Morlok - podziemny poszukiwacz
- Lens
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Anarchia
• Karty
• Poszukiwacze z Misją - Posty: 888
- Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
- Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
- Płeć:
No niby fakt, ze Morlok ma napisane w miejscu startu - Wejscie do podziemi, a takie miejsce nie wystepuje na planszy (obszar ten nazywa sie po prostu Wejscie), ale to chyba nie jest powod, zeby zaczynac gre na obszarze karty przygody i od razu ujawniac wejscie do podziemi.
Logiką juz w dyskusjach o mimie nie chce sie kierowac, to powiem, o praktyce . Kiedys mielismy taki przypadek, ze ktos zaczynal Morlokiem i uznalismy bez zadnej nawet dyskusji, ze zacznie na polu Wejscie (do podziemi) na planszy. I tak potem czeka go gra va banque, albo 6 w skarbcu, albo wybor nowego poszukiwacza po 4 turach :lol: .
Logiką juz w dyskusjach o mimie nie chce sie kierowac, to powiem, o praktyce . Kiedys mielismy taki przypadek, ze ktos zaczynal Morlokiem i uznalismy bez zadnej nawet dyskusji, ze zacznie na polu Wejscie (do podziemi) na planszy. I tak potem czeka go gra va banque, albo 6 w skarbcu, albo wybor nowego poszukiwacza po 4 turach :lol: .
Czasem ty jesz niedźwiedzia, a czasem to niedźwiedź je ciebie.
- chmiel
-
- Posty: 111
- Rejestracja: wtorek 05 wrz 2006, 17:19
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 35
W MM Morlok rozpoczyna na obszarze wejścia do labiryntu magów i to jest moim zdaniem dobra bo zaczynać w podziemiach to 5 tur i wychodzisz odrazu, i wtedy albo 6 albo klops, a tak, jak zaczyna w jaskini to może sobie pobiegać i się napakować PW
Ostatnio zmieniony środa 18 paź 2006, 17:39 przez chmiel, łącznie zmieniany 1 raz.
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
A możeci napisać jak wygląda Morlok w MiMie? Bo w MM ma on MGR: Wejście do Labiryntu i ja gram tak, że startuje on na Kamiennych Wrotach, czyli pierwsze pole na planszy Labiryntu Magów. Nie wiem jak w MiMie, ale w MM ma on skilla, że na powierzchni co ture traci 1 Życie, co ma sens w MM bo w Labiryncie Magów w przeciwieństwie do Podziemi możesz chodzić tak długo jak ci się podoba (w związku z układem planszy), a nie, że robisz raz spiralke i musisz wychodzić. Dlatego napiszcie, czy ma w/w skill.
- Lens
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Anarchia
• Karty
• Poszukiwacze z Misją - Posty: 888
- Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
- Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
- Płeć:
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
Ma tą zdolnośc na swoje nieszczęście, a po wyjściu z podziemi musi mykać w skały zanim sie doszczętnie wysuszy na słońcu ostatnio jak grałem przeciwko morlokowi to nie mógł wyjśc zpodziemi bo co chwilę przegrywał walki i się cofał (a nei było wyjścia), a jak po godzinie gry wyszedł to zaraz go słoneczko ukatrupiło :twisted:
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
- Lens
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Anarchia
• Karty
• Poszukiwacze z Misją - Posty: 888
- Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
- Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
- Płeć:
Dlatego jesli gralbym Morlokiem przeszedlbym szybko podziemia i sprobowal rzucic 6. jesli by nie wyszlo, nie byloby wcale za pozno zeby od razu sie "wysuszyc" i zaczac gre innym poszukiwaczem . Aczkolwiek ten motyw z cofaniem sie po przegranej walce zamiast straty wytrzymalosci - fakt wcale przy pomysle szybkiego usmiercenia Morloka nie jest zbyt pomocny .
Czasem ty jesz niedźwiedzia, a czasem to niedźwiedź je ciebie.
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
- Lens
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Anarchia
• Karty
• Poszukiwacze z Misją - Posty: 888
- Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
- Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
- Płeć:
No nie jest to typ wyzwania z gatunku tych, ktore mnie dowartosciowuja .W MM można sobie nim ładnie life podpakować w Labiryncie. Zużywamy pare razy talię Kart Labiryntu i jesteśmy przypakowani na tyle żeby swobodnie wyjść na "ziemię" i pokosić innych oraz Bestię.
Czasem ty jesz niedźwiedzia, a czasem to niedźwiedź je ciebie.
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Nie wiem czy to coś wniesie do dyskusji, ale ja gdy zaczynałem grę Morlokiem to zawsze ustawiałem go na planszy Podziemi oznaczonej "Wejście do podziemi". Nie widzę powodu dla którego miałoby być wyciągane wejście do podziemi z kart przygód i być kładzione na planszy. Jeżeli ktoś chce się w tym dopatrywać logiki to moim zdaniem podziemia istnieją cały czas. Natomiast samo wejście jest poprsotu ukryte i dlatego trzeba je odnaleźć w Przygodach. Natomiast Morlok jako mieszkaniec świata podziemnego zna je. A startuje z tego pola bo skądś trzeba kurka no Natomiast jeżeli chodzo o ucieczkę z podziemi w takim wypadku... No cóż. Przyznam się, że nigdy nie miałem takiego problemu, ale jest to ciekawe... Myślę, że rozwiązałbym to tak, że wyjście na samo pole planszy "Wejście do Podziemi" możnaby w takim wypadku traktować jako opuszczenie Podziemi po czym w następnej turze trzeba tam wejść znowu. Takie życie Poza tym, kto grając Morlokem chciałby biegać po słońcu
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
- Łudi
-
- Posty: 238
- Rejestracja: niedziela 20 sie 2006, 16:28
- Lokalizacja: o.. polskie to krainy
- Płeć:
Ewentualnie może przenieść się na skały i wcale nie trzeba wtedy wyciągać z tali "wejścia do podziemi"Natomiast jeżeli chodzo o ucieczkę z podziemi w takim wypadku... No cóż. Przyznam się, że nigdy nie miałem takiego problemu, ale jest to ciekawe... Myślę, że rozwiązałbym to tak, że wyjście na samo pole planszy "Wejście do Podziemi" możnaby w takim wypadku traktować jako opuszczenie Podziemi po czym w następnej turze trzeba tam wejść znowu.
Don’t wory be happy