Promo Poszukiwacze w magazynie Mephisto
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23565
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Promo Poszukiwacze w magazynie Mephisto
Niemieckie czasopismo Mephisto od trzech swych numerów, tj. od Mephisto 45, Mephisto 46 oraz w Mephisto 47, zamieszczało po 4 karty Poszukiwaczy, a więc w sumie 12 Poszukiwaczy. Oto ich skany (póki co w kiepskiej jakości):
M45:
M46:
M47:
=====================================================
Dobrzy Poszukiwacze
Egzorcysta
S: 2
M: 4
Ż: 4
L: 4
Char: D
Start: Miasto
1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem
2. Może atakować innych Poszukiwaczy psychicznie
3. Gdy pokona Ducha, może otrzymać 1 Zaklęcie, jeżeli Moc na to pozwala
4. Zamiast walczyć z Duchem, może go egzorcyzmować, dzięki czemu automatycznie go niszczy. Nie otrzymuje jednak wtedy 1 Zaklęcia ani trofeum
5. Może niszczyć (odrzucić na stos kart zużytych) Przedmioty, których nie mogą posiadać Dobrzy Poszukiwacze za każdym razem, gdy jakiś zdobędzie. W nagrodę otrzymuje 1 Zaklęcie, o ile Moc mu na to pozwala.
========
Żongler
S: 2
M: 4
Ż: 4
L: 5
Char: D
Start: Miasto
1. Zamiast atakować Poszukiwacza, może zaskoczyć go swymi umiejętnościami i zabrać mu 1 sztukę złota
2. Zamiast atakować Potwora w walce, może wprawić go w zakłopotanie. Rzuć 1 kością oraz dodaj swoją Moc, jeżeli wynik jest większy od Siły Potwora, może mu się wymknąć. W innym przypadku, musi walczyć.
3. W Gospodzie, Mieście, Wiosce, Zamku oraz na Targowisku może pokazać swoje sztuczki i otrzymać 1 sztukę złota. Jeżeli się na to zdecyduje, nie może normalnie badać tego obszaru.
========
Iluzjonistka
S: 2
M: 4
Ż: 4
L: 3
Char: D
Start: Miasto
1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem
2. Zamiast atakować innego Poszukiwacza lub istotę, możesz stworzyć symulakrum własnej osoby, które będzie walczyć w tej jakiejkolwiek walce. Symulakrum posiada taką samą Siłę oraz Moc, co ty, aczkolwiek nie może używać żadnych Przyjaciół, Przedmiotów oraz Zaklęć. Jeżeli symulakrum wygra z Poszukiwaczem, możesz wziąć 1 Przedmiot lub 1 sztukę złota jako nagrodę. Istoty są odrzucane i nie możesz ich zatrzymać jako trofeum. Jeżeli symulakrum przegra, twoja tura się kończy, ale walka pozostaje nierozstrzygnięta.
3. Jeżeli badasz kartę Przygody, której efekt zależny jest od twojego Charakteru, możesz stworzyć iluzję samego siebie. Rzuć 1 kością, jeżeli wypadnie 4, 5 lub 6, możesz badać tę kartę w taki sposób jakbyś miał inny Charakter niźli w tej chwili masz.
========
Męczenniczka
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 4
Char: Dobry
Start: Wioska
1. Może atakować innego Poszukiwacza psychicznie
2. Tuż przed rozpoczęciem walki, możesz zdecydować się poświęcić 1 punkt Życia i tym samym automatycznie ją wygrać. Istoty giną, a Poszukiwacz traci albo 1 punkt Życia, albo wybiera 1 Przedmiot lub 1 sztukę złota i ci oddaje.
3. Podczas modlitwy, możesz dodać 1 do wyniku rzutu kością
4. Jesteś zawsze Dobry, ignoruj wszelkie instrukcje zmiany Charakteru.
Neutralni Poszukiwacze
Dżinn
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 4
Char: N
Start: Las
1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem
2. Nie musi rzucać kością na Skałach oraz w Lesie. Jeżeli jednak rzuci, to musi zaakceptować rezultat.
3. Nie traci Życia na Pustyni
4. Gdy wygra walkę z innym Poszukiwaczem, może mu zabrać Życie, 1 sztukę złota, 1 Przedmiot lub 1 Przyjaciela.
5. Może łączyć trofea, które są zamieniane na punkty Siły, z trofeami, które są zamieniane na punkty Mocy, podczas wymiany trofeów i otrzymać albo 1 żeton Siły lub Mocy.
========
Żołnierz Fortuny
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 6
Char: N
Start: Miasto
1. Możesz wydawać punkty Losu, aby zmusić innego Poszukiwacza lub istotę do powtórzenia rzutu.
2. Zamiast atakować innego Poszukiwacza, możesz spróbować własnego szczęścia i sprawdzić, komu los bardziej sprzyja. Obydwaj rzucacie 1 kością i do wyniku dodajecie własną Moc. Jeżeli twój rezultat jest wyższy, otrzymujesz 1 punkt Losu. Jeżeli przeciwnika, możesz wybrać stratę 1 punktu Losu lub 1 punktu Życia.
3. Przed każdym rzutem kością, możesz podjąć się ryzyka. Gdy wyrzucisz parzysty wynik, jest on zwiększany o 1. Jeżeli wyrzucisz nieparzysty, jest on zmniejszany o 1.
4. Możesz wymieniać swoje trofea na punkty Losu. Każde trofeum jest wart 1 punkt Losu.
5. Za każdym razem, gdy masz możliwość rzucenia kością, musisz to zrobić.
6. Jesteś zawsze Neutralny - ignoruj wszelkie polecenia zmiany Charakteru.
========
Kurtyzana
S: 2
M: 4
Ż: 4
L: 4
Char: N
Start: Miasto
1. Zamiast atakować innego Poszukiwacza, możesz go uwieść. Poszukiwacz traci swą następną turę oraz wedle własnego wyboru: 1 sztukę złota lub 1 Przedmiot.
2. Zamiast atakować innego Poszukiwacza, możesz przypochlebić się 1 z jego Przyjaciół, który go opuści i przyłączy się do ciebie.
3. Po kupieniu czegokolwiek od Nieznajomego, możesz próbować zamieszać tak sytuację, aby nie zapłacić za zakupioną rzecz. Rzuć 1 kością, jeżeli wypadnie 5 lub 6 - udało ci się i nie musisz płacić.
4. Podczas badania Nieznajomego, który oferuje coś jedynie Poszukiwaczom o konkretnym Charakterze, możesz próbować wywrzeć na nim wrażenie, że jesteś odpowiednią osobą. Rzuć 1 kością:
1-2)* Nieznajomy reaguje tak, jakbyś miał nieodpowiedni Charakter
3-4) Nic się nie dzieje
5-6) Nieznajomy reaguje tak, jakbyś miał odpowiedni Charakter.
* Karta nie przewiduje opcji dla wyrzucenia 2 oczek, jednakże można uznać, że pierwszy efekt również ma zastosowanie po wyrzuceniu 2.
========
Uczeń czarnoksięstwa
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 5
Char: N
Start: Miasto
1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem
2. Zawsze musi posiadać przynajmniej 1 Zaklęcie, jeżeli ma ich mniej, musi dobrać ich tyle, aby przynajmniej mieć 1
3. Za każdym razem, gdy rzuca Zaklęcie, musi rzucić 1 kością:
1) Zaklęcie nie działa, a ty tracisz 1 punkt Życia
2) Zaklęcie nie działa
3-6) Zaklęcie działa normalnie
Gdy twoja Moc jest równa 7 lub więcej, nie musisz już rzucać kością.
4. Za każdym razem, gdy otrzymujesz 1 Zaklęcie, możesz wziąć 1 ze stosu kart odrzuconych.
======
Dostępne są angielskie skany, tłumaczone przez Petera Boehlera:
http://www.shareimages.com/images/pics/ ... sto_45.jpg
http://www.shareimages.com/images/pics/ ... sto_46.jpg
http://www.shareimages.com/images/pics/ ... sto_47.jpg
Z kolei Jon New uploadował tokeny "małych" Poszukiwaczy: http://www.talismanisland.com/Mephisto_Tokens.zip
M45:
M46:
M47:
=====================================================
Dobrzy Poszukiwacze
Egzorcysta
S: 2
M: 4
Ż: 4
L: 4
Char: D
Start: Miasto
1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem
2. Może atakować innych Poszukiwaczy psychicznie
3. Gdy pokona Ducha, może otrzymać 1 Zaklęcie, jeżeli Moc na to pozwala
4. Zamiast walczyć z Duchem, może go egzorcyzmować, dzięki czemu automatycznie go niszczy. Nie otrzymuje jednak wtedy 1 Zaklęcia ani trofeum
5. Może niszczyć (odrzucić na stos kart zużytych) Przedmioty, których nie mogą posiadać Dobrzy Poszukiwacze za każdym razem, gdy jakiś zdobędzie. W nagrodę otrzymuje 1 Zaklęcie, o ile Moc mu na to pozwala.
========
Żongler
S: 2
M: 4
Ż: 4
L: 5
Char: D
Start: Miasto
1. Zamiast atakować Poszukiwacza, może zaskoczyć go swymi umiejętnościami i zabrać mu 1 sztukę złota
2. Zamiast atakować Potwora w walce, może wprawić go w zakłopotanie. Rzuć 1 kością oraz dodaj swoją Moc, jeżeli wynik jest większy od Siły Potwora, może mu się wymknąć. W innym przypadku, musi walczyć.
3. W Gospodzie, Mieście, Wiosce, Zamku oraz na Targowisku może pokazać swoje sztuczki i otrzymać 1 sztukę złota. Jeżeli się na to zdecyduje, nie może normalnie badać tego obszaru.
========
Iluzjonistka
S: 2
M: 4
Ż: 4
L: 3
Char: D
Start: Miasto
1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem
2. Zamiast atakować innego Poszukiwacza lub istotę, możesz stworzyć symulakrum własnej osoby, które będzie walczyć w tej jakiejkolwiek walce. Symulakrum posiada taką samą Siłę oraz Moc, co ty, aczkolwiek nie może używać żadnych Przyjaciół, Przedmiotów oraz Zaklęć. Jeżeli symulakrum wygra z Poszukiwaczem, możesz wziąć 1 Przedmiot lub 1 sztukę złota jako nagrodę. Istoty są odrzucane i nie możesz ich zatrzymać jako trofeum. Jeżeli symulakrum przegra, twoja tura się kończy, ale walka pozostaje nierozstrzygnięta.
3. Jeżeli badasz kartę Przygody, której efekt zależny jest od twojego Charakteru, możesz stworzyć iluzję samego siebie. Rzuć 1 kością, jeżeli wypadnie 4, 5 lub 6, możesz badać tę kartę w taki sposób jakbyś miał inny Charakter niźli w tej chwili masz.
========
Męczenniczka
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 4
Char: Dobry
Start: Wioska
1. Może atakować innego Poszukiwacza psychicznie
2. Tuż przed rozpoczęciem walki, możesz zdecydować się poświęcić 1 punkt Życia i tym samym automatycznie ją wygrać. Istoty giną, a Poszukiwacz traci albo 1 punkt Życia, albo wybiera 1 Przedmiot lub 1 sztukę złota i ci oddaje.
3. Podczas modlitwy, możesz dodać 1 do wyniku rzutu kością
4. Jesteś zawsze Dobry, ignoruj wszelkie instrukcje zmiany Charakteru.
Neutralni Poszukiwacze
Dżinn
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 4
Char: N
Start: Las
1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem
2. Nie musi rzucać kością na Skałach oraz w Lesie. Jeżeli jednak rzuci, to musi zaakceptować rezultat.
3. Nie traci Życia na Pustyni
4. Gdy wygra walkę z innym Poszukiwaczem, może mu zabrać Życie, 1 sztukę złota, 1 Przedmiot lub 1 Przyjaciela.
5. Może łączyć trofea, które są zamieniane na punkty Siły, z trofeami, które są zamieniane na punkty Mocy, podczas wymiany trofeów i otrzymać albo 1 żeton Siły lub Mocy.
========
Żołnierz Fortuny
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 6
Char: N
Start: Miasto
1. Możesz wydawać punkty Losu, aby zmusić innego Poszukiwacza lub istotę do powtórzenia rzutu.
2. Zamiast atakować innego Poszukiwacza, możesz spróbować własnego szczęścia i sprawdzić, komu los bardziej sprzyja. Obydwaj rzucacie 1 kością i do wyniku dodajecie własną Moc. Jeżeli twój rezultat jest wyższy, otrzymujesz 1 punkt Losu. Jeżeli przeciwnika, możesz wybrać stratę 1 punktu Losu lub 1 punktu Życia.
3. Przed każdym rzutem kością, możesz podjąć się ryzyka. Gdy wyrzucisz parzysty wynik, jest on zwiększany o 1. Jeżeli wyrzucisz nieparzysty, jest on zmniejszany o 1.
4. Możesz wymieniać swoje trofea na punkty Losu. Każde trofeum jest wart 1 punkt Losu.
5. Za każdym razem, gdy masz możliwość rzucenia kością, musisz to zrobić.
6. Jesteś zawsze Neutralny - ignoruj wszelkie polecenia zmiany Charakteru.
========
Kurtyzana
S: 2
M: 4
Ż: 4
L: 4
Char: N
Start: Miasto
1. Zamiast atakować innego Poszukiwacza, możesz go uwieść. Poszukiwacz traci swą następną turę oraz wedle własnego wyboru: 1 sztukę złota lub 1 Przedmiot.
2. Zamiast atakować innego Poszukiwacza, możesz przypochlebić się 1 z jego Przyjaciół, który go opuści i przyłączy się do ciebie.
3. Po kupieniu czegokolwiek od Nieznajomego, możesz próbować zamieszać tak sytuację, aby nie zapłacić za zakupioną rzecz. Rzuć 1 kością, jeżeli wypadnie 5 lub 6 - udało ci się i nie musisz płacić.
4. Podczas badania Nieznajomego, który oferuje coś jedynie Poszukiwaczom o konkretnym Charakterze, możesz próbować wywrzeć na nim wrażenie, że jesteś odpowiednią osobą. Rzuć 1 kością:
1-2)* Nieznajomy reaguje tak, jakbyś miał nieodpowiedni Charakter
3-4) Nic się nie dzieje
5-6) Nieznajomy reaguje tak, jakbyś miał odpowiedni Charakter.
* Karta nie przewiduje opcji dla wyrzucenia 2 oczek, jednakże można uznać, że pierwszy efekt również ma zastosowanie po wyrzuceniu 2.
========
Uczeń czarnoksięstwa
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 5
Char: N
Start: Miasto
1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem
2. Zawsze musi posiadać przynajmniej 1 Zaklęcie, jeżeli ma ich mniej, musi dobrać ich tyle, aby przynajmniej mieć 1
3. Za każdym razem, gdy rzuca Zaklęcie, musi rzucić 1 kością:
1) Zaklęcie nie działa, a ty tracisz 1 punkt Życia
2) Zaklęcie nie działa
3-6) Zaklęcie działa normalnie
Gdy twoja Moc jest równa 7 lub więcej, nie musisz już rzucać kością.
4. Za każdym razem, gdy otrzymujesz 1 Zaklęcie, możesz wziąć 1 ze stosu kart odrzuconych.
======
Dostępne są angielskie skany, tłumaczone przez Petera Boehlera:
http://www.shareimages.com/images/pics/ ... sto_45.jpg
http://www.shareimages.com/images/pics/ ... sto_46.jpg
http://www.shareimages.com/images/pics/ ... sto_47.jpg
Z kolei Jon New uploadował tokeny "małych" Poszukiwaczy: http://www.talismanisland.com/Mephisto_Tokens.zip
Ostatnio zmieniony poniedziałek 08 lis 2010, 18:17 przez Mały Nemo, łącznie zmieniany 6 razy.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23565
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23565
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Więc można przypuszczać, że są to oficjalne karty, sygnowane przez FFG.they said that their cards are costume but with permission from ffg and patners.
[ Dodano: Pią Sty 08, 2010 6:43 pm ]
Są w troszeczkę lepszej jakości tutaj: http://www.scribd.com/Martin%20Ellermeier acz trza założyć sobie konto, by ściągać.
Tłumaczenia:
Satansdiener = Satan Servant = Sługa Szatana
Schwarze Hexe = Black Witch = Czarna Wiedźma
Gestalt Wandler = Shape Shifter = Zmiennokształtny
Goblenschamane = Goblin Shaman = Szaman Goblinów
Exorcist = Exorcist = Egzorcysta
Illusionist = Illusionist = Iluzjonistka
Gaukler = Juggler = Kuglarz
Martyrend = Martyr = Męczenniczka
Glücksritter = Lucky Knight = Szczęśliwy Rycerz (dedykuję wszystkim, którzy nie lubią tłumaczenia Frostmarch)
Kurtisane = Courtesan = Kurtyzana (dla SeSima - dzi**a)
Magelehrling = Magic Apprentice = Uczeń czarnoksięstwa
Djinn = Genie = Djinn
[ Dodano: Pią Sty 08, 2010 7:35 pm ]
Pamiętałem, pamiętałem i zapomniałem wspomnieć , ale w Mephisto są tylko karty, bez figurek.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23565
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Dla celów hobbystycznych . Zresztą gram i z francuskimi kartami, więc nie zaszkodzi mieć i niemieckich.
Tłumaczenia może i się pojawią, jak dorwę skany tych kart, albo, gdy ktoś będzie taki miły i przetłumaczy je na angielski.
Tłumaczenia może i się pojawią, jak dorwę skany tych kart, albo, gdy ktoś będzie taki miły i przetłumaczy je na angielski.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12858
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Można zamówić:
Tu nr 45
Tu nr 46
i Tu nr 47
Ktoś zna na tyle niemiecki żeby zamówić? już widzę 2 osoby chętne (Ja i Nemo)
Tu nr 45
Tu nr 46
i Tu nr 47
Ktoś zna na tyle niemiecki żeby zamówić? już widzę 2 osoby chętne (Ja i Nemo)
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23565
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
A tutaj all-in-one: http://www.mephisto.name/m-shop/
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12858
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
5,95 euro za sztukę + koszty wysyłki. Nie znam niemieckiego więc nie za bardzo bym mógł to zamówić, czy jest ktoś kto zna ten jakże suchy język i mógłby zakupić magazyn?
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23565
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Nasz bardzo dobry Przyjaciel - Velhart - zabrał się ze swym ojcem za tłumaczenia Poszukiwaczy. Póki co znany jest jeden:
Egzorcysta
Siła 2
Moc 4
Życie 4
Los 4
Charakter: Dobry
Start: Miasto
1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem
2. Może atakować innych Poszukiwaczy psychicznie
3. Gdy pokona Ducha, może otrzymać 1 Zaklęcie, jeżeli Moc na to pozwala
4. Zamiast walczyć z Duchem, może go egzorcyzmować, dzięki czemu automatycznie go niszczy. Nie otrzymuje jednak wtedy 1 Zaklęcia ani trofeum
5. Może niszczyć (odrzucić na stos kart zużytych) Przedmioty, których nie mogą posiadać Dobrzy Poszukiwacze za każdym razem, gdy jakiś zdobędzie. W nagrodę otrzymuje 1 Zaklęcie, o ile Moc mu na to pozwala.
Egzorcysta
Siła 2
Moc 4
Życie 4
Los 4
Charakter: Dobry
Start: Miasto
1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem
2. Może atakować innych Poszukiwaczy psychicznie
3. Gdy pokona Ducha, może otrzymać 1 Zaklęcie, jeżeli Moc na to pozwala
4. Zamiast walczyć z Duchem, może go egzorcyzmować, dzięki czemu automatycznie go niszczy. Nie otrzymuje jednak wtedy 1 Zaklęcia ani trofeum
5. Może niszczyć (odrzucić na stos kart zużytych) Przedmioty, których nie mogą posiadać Dobrzy Poszukiwacze za każdym razem, gdy jakiś zdobędzie. W nagrodę otrzymuje 1 Zaklęcie, o ile Moc mu na to pozwala.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23565
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Znając go, to na pewno :mrgreen:Artownik pisze:Miejmy nadzieję, że Velhart zaprezentuje na forum pozostałych.
Co do samego Poszukiwacza, niby wyraziłem już swoją opinię na FFG, napiszę ją i tutaj. Poszukiwacz jest średni, jego ostatnia zdolność fajnie brzmi w stosunku do nazwy Poszukiwacza, aczkolwiek on sam ma parę problemów. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem, maxymalna ich liczba to 3, a zgodnie z oryginalnymi zasadami, nie może otrzymywać nowych Zaklęć, jeżeli posiada ich Max. Dlatego też jego dwie manodajkowe zdolności są niepotrzebne. Z jego Mocą 4, jest w stanie pokonać naprawdę sporo Duchów, więc względnie szybko zdobędzie maxymalną liczbę Zaklęć, a więc względnie szybko może się zablokować. Za niszczenie Przedmiotów "Evil only", zważywszy na ich ilość, raptem parę Przedmiotów, które można zliczyć na palcach jednej ręki, powinien otrzymywać inną lepszą nagrodę, np. znane nam niszczenie Graala, któe dawało +1 do startowej wartości Życia.
A grafika ładna, dojrzalsza względem grafik z TMIMa.
[ Dodano: Nie Sty 10, 2010 2:26 pm ]
Zależy, Egzorcysta nie otrzymuje Zaklęcia za automatyczne zniszczenie DuchaKufir pisze:Ulepszona wersja Kapłana,
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12858
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Zaistne to straszny problem, chciałbym mieć podczas gry takie problemyaczkolwiek on sam ma parę problemów. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem, maxymalna ich liczba to 3, a zgodnie z oryginalnymi zasadami, nie może otrzymywać nowych Zaklęć, jeżeli posiada ich Max. Dlatego też jego dwie manodajkowe zdolności są niepotrzebne.
Od Przybytku głowa nie boli.
Inne umiejętności , jak choćby rewelacyjna możliwość wyboru ataku Poszukiwacza Siła/Moc, rekompensuje mu to z nawiązkąZależy, Egzorcysta nie otrzymuje Zaklęcia za automatyczne zniszczenie Ducha