Ano parę ostatnio się trafiło. Jak wspomniałem tutaj, John Goodenough kilka dni temu w końcu odpowiedział na pytania. Jak dla mnie, to tam nic nie powiedział ciekawego. Słowa Iesthira z forum Galakty chyba najlepiej podsumują, co tam jest:
Iesthir pisze:Pojawila sie droga i ostatnia czesc pytan do Johna Goodenough:
Generalnie mozemy dowiedziec sie z niej ze w Talismanie nie zobaczymy Skavenow i Kosmicznych Marines a zamiast Dark Elves beda Black Elves. Pozatym dowiemy sie ze pojawia sie rozszerzenia zawierajace alternatywne zakonczenia/utrudnienia wewnetrznej krainy.
Ponadto logo Talismany mogloby sie pojawic na innych grach niz Talisman i jego dodatki.
A! No i jeszcze wspomnial ze mysli nad czyms w stylu kampanii do Talismana.
A tak to wiekszosc pytan dotyczy raczej procesu produkcji/designu gry niz nastepnych dodatkow/planow na przyszlosc.
Drugą, najważniejszą, jest to, iż Jon w końcu zdecydował się oficjalne wydać swoje plug-ny do Strange Eons. Temat poświęcony temu programowi jest tutaj.
Dalej, Jon zbierał i zbierał i jeszcze zbierał sztuka po sztuce swoje malowane figurki, aż w końcu dozbierał się wszystkich. Pomalowane zostały one przez Steve Deana. Prócz samych figurek można jeszcze się przyjrzeć samemu procesowi malowania (a przynajmniej na części z nich). Generalnie ładnie są pomalowane, polecam pooglądać je tutaj:
Ułożone są one edycjami, najpierw podstawka, na następnej stronie Reaper oraz Dungeon (i nie polecam scrollować strony, gdyż bardzo trudno jest zauważyć separatora dodatków.
No i z najnowszych wieści nasz ukochany twórca Talismana - Bob Harris - zabiera się za wydanie swej kolejnej starej gry - Mythgardia. Można o niej poczytać na BGG:
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Ano parę ostatnio się trafiło. Jak wspomniałem [url=http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?p=44501#44501]tutaj[/url], John Goodenough kilka dni temu w końcu odpowiedział na pytania. Jak dla mnie, to tam nic nie powiedział ciekawego. Słowa Iesthira z forum Galakty chyba najlepiej podsumują, co tam jest:
[quote="Iesthir"]Pojawila sie droga i ostatnia czesc pytan do Johna Goodenough:
Generalnie mozemy dowiedziec sie z niej ze w Talismanie nie zobaczymy Skavenow i Kosmicznych Marines a zamiast Dark Elves beda Black Elves. Pozatym dowiemy sie ze pojawia sie rozszerzenia zawierajace alternatywne zakonczenia/utrudnienia wewnetrznej krainy. Ponadto logo Talismany mogloby sie pojawic na innych grach niz Talisman i jego dodatki. A! No i jeszcze wspomnial ze mysli nad czyms w stylu kampanii do Talismana. A tak to wiekszosc pytan dotyczy raczej procesu produkcji/designu gry niz nastepnych dodatkow/planow na przyszlosc.[/quote]
Drugą, najważniejszą, jest to, iż Jon w końcu zdecydował się oficjalne wydać swoje plug-ny do Strange Eons. Temat poświęcony temu programowi jest [url=http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=2363]tutaj[/url].
Dalej, Jon zbierał i zbierał i jeszcze zbierał sztuka po sztuce swoje malowane figurki, aż w końcu dozbierał się wszystkich. Pomalowane zostały one przez Steve Deana. Prócz samych figurek można jeszcze się przyjrzeć samemu procesowi malowania (a przynajmniej na części z nich). Generalnie ładnie są pomalowane, polecam pooglądać je tutaj:
http://www.talismanisland.com/sd_painting_1.htm
Ułożone są one edycjami, najpierw podstawka, na następnej stronie Reaper oraz Dungeon (i nie polecam scrollować strony, gdyż bardzo trudno jest zauważyć separatora dodatków.
No i z najnowszych wieści nasz ukochany twórca Talismana - Bob Harris - zabiera się za wydanie swej kolejnej starej gry - Mythgardia. Można o niej poczytać na BGG:
Sposobów na utrudnienie przejścia Krainy Wewnętrznej już teraz istnieje sporo - od prostego zamienienia kilku kluczowych słów w instrukcjach Jamy Wilkołaka i Otchłani po karty Przedpól Piekieł...
Sposobów na utrudnienie przejścia Krainy Wewnętrznej już teraz istnieje sporo - od prostego zamienienia kilku kluczowych słów w instrukcjach Jamy Wilkołaka i Otchłani po karty Przedpól Piekieł... ;)
Dokładnie tak, sam tak zrobiłem lecz nie ukrywam że oryginalne utrudnienie było by lepszym rozwiązaniem. Z drugiej strony jakoś nie wierze że twórcy gry potrafią utrudnić wewnętrzną krainę z głową. Tzn. tak aby wszystko miało ręce i nogi. A przecież muszą wziąć pod uwagę podziemia i końcowego bossa itp itd. Nie poradzą sobie
Dokładnie tak, sam tak zrobiłem lecz nie ukrywam że oryginalne utrudnienie było by lepszym rozwiązaniem. Z drugiej strony jakoś nie wierze że twórcy gry potrafią utrudnić wewnętrzną krainę z głową. Tzn. tak aby wszystko miało ręce i nogi. A przecież muszą wziąć pod uwagę podziemia i końcowego bossa itp itd. Nie poradzą sobie ;)
Być może masz rację. Wydaje mi się, że bardziej prawdopodobne są alternatywne zakończenia. Było to stosunkowo ważne rozszerzenie poprzednich edycji Talismana, toteż twórcy raczej nie zrezygnują z tego pomysłu w przypadku edycji 4th Revised. Wystarczy wziąć pod uwagę fakt, że jednym z oficjalnych dodatków, jaki ukazał/ukaże się są Podziemia.
Być może masz rację. Wydaje mi się, że bardziej prawdopodobne są alternatywne zakończenia. Było to stosunkowo ważne rozszerzenie poprzednich edycji Talismana, toteż twórcy raczej nie zrezygnują z tego pomysłu w przypadku edycji 4th Revised. Wystarczy wziąć pod uwagę fakt, że jednym z oficjalnych dodatków, jaki ukazał/ukaże się są Podziemia. ;)