Strona 4 z 5
: piątek 25 mar 2005, 16:13
autor: lukas
: piątek 25 mar 2005, 16:19
autor: Kufir
No własnie, ja już nie mam siły odpisywac na te niektore posty bo musiałbym 5 razy pisac to samo. Tak to jest jak sie nie sledzi na bierzaco tego co sie dzieje na forum...
:roll:
: środa 06 kwie 2005, 21:58
autor: lukas
mam takie pytanko: czy jeżeli na karcie nieznajomego nie ma żadnych adnotacji to zostawiaćie do na planszy, czy odkładacie na stoj kart juz użytych :?:
: środa 06 kwie 2005, 22:31
autor: Kufir
Zalezy od nieznajomego, ale 80% kart zostaje na planszy.
: czwartek 07 kwie 2005, 14:49
autor: Fej Wong
Jeżeli niema na karcie żeby odłożyć to tak jak wszystkie miejsca zoastaje na planszy.
: niedziela 10 kwie 2005, 13:10
autor: lukas
naszły mnie wątpliwości. czy Stróżr Prawa po wygraniej walce wsadzając cię do Ciemnicy, odbierają ci przy ozazji 1 punkt Wytrzymałości :?:
: niedziela 10 kwie 2005, 22:10
autor: Kufir
Powinien odbierac
: poniedziałek 11 kwie 2005, 09:12
autor: lukas
Kufir ja cię uduszę - przecież ty nigdy ine graz z
Miastem :twisted:
: poniedziałek 11 kwie 2005, 12:44
autor: Fej Wong
nieodbireają pkt. wt. bo oni cię tylko osłabiają i wrzucają do ciemnicy ale za to tracisz całe złoto i wszystkie przedmioty.
: poniedziałek 11 kwie 2005, 13:44
autor: Bizon
lukas pisze:... czy Stróżr Prawa po wygraniej walce wsadzając cię do Ciemnicy, odbierają ci przy ozazji 1 punkt Wytrzymałości :?:
Moim zdaniem NIE. "Walka" ze strozami prawa polega raczej na sprawdzeniu, czy poszukiwaczowi udalo sie uciec straznikom. Gdyby poszukiwacz mial tracic w przypadku "zlapania" 1wt, byloby to umieszczone na kartach lub w instrukcji.
: poniedziałek 11 kwie 2005, 13:46
autor: Kufir
lukas pisze:Kufir ja cię uduszę - przecież ty nigdy ine graz z
Miastem :twisted:
Ale kiedys gralem
Zarowno w Miascie jak i w Grodzie z MiM,
Ze obecnie tych dodatkowch nie posiiadam to juz inna bajka
: poniedziałek 11 kwie 2005, 14:42
autor: lukas
Fej Wong pisze:...wrzucają do ciemnicy ale za to tracisz całe złoto i wszystkie przedmioty.
COOOOOOOOO :?: Od kiedy tak jest :?: To jakieś nieporozumienie - bez urazy.
Ale nic się nie martwcie, w dodatku "Kanały" będzie się wydzocić z Ciemnicy właśnie przez kanały - to powinno urozmaicić grę. :twisted:
: wtorek 12 kwie 2005, 11:16
autor: Fej Wong
Lukas a od kiedy jak idziesz do więzienia to daja ci miecz i inne przedmioty które mogły by pomóc ci w ucieczce?
owszem w instrukcji nic niema o tym że się traci jak się idzie do ciemnicy ale ja gram logicznie i to trochę utrudnia grę kufir niesadzisz?
Kufir trzeba grac logicznie nawet jak niema nic w instrukcji prawda?
Ja tak gram i tyle.
: wtorek 12 kwie 2005, 11:33
autor: lukas
jak idziesz do więzienia, to cie nie okradają, tylko po wyjściu oddają ci twoje rzeczy...
: wtorek 12 kwie 2005, 14:29
autor: Fej Wong
TO tak jak mówiłem kwestja gustu bo ja raczej myślę że za to że złamałeś prawo to musisz ponieść jakieś konsekwencje oprócz siedzenia w ciemnicy.
Zalerzy jak kto woli.
: środa 13 kwie 2005, 15:40
autor: Fly
Ja oddaję przedmioty po LEGALNYM opuszczeniu ciemnicy...
: środa 13 kwie 2005, 18:54
autor: Bizon
Nie zabieralem do tej pory przedmiotow poszukiwaczom, ktorzy znalezli sie w ciemnicy, ale ow pomysl mi sie spodobal. Zawsze to jakies utrudnienie.
: środa 13 kwie 2005, 20:10
autor: Lens
Moim skromnym zdaniem absolutnie nie powinno sie tracic przedmiotow. Wychodzac z ciemnicy wszystko legalnie ci zwracaja, a w przypadku ucieczki, przeciez mozna wziasc pod uwage, ze zanim opusci sie loch, odwiedzasz jakis wiezienny magazyn czy cos w tym stylu i zbierasz swoje rzeczy. Co innego ze zlotem. Jesli pokona cie straz miejska to logicznie rzecz ujmujac zaopiekuje sie ona twoim zlotem, tak ze nigdy go juz nie zobaczysz. Ale nie jestem przekonany, czy dobrym pomyslem jest taka zasade stosowac.
: środa 13 kwie 2005, 21:06
autor: wilczy
Lens: popieram ostatniego posta.
Złoto znika (sorry) a reszta sprzętu zostaje.
A'propos: czy jak masz muła, konia, wierzchowca itp a nie zdążyłeś go zaparkować, to po aresztowaniu trafia (zwierzak i wszystkie przedmioty) automatycznie do stajni, czy może do tego "składziku" w ciemnicy, a może przepada?
EDIT: ale jednak nie, to bez sensu. No bo jak w takiej sytuacji się wykupywać lub płacić grzywnę? Porażka.
Question na temat zwierząt aktualne.
: środa 13 kwie 2005, 21:35
autor: lukas
Proponuję wam zagrać z kanałami (zajrzyjcie do przepisów). Sam jeszcze nie grałem. Ważne jest to że zawsze z Ciemnicy wychodzi się do Kanałów.
Mułu itd. zostają na obszarze aresztowania, a jak ktoś gra z Kanałami to lądują w Odpływie Ścieków.
Jest jeden obszar na planszy głównej który mi się nie podobał od samego początku. Jestn nim oczywiście Jaskina Czarnoksiężnika. Moim zdaniem jest nieścisły i ta teleportacja... Coś by trzeba było zmienić. Może jak idzesz na misję to nie ciągniesz kart Przygód, a jedynie badasz obszary. Misisz tyruszyć niezwłocznie na misję i natychmiast po jej zakończeniu jesteś teleportowany. Jeśli możesz zakończyć misję odrazu - musisz to zrobić, nie można na nic czekać. (Mój brat tak nie robi - "załatwia" sobie teleportację w dowolnej chwili...). No i oczywiście nie możesz mieć 2 misji jednocześnie.
Co wy na to :?:
: piątek 15 kwie 2005, 10:57
autor: Raleen
Ad ciemnica
Ja z tego co pamiętam grałem zawsze, że jak się idzie do ciemnicy to nie traci się przedmiotów. Obecnie jak ktoś idzie do więzienia to też nie zabierają mu wszystkiego co posiada
. A poza tym wspomniana sprawa wykupywania się - jeżeli zabieraliby wszystko ta zasada byłaby bez sensu.
Jak straż kogoś pokona to nie traci wg instrukcji punktu wytrzymałości. Ich celem jest tylko aresztowanie delikwenta, nie zabicie go i dlatego nie traci.
różdżka zniszczenia
: czwartek 07 lip 2005, 14:22
autor: sweetrommie
różdżka zniszczenia ma napisane że użyta przeciwko graczowi...
:?: kiedy można jej urzyć:
w dowolnym momencie (nikt na nic nie czeka)
przy kazdym spotkaniu jakiegoś gracza(niezależnie kto na kogo napadnie)
tylko gdy wlasciciel rozdzki dopadnie (wejdzie na pole) innego gracza
: piątek 15 lip 2005, 13:57
autor: wilczy
Różdżka zniszczenia: w dowolnym momencie. Czyli nawet podczas ruchu innego gracza, nawet takiego, który wejdzie na nasze pole i zechce nas zaatakować. Wówczas redukuje się jego współczynniki (oczywiście wyłącznie te nabyte) - to stara sztuczka typu obrony własnej ("nie atakuj mnie bo pożałujesz").
: piątek 20 sty 2006, 14:43
autor: MKosciu
Mój zestaw pytań
:
1) Wg opisu gry na głownej planszy należy się poruszać zgodnie ze wskazówkami zegara, stosujecie się do tego ? Czy sami wybieracie drogę po rzucie kością ?
2) Czy jesli posiadam dodatek "MIASTO" i jego planszę to stosuje się do zaleceń obszaru miasta na planszy głównej MiM ?
: piątek 20 sty 2006, 14:56
autor: HunteR
Ad1. O ile pamiętam to na głównej planszy każdy porusza się tam gdzie chce i ja tak zawsze gram. A co do ruchu wskazówek zegara to chodziło o to że po pierwszym graczu kolejność pozostałych ustala się według ruchu wskazówek zegara (albo na odwrót, jakoś tak)
Ad2. Nie, ten obszar zostaje zastąpiony przez obszar bramy miejskiej na planszy miasta.