Strona 1 z 1

Schemat budowy kart.

: niedziela 18 kwie 2010, 08:25
autor: Kasmizar
Widziałem wiele kart do Magicznego Miecza jednak dalej nie jestem pewien w jaki sposób budować postacie.
Wiadomo, że 7 pkt w sile i magii razem to górny limit, ale co z umiejetnosciami? przeciez widać, że niektóre umiejętności (zwłąszcza te związane z wybranym miejscem) nie sprawdza się często.

4 umiejętności i co dalej?

: niedziela 18 kwie 2010, 09:24
autor: Misiek
Raczej trzy umiejętności, czwarta na zasadzie jednorazowego użytku "rozpoczynasz grę z ...". Tekst w niższej części nieprzekraczający 7 linijek. Jeśli więcej umiejętności, to mniej startowych punktów Miecza i Magii.

Najlepsze Postacie (czy Poszukiwacze w MiMie) wychodzą jeśli archetyp takiej jest rozpoznawalny. Wymyśl z nazwy taką do której z łatwością wymyślisz dużo więcej niż trzy umiejętności, a potem redukuj to do najciekawszych.

Nie ma określonych zasad co do skuteczności tych umiejętności, w opiniach na forum najlepiej się je dociera, w samym oryginale napewno znajdziesz Postacie które były grywalne lub takie którym coś brakowało.

Dobra Postać to taka którą ciekawie się gra i zgodnie z jej charakterem. Przepakowanie nic nie wniesie do gry i trzeba się go wystrzegać. Najlepiej gdy sam oceniasz swoją pracę pomyśl, że grasz jakąś przez ciebie znaną i lubianą Postacią, a oponent wylosował tę stworzoną przez ciebie. Odwracając takim trikiem tor własnego myślenia łatwiej wypatrzyć przegięcia.

Ogólnie jest to prostsze od robienia zakupów z dziewczyną i napewno daje więcej frajdy :P