym sie gdyby ich wogole nie bylo.
-Arcymag- przepakowany koles, ktorego bardzo latwo w orginalnych zasadach zdobyc, jak bylem malutki to kazda partyjka mima rozpoczynala sie od dzikiego wyscigu po arcymaga
- Szeryf jest zbugowany, w miescie moze miec w zasadzie nieograniczona ilosc zlota.
- Krolewski champion- lol- jak widze zebraka od razu mnie skreca z nienawisci :twisted:
- Mistrz zlodziei- super, extra gosc, bardzo przejemnie wkoncu rzucac w swojej turze tysiac razy k6 i patrzec na te same rezultaty.
Jednym slowem postuluje w projekcie MiM 1,5 calkowicie zrezygnowac z bialych poszukiwaczy.
wisnia
- Michael
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Poszukiwacze z Talismana
• Zbrojownia Szalonego Gnoma - Posty: 613
- Rejestracja: sobota 06 sie 2005, 14:23
- Lokalizacja: Z nikąd
- Płeć:
dodaj do tego poszukiwaczy z White Dwarfa
Templariusza któy nigdy nie moze mieć złota
Herolda który może wygrać każdą walkę z nawet potęznym Poszukiwaczem bez walki
Mistyka który właściwie nie ma żadnych zalet
Rycerza Chaosu który musi atakować wszystko co się rusza
niemniej ja gram białymi Poszukiwaczami
Templariusza któy nigdy nie moze mieć złota
Herolda który może wygrać każdą walkę z nawet potęznym Poszukiwaczem bez walki
Mistyka który właściwie nie ma żadnych zalet
Rycerza Chaosu który musi atakować wszystko co się rusza
niemniej ja gram białymi Poszukiwaczami
Given the choice - whether to rule a corrupt and failing empire, or to challenge the Fates for another throw, a better throw against one's destiny - what was to do?
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
z ust mi to wyjąłeś. Jak dla mnie pomysł nie dość że kiepski to jeszcze źle zrealizowany (co to za problem zostać Szeryfem albo Arcymagiem?).ja ich niecierpie i nie obrazilbym sie gdyby ich wogole nie bylo.
Z arcymagiem robię tak, że odajesz magiczny przedmiot i rzucasz kostką - tylko wynik 5 lub 6 oznacza że stajesz się arcymagiem (choć chyba warto zmienić tylko na 6). Jak dotąd za każdym razem się udaje :shock:
Mistrza Złodziei nienawidzę za te durne rzucanie w każdej turze, z tego co pamietam tyo we wszystkich naszych grach pojawił się może ze 2-3 razy.
ja niby też, ale prawie nigdy nie staram się nimi zostać, no może lubię najwyżej Królewskiego Championa a Arcymagiem zostaję jeśli w grze pojawi się jakiś Leśny Duszek i za bardzo pakerzy czarami.niemniej ja gram białymi Poszukiwaczami
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
- Leviathan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• 500 Kart Przygód
• Pieczara Kanibali
• Wyspy Przeznaczenia - Posty: 615
- Rejestracja: sobota 06 sty 2007, 08:02
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 44
Królewski Czempion wymiata :mrgreen:
Sam pomysł z białasami jest moim zdaniem bardzo dobry. Realizacja, a w szczególności zasady na jakich następuje "przeistoczenie" zostały niestety miejscami totalnie spartolone.
Arcymag jest w tym przypadku creme de la creme. PRZEGIĘCIE!
Sam pomysł z białasami jest moim zdaniem bardzo dobry. Realizacja, a w szczególności zasady na jakich następuje "przeistoczenie" zostały niestety miejscami totalnie spartolone.
Arcymag jest w tym przypadku creme de la creme. PRZEGIĘCIE!
Ja też nie znoszę go z tego powodu. A mogła być taka fajna postać...Gieferg pisze:Mistrza Złodziei nienawidzę za te durne rzucanie w każdej turze
"A son seul aspect n'est-on pas terrasse?
Nul n'est assez hardi pour l'exciter"
Job 40:28
Nul n'est assez hardi pour l'exciter"
Job 40:28
- Morgoth61
-
- Posty: 193
- Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
- Lokalizacja: Knurów
- Płeć:
- Wiek: 40
Można utrudnić tak, że można nim zostać mając jakiś szczególny magiczny przedmiot lub określoną moc. Np. wymienić talizman i mieć mocy 7. Albo więcej - wtedy kiedy lepiej się zastanowić czy warto zmarnować talizman na zostanie arcymagiem, kiedy ktoś może już spróbować zdobyć koronę władzy, a nie wiadomo, kiedy przyszły arcymag znów znajdzie talizman.
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
- Morgoth61
-
- Posty: 193
- Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
- Lokalizacja: Knurów
- Płeć:
- Wiek: 40
Twój sposób moim zdaniem nadal jest za prosty i nie musi powodować dużych strat u kogoś kto chce zostać Arcymagiem. Można dorzucić i Talizman i poprzeczkę mocy ... do talizmanu inny magiczny przedmiot oraz dostać quest podobny jak w przypadku Czarownika rozdającego talizmany. Albo stosować kombinacje tego co napisałem . Raczej skierowałbym to ku temu, żeby za zostanei arcymagiem trzeba było zapłacić słono i żeby wywiązała się rywalizacja typu - ktoś coś komuś na ukraść. A w sumie czemu nei zrobić tak, że arcymagiem można zostać tylko za różdżkę (i talizman ? ) ? Albo za koronę salomona (i ew. talizman ) ?
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
Mój sposób jest testowany i odkąd jest w użyciu mało kto się śpieszy żeby zostawać arcymagiem i prawie nigdy tej profesji nie ma w grze więc metoda się sprawdza. A jak ktoś chce to niech sobie kombinuje, ja już doszedłem do optymalnego moim zdaniem rozwiązania.Twój sposób moim zdaniem nadal jest za prosty
-
-
- Posty: 112
- Rejestracja: poniedziałek 12 sty 2004, 17:52
- Lokalizacja: Nidzica
- Płeć:
Zawsze gram z bialymi poszukiwaczami (z Miasta i Zamku), ale granie wedlug standardowych zasad prowadzi czasem do dziwnych sytuacji. Co robicie na przyklad w przypadku, gdy poszukiwacz niemogacy poslugiwac sie czarami probuje ni z gruszki ni z pietruszki zdobyc tytul arcymaga? Ja stosue zasade, ze poszukiwacz nie moze dostac "bialego upgrade'u" w przypadku, gdy zdolnosci specjalne na obu kartach sie wykluczaja.
NB. Pomysl dodania rzutu kostka w przypadku ubiegania sie o tytul arcymaga jest dobry. Od tej pory bede go stosowac
W przypadku mistrza zlodzieji, dosyc czesto zdarzalo mi sie zapominac o rzucie kostka. W tym przypadku zdolnosci specjalne nalezaloby troche pozmieniac, ale nie wiem jeszcze za bardzo jak.
Krolewski Czempion prawie wcale nie wchodzi do gry. Proponuje wtasowac do talii kart Miasto wiecej zebrakow (w koncu kto powiedzial, ze swiat MiMa, to kraina mlekiem i miodem plynaca).
Postacie z White Dwarfa to porazka, wiec na ogol z nimi nie gram.
NB. Pomysl dodania rzutu kostka w przypadku ubiegania sie o tytul arcymaga jest dobry. Od tej pory bede go stosowac
W przypadku mistrza zlodzieji, dosyc czesto zdarzalo mi sie zapominac o rzucie kostka. W tym przypadku zdolnosci specjalne nalezaloby troche pozmieniac, ale nie wiem jeszcze za bardzo jak.
Krolewski Czempion prawie wcale nie wchodzi do gry. Proponuje wtasowac do talii kart Miasto wiecej zebrakow (w koncu kto powiedzial, ze swiat MiMa, to kraina mlekiem i miodem plynaca).
Postacie z White Dwarfa to porazka, wiec na ogol z nimi nie gram.
- Leviathan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• 500 Kart Przygód
• Pieczara Kanibali
• Wyspy Przeznaczenia - Posty: 615
- Rejestracja: sobota 06 sty 2007, 08:02
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 44
- Lens
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Anarchia
• Karty
• Poszukiwacze z Misją - Posty: 888
- Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
- Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
- Płeć:
- Morgoth61
-
- Posty: 193
- Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
- Lokalizacja: Knurów
- Płeć:
- Wiek: 40
Brawo Pokrak. To ja mam lepszy sposób na to, żeby nie zostawać arcymagiem. Wyeliminować go z gry O_o. Nie o to chodzi, żeby nim nie zostawać, tylko, żeby zostanie nim było wyrównane w poniesionych stratach. A taka różdżka jest rzadka, jedna i zajebista . I talizman : P. Ha! Chociaż różdżkę akurat postać chętnie zamieni na prof arcymaga. To inaczej - posiadanie różdżki i korony salomona robi z ciebie coś a'la arcymag. Więc za wymianę 3 przedmiotów - korony, różdżki i talizmanu można zostać arcy. Sensowne. Gildia magów potrzebuje różdżki, korony i talizmanu - święta relikwie. Już masz powód, żeby nie nosić tych przedmiotów, bo można na siebie skupić uwagę graczy , dzielnie walczyć, broniąc się przed najazdami innych graczy, jeśli posiada się relikwie, lub szybko iść do miasta i zostać arcymagiem. Ale nie zacznie się to wszystko tak - o wyciągnąłem ze stosu kart magicvzny przedmiot i nagle biegne zostać arcymagiem. Wyciągnąłeś różdżkę i już stajesz się niebezpieczny. A jak ktoś się boi o to, że może posiadając różdżkę nie utrzymać jej długo, to zamienia ją w złoto, żeby ustrzec się przed powstaniem wrogiego arcymaga. 3 święte relikwie za arcymaga. Akurat takie typowe - dająca czary, moc i możliwosć sięgnięcia po korone władzy (EDIT : Korone salomona - poprawka .. ale nie miałem serca zmazywać korony władzy ) - czyli dające ci porządnego kopa - i cieżko je razem zebrać - więc tutaj rzeczywiscie musisz się zastanowić czy warto - i czy się uda . Mi się to bardziej podoba niż jakieś prymitywne wyrzucanie 6-ki .. niby dlaczego tu w grę ma wchodzić los ? To może zrobić tak - komuś kto chce zostać arcy musi się odbić głośniej niż innym graczom, albo gracz musi zrobić przysiad na jednej nodze wypijając uprzednio 2 wina. Ale niby co to ma wspólnego z zostawaniem arcymagiem ? Wymyśliłeś Pokrak tandetny sposób na zostanie arcymagiem, który do tego stopnia razi oczy, że lepiej zrezygnować z arcymaga. Zupełnie bez wyobraźni . Takie moje szlachetne zdanie.
Jeśli kanibal ma korone władzy i różdżkę .. i powiedzmy z tą koroną 7 mocy to .. czemu ma nie zostać arcymagiem ? Zszedł na ścieżkę uczonych : P. Ale z reguł kanibale nie mają tyle mocy .. a kto widział kanibala z mocą 7 ? A może się zdarzyć, więc skoro zmądrzał, co mu trudniej przyszło, to czemu ma nie zostać arcymagiem ? Jaśnie oświecony ludojad. Skoro podróż po krainie magii i miecza nauczyła go nieco o magii to zaczyna z trudem myśleć pod tym kątem, potem staje się inteligentnym smakoszem ludzkiem mięsiwa, ale je nożem i widelcem nie łapami, a przy okazji preferuje wieczory przy tomikach poezji magicznej.
Do 3 relikwii dorzuciłbym moc min. 7. Korona salomona zawsze daje +2, więc wystarczy 5 bazowej. A taka 7 to siła smoka, więc nie byle jaka liczba, więc akurat porządny arcymag się tworzy. Ci co pakują moc mają szanse zostać arcymagiem, ale ci co pakują siłę mają większą szanse uniemożliwić to tym, którzy pakują moc .
Jeśli kanibal ma korone władzy i różdżkę .. i powiedzmy z tą koroną 7 mocy to .. czemu ma nie zostać arcymagiem ? Zszedł na ścieżkę uczonych : P. Ale z reguł kanibale nie mają tyle mocy .. a kto widział kanibala z mocą 7 ? A może się zdarzyć, więc skoro zmądrzał, co mu trudniej przyszło, to czemu ma nie zostać arcymagiem ? Jaśnie oświecony ludojad. Skoro podróż po krainie magii i miecza nauczyła go nieco o magii to zaczyna z trudem myśleć pod tym kątem, potem staje się inteligentnym smakoszem ludzkiem mięsiwa, ale je nożem i widelcem nie łapami, a przy okazji preferuje wieczory przy tomikach poezji magicznej.
Do 3 relikwii dorzuciłbym moc min. 7. Korona salomona zawsze daje +2, więc wystarczy 5 bazowej. A taka 7 to siła smoka, więc nie byle jaka liczba, więc akurat porządny arcymag się tworzy. Ci co pakują moc mają szanse zostać arcymagiem, ale ci co pakują siłę mają większą szanse uniemożliwić to tym, którzy pakują moc .
- pretorianstalker
-
- Posty: 757
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
Prawie za każdym razem jak czytam Twoje posty, to w odpowiedzi mam ochotę przywitać się słowami "Dobry wieczór", niezależnie od pory dnia. Po prostu jak czytam takie rzeczy to mi się ciemno przed oczami robi.
Po drugie - zgromadzenie tych trzech przedmiotów jednocześnie jest cholernie trudne - tu właśnie widać, że uważasz iż nie chodzi o "nie zostawanie arcymagiem". Ilość występów tej profesji przy Twoich zasadach będzie równa ilości występów tej profesji po jej zbanowaniu.
No więc jak dodamy rzut k6, to wychodzi na to, że średnio oddasz 3-4 przedmioty zanim dostaniesz profesję. Do tego musisz się nabiegać szukając tych przedmiotów. Ponadto rezygnujesz ze dolności co równieżjest ceną jaką płacisz za zdobycie profesji.Morgoth61 pisze:Nie o to chodzi, żeby nim nie zostawać, tylko, żeby zostanie nim było wyrównane w poniesionych stratach.
Do tej pory głupszego pomysłu jeszcze nie było. Jak już nosisz takie przedmioty to akurat niespecjalnie potrzebne jest zostawanie Arcymagiem, oddasz przedmioty, które dają podstawowe plusy profesji i do tego oddasz własne zdolności - to po pierwsze.Morgoth61 pisze:Więc za wymianę 3 przedmiotów - korony, różdżki i talizmanu można zostać arcy. Sensowne.
Po drugie - zgromadzenie tych trzech przedmiotów jednocześnie jest cholernie trudne - tu właśnie widać, że uważasz iż nie chodzi o "nie zostawanie arcymagiem". Ilość występów tej profesji przy Twoich zasadach będzie równa ilości występów tej profesji po jej zbanowaniu.
KOlejna bzdura - każdy gracz może z dużym prawdopodobieństwem wyeliminować Arcymaga - takie prawdopodobieństwo jest dużo większe niż zostanie arcymagiem, co kolejny raz pokazuje, że lepiej go z miejsca zbanować niż bawić się w takie bzdury.to zamienia ją w złoto, żeby ustrzec się przed powstaniem wrogiego arcymaga
Cięzko to znaleźć choćby jeden z tych przedmiotów. Znalezienie dwóch wymaga ogromnego szczęscia. Profesja Arcymaga nijak nie równoważy włożonego wysiłku i strat poniesionych na drodze do uzyskania tej profesji.Morgoth61 pisze:i cieżko je razem zebrać
Zastanów się czasem nad tym co piszesz. Czemu ma w grę wchodzić los? A czym niby jest znalezienie Różdżki i Korony? Nie wiesz gdzie można zdobyć te przedmioty. Musisz łazić po planszy i ich liczyć właśnie na los. A ponieważ połączyłeś akurat różdżkę z koroną (przedmioty występujące tylko po 1 egzemplarzu) to prawdopodobieństwo ich łącznego znalezienia jest niewiele większe od zera (co piszę już po raz chyba trzeci - jest to coś co aż samo się narzuca, ale jakoś nie zauważyłeś tego chyba).Mi się to bardziej podoba niż jakieś prymitywne wyrzucanie 6-ki .. niby dlaczego tu w grę ma wchodzić los ?
Tandetny to jest Twój sposób - bo nieprzemyślany. Co więcej przyjęcie Twoich zasad jest równoznaczne z rezygnacją z Arcymaga, więc nie wrzucaj nawet takich haseł.Wymyśliłeś Pokrak tandetny sposób na zostanie arcymagiem, który do tego stopnia razi oczy, że lepiej zrezygnować z arcymaga. Zupełnie bez wyobraźni . Takie moje szlachetne zdanie.
Taaa... i jeszcze posiadanie Amuletu, Świętego Grala i Lancy, Różdżki zniszczenia i Korony Władzy... albo Puszki PandoryDo 3 relikwii dorzuciłbym moc min. 7.
UWAGA! Cenzura na forum!
BYKOM STOP!
BYKOM STOP!
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
morgoth pisze:Wymyśliłeś Pokrak tandetny sposób
Akurat twoje opinie jako osoby która ma o tej grze znikome pojęcie niespecjelnie mnie obchodzą, co więcej w świetle tego co sam prezentujesz wypadają wręcz absurdalnie. Pretorianstalker napisał już wszystko co należało na temat twojego "genialnego" pomysłu, czekam na wiecej przebłysków twego geniuszu, w końcu śmiech to zdrowie.
- Morgoth61
-
- Posty: 193
- Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
- Lokalizacja: Knurów
- Płeć:
- Wiek: 40
Pret - arcymag to nie sprzedawca pączków. Nie można nim zostać na byle zakręcie. A pomysł z rzucaniem K6 jest .. niezrozumiały. Poza tym
Tacy ludzie jak ty tworzą systemy RPG w stylu D&D . A sposób jest tylko szkicem . A 6-ka jest durna : P
Komu się nie podoba zarys - ZARYS ! mojego pomysłu i woli rzucać kostką niech się podpisze. Mój pomysł nie polega na wymianie różdżki i korony - choć nie jest to zły pomysł jeśli dodać odpowiedni czar czy jakąkolwiek zasadę - ale sugeruje pewne stałe ograniczenia jak np. wymiana konkretnego przedmiotu, który jest potrzebny - jak talizman - już się zdarzało, że wymieniłem, a nagły zwrot wypadków spowodował, że tego pożałowałem, bo potem mi go zabrakło i nie zdażyłem już dotrzeć do pola, w którym jest potrzebny - czy odpowiedni poziom mocy lub liczba mocy pokonanych duchów.
To chyba zapomniałeś co robi arcymag. Na koronie salomona nieszczególnie cokolwiek tracisz, bo wymieniasz 2 pkt mocy na 2 pkt mocy. A z różdżką. Może tracisz na oddaniu różdżki jak jesteś koboldem, albo jasnowidzem. Więc proste - jak masz na tyle odwagi, zeby jej nie wymieniać to sobie zostaw. Skoro uważasz, że z różdżką jesteś potężniejszy to się okaże jak poszukiwacze jej zapragną, poza tym profesji arcymaga nikt ci nie ukradnie, więc jak nie widzisz sensu w zostawaniu nim mając różdżke i korone, to chyba pomyliłeś gry. A zostanie arcymagiem nie musi byc proste, ale ścisłe. Zawsze wiesz kiedy nim zostaniesz. I dla każdego jest tak samo trudno. A twoja metoda nie eliminuje zostanie arcymagiem zaraz na początku gry. Można równie dobrze wymyślić przedmiot, dzięki któremu po wyrzuceniu 6-ki wygrywasz. A co do korony i różdżki - ja tylko chciałem nakierować na pomysł - jak ktoś chce to niech wymieni coś częstszego. Tylko idiotyzmem byłoby wymieniać muła i łopatę. Więc dałem za przykład różdzkę i korone. Jak dałem przykładowo jeden przedmiot to było za prosto, no to podałem 2. I powiedziałem wyraźnie - wszelkie kombinacje, więc co się tak dogryzłeś do tego pomysłu ? Może komuś bardziej będzie odpowiadało wymienianie tylko różdżki, albo tylko talizmanu (ponoc jest ich tak dużo - ale nie wiem czy jest większa szansa na znalezienie talizmanu niż na znalezienie byle jakiego przedmiotu magicznego i wyrzucenie 6-ki .. co jest akurat zupełnie dla mnie niezrozumiałe .. chociaż można uznać, że dar został przyjęty, ale magowie uznali, że kandydat się nei nadaje .. tylko czemu się nie nadaje dlatego, że nie miał szczęścia ? A talizmanów nie jest tak dużo - poza tym - te z jaskini czarnoksiężnika mogą się skończyć w ekwipunku). Chciałem tylko nakierować na pomysł z wymianą konkretnego rodzaju przedmiotu. A wg mnie arcymag jest warty różdżki i korony. Przy większej ilości dodatków można to zmienić na np. ilość mocy pokonanych duchów. Arcymag musi się czymś w koncu wykazać. I pomysł z odpowiednią ilością zabitych duchów też mi się podoba. Teraz tylko wystarczy to połączyć lub odpowiednio zmodyfikować i stworzyć jakąś odpowiadającą wszystkim zasadę. Tylko proponuję. Pomysł z 6-ką jest dla mnie rozpaczliwie żałosny.Jak już nosisz takie przedmioty to akurat niespecjalnie potrzebne jest zostawanie Arcymagiem
Talizman musisz mieć. Można do tego wprowadzić czar, który pozwala ci na wyciągniecie przedmiotu z kart przygód .. nie wiem czy są takie karty. Rusz po prostu głową jak zmodyfikować pomysł do tego stopnia, żeby i tobie odpowiadał. Jakoś sposób twojego myślenia jest sztywny jak @#$ we wzwodzie.Ilość występów tej profesji przy Twoich zasadach będzie równa ilości występów tej profesji po jej zbanowaniu.
Ale po co jak każdy gracz może nim też zostać ? Więc ok - można się skupić na talizmanie, których kilka w grze się znajdzie .. do tego na odpowiednim poziomie mocy i liczbie pokonanych duchów, żeby byle kto nie biegał zostawać arcymagiem i zaraz na początku gry - pasuje ?? To nawet chyba sensowniejszy pomysł. Zależy od tego kto jak bardzo chce utrudnić. Ale zamiast np. banować arcymaga na turnieju można utrudnić uzyskanie profesji do tego stopnia jak mówiłem wcześniej.każdy gracz może z dużym prawdopodobieństwem wyeliminować Arcymaga
Więc kombinuj nad czymś jeszcze ! Bo ja nie ograniczyłem tej zasady. Jak pisałem - można wprowadzić czar, który umożliwia wyciągnięcie z talii przygód dowolnego przedmiotu.Cięzko to znaleźć choćby jeden z tych przedmiotów. Znalezienie dwóch wymaga ogromnego szczęscia.
Równoważy - w znalezienie różdżki nie wkłądasz żadnego wysiłku - albo znajdujesz, albo nie. Albo starasz się zzdobyc jeśli możesz - np. czarem, który ... patrz wyżej.Profesja Arcymaga nijak nie równoważy włożonego wysiłku i strat poniesionych na drodze do uzyskania tej profesji.
LITOŚCI !! Samo znalezienie owszem, ale nie zostanie arcymagiem - ten kto znalazł to gówno nie zostaje arcymagiem tylko staje się ofiarą, chyba, że zdąży dojsć do miasta. A na pewno ktoś bedzie na to przygotowany do czasu, w którym się te przedmioty znajdzie, więc każdy ma szanse mniej więcej wyrównane. A rzucenie 6-ki powoduje, ze zostajesz arcymagiem i NIKT NIC NA TO NIE MOŻE PORADZIĆ.Czemu ma w grę wchodzić los? A czym niby jest znalezienie Różdżki i Korony?
Chyba jak grasz tylko 2-ma postaciami. Wbrew pozorom nie jest takie nieduże. Poza tym - można je odrobinę zwiększyć ... wprowadzając NA PRZYKŁAD czar , który ... etc.A ponieważ połączyłeś akurat różdżkę z koroną (przedmioty występujące tylko po 1 egzemplarzu) to prawdopodobieństwo ich łącznego znalezienia jest niewiele większe od zera (co piszę już po raz chyba trzeci
Ranisz mnie śmiertelnie. Nie używaj słów, których nie rozumiesz .. "równoznaczne" O_o.Tandetny to jest Twój sposób - bo nieprzemyślany. Co więcej przyjęcie Twoich zasad jest równoznaczne z rezygnacją z Arcymaga
Tacy ludzie jak ty tworzą systemy RPG w stylu D&D . A sposób jest tylko szkicem . A 6-ka jest durna : P
Grałem w MiMa, kiedy ty jeszcze nie odróżniałeś łóżka od ubikacji. A instrukcji nie znam na pamięć, więc czasem zdarza mi się do niej zajrzeć - zwłaszcza po długiej przerwie, podczas której nie uczyłem się na pamięć wszystkich zasad, które się w niej znajdują.Akurat twoje opinie jako osoby która ma o tej grze znikome pojęcie
Komu się nie podoba zarys - ZARYS ! mojego pomysłu i woli rzucać kostką niech się podpisze. Mój pomysł nie polega na wymianie różdżki i korony - choć nie jest to zły pomysł jeśli dodać odpowiedni czar czy jakąkolwiek zasadę - ale sugeruje pewne stałe ograniczenia jak np. wymiana konkretnego przedmiotu, który jest potrzebny - jak talizman - już się zdarzało, że wymieniłem, a nagły zwrot wypadków spowodował, że tego pożałowałem, bo potem mi go zabrakło i nie zdażyłem już dotrzeć do pola, w którym jest potrzebny - czy odpowiedni poziom mocy lub liczba mocy pokonanych duchów.
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- pretorianstalker
-
- Posty: 757
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
Jak może zdążyłeś się zorientować, ten pomysł, to po prostu sześciokrotne podniesie poprzeczki dla pomysłu oryginalnego Nie wprowadzam swoich zasad, bo jestem przeciwnikiem tworzenia pseudologicznych rozwiązań w momencie kiedyś jakaś zasad wydaje mi się zła. Zdobycie profesji Arcymaga w oryinale jest zbyt łatwe, więc po prostu dodaje element losowy, że nie było pewności, że się uda.A pomysł z rzucaniem K6 jest .. niezrozumiały.
No tylko po co wymieniać 2pkt mocy na 2pkt mocy i zdolność posiadania czarów na zdolność posiadania czarów? Żeby stracić zdolności pierwotnego poszukiwacza? Powiedz, że się opłacaNa koronie salomona nieszczególnie cokolwiek tracisz, bo wymieniasz 2 pkt mocy na 2 pkt mocy. A z różdżką. Może tracisz na oddaniu różdżki jak jesteś koboldem, albo jasnowidzem
Widze, że masz jakąś strasznie dziwną taktykę gry - jak tylko znajdziesz dobry przedmiot to albo chcesz go zamieniać w złoto, albo oddawać. A ja myślałem, że MiM polega na tym, że zbierać dobre przedmioty... ale widocznie się myliłem...Więc proste - jak masz na tyle odwagi, zeby jej nie wymieniać to sobie zostaw.
Jak jej zapragną, to muszą ja zdobyć. Widzę, że nalezysz do grupy graczy, którzy nie potrafią obchodzić sie z różdżką. Jak ja ją znajde to się ciesze i z reguły daje mi znaczną przewagę nad innymi. W wyniku jej działania to raczej właściciel może sobie pozwolić na takie odbieranie innym róznych rzeczy, anie na odwrót.Skoro uważasz, że z różdżką jesteś potężniejszy to się okaże jak poszukiwacze jej zapragną, poza tym profesji arcymaga nikt ci nie ukradnie, więc jak nie widzisz sensu w zostawaniu nim mając różdżke i korone, to chyba pomyliłeś gry.
A co do tego czy pomyliłem gry - po jaką cholerę zostawać Arcymagiem skoro nic mi to nie da? Najmocniejszą zdolnością są 2 czary non stop - skoro mam różdżkę to ostatnią rzeczą jaką chcę zrobić, jest pozbywanie się innych zdolności na rzecz zdolności, którą mam. To chyba nie ja pomyliłem gry, tylko Ty za często nie grywasz
Bo nie taki był jej sens.A twoja metoda nie eliminuje zostanie arcymagiem zaraz na początku gry.
Talizmanów jest zawsze o kilka za dużo w grze Poza tym, nie wiem jak mogą się skończyć w ekwipunku - skoro ich tam nie ma, to znaczy, że 4 są w grze. Skoro 4 są w grze, to nie powinno być problemu z ich zdobycviem. Pomijam już chyba 4 pozostałe w przygodachA talizmanów nie jest tak dużo - poza tym - te z jaskini czarnoksiężnika mogą się skończyć w ekwipunku
A niby czemu? I Arcymag czy kandydat na Arcymaga?Arcymag musi się czymś w koncu wykazać
Dla mnie żałosne jest wymyślanie dziwnych zasad, tam gdzie jest to zbędne i wymyślanie jakiejś fabuły tam gdzie jej być nie musi. A czemu nie dołożysz jakiejś fabuły do profesji szeryfa? Może badania psychologiczne zanim poszukiwacz dostanie taką władzę? Co by nie nadużywał prawaPomysł z 6-ką jest dla mnie rozpaczliwie żałosny.
Taaak... i jeszcze komplet nowych kart z dodatku 101 Sposobów na zostanie ArcymagiemMożna do tego wprowadzić czar, który pozwala ci na wyciągniecie przedmiotu z kart przygód .. nie wiem czy są takie karty. Rusz po prostu głową jak zmodyfikować pomysł do tego stopnia, żeby i tobie odpowiadał.
Ale po co skoro to prawie niemozliwe? Poza tym, ja wcale nie chcę ograniczać możliwości zostawania Arcymagiem na początku gry - wręcz przeciwnie, wtedy przecież to własnie daje najwięcej.Ale po co jak każdy gracz może nim też zostać ? Więc ok - można się skupić na talizmanie, których kilka w grze się znajdzie .. do tego na odpowiednim poziomie mocy i liczbie pokonanych duchów, żeby byle kto nie biegał zostawać arcymagiem i zaraz na początku gry - pasuje ?? To nawet chyba sensowniejszy pomysł. Zależy od tego kto jak bardzo chce utrudnić. Ale zamiast np. banować arcymaga na turnieju można utrudnić uzyskanie profesji do tego stopnia jak mówiłem wcześniej.
Znowu ta Różdżko fobia... nie wiem w co Ty grasz, ale z MiMem to chyba ma niewiele wspólnego. A może jakiś cel macie inny? Kto się bardziej uposledzi? Może wasi poszukiwacze dokonują samookaleczeń i takie tam? :-kLITOŚCI !! Samo znalezienie owszem, ale nie zostanie arcymagiem - ten kto znalazł to gówno nie zostaje arcymagiem tylko staje się ofiarą, chyba, że zdąży dojsć do miasta. A na pewno ktoś bedzie na to przygotowany do czasu, w którym się te przedmioty znajdzie, więc każdy ma szanse mniej więcej wyrównane. A rzucenie 6-ki powoduje, ze zostajesz arcymagiem i NIKT NIC NA TO NIE MOŻE PORADZIĆ.
Nie wiem czy zauważyłeś, ale im więcej postaci, tym trudniej to skompletować Nie mam pojęcia o czym myślisz jak piszesz postyChyba jak grasz tylko 2-ma postaciami. Wbrew pozorom nie jest takie nieduże. Poza tym - można je odrobinę zwiększyć ... wprowadzając NA PRZYKŁAD czar , który ... etc.
Mój zasób znanych słów jest na tyle wysoki, że mogę sobie pozwolić na swobodne i sensowne wypowiedzi A z niektórych postów wnosze, że nie wszyscy to potrafią.Nie używaj słów, których nie rozumiesz .. "równoznaczne" O_o.
Tacy ludzie jak ty tworzą systemy RPG w stylu D&D .
Co do DD... HAHAHAHA Tyle mam do powiedzenia w tej kwestii. Natomiast tacy ludzie jak Ty na siłę robia z planszówek RPG i nawet nie widzą, że mija się to z jakimkolwiek celem. Naucz się w końcu rozróżniać gry planszowe od RPG. JAk chcesz wprowadzać poziomy mocy na profesje i tego typu rzeczy to gratuluję... Za dużo czasu siedzisz przed cRPG jak mniemam Wyjdź się przewietrzyć.
Mam dziwne wrażenie, że nawet ja grałem w MiM wcześniej niż Ty, mimo iż podane informacje podją, że jesteś starszyGrałem w MiMa, kiedy ty jeszcze nie odróżniałeś łóżka od ubikacji.
UWAGA! Cenzura na forum!
BYKOM STOP!
BYKOM STOP!
- wilczy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Płeć:
- Wiek: 50
- Kontakt:
Polewam Panowie... żaden nie ustąpi o jotę. Osobiście widzę sensowne wypowiedzi w kilku miejscach po obu stronach, ale nie skomentuję, spróbujcie sami je dostrzec. Ja do cyrku się nie przyłączam :-" . W tym momencie dyskusja nie jest merytoryczna.
SeSim - Twój pomysł jest bardzo interesujący. Karty w stylu "karczemne historie"? Czemu nie?
SeSim - Twój pomysł jest bardzo interesujący. Karty w stylu "karczemne historie"? Czemu nie?
Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć: