Strona 6 z 6

: poniedziałek 26 lis 2007, 01:42
autor: saataan89
diabełek dziekuje ci Katiusha :*

: środa 23 sty 2008, 23:37
autor: paawelbula1
Widzę, że sprawa przycichła :(
Stałem się ostatnio ponownie posiadaczem serii Magiczny Miecz więc wracam do gry :)
Pozdrawiam

: wtorek 26 lut 2008, 12:50
autor: Critter
Big Thx Katiusha. Teraz gdy nie ma z kim i kiedy pograć, wersje elektroniczne chociaż troszkę przybliżą fantastyczne czasy ;).

Powodzonka Pawel559. Szkoda, że projekt 2d ostatecznie nie wyszedł, a na 3d pewnie będziemy oczekiwać spory czas. Ale mam nadzieje, że dotrwasz do końca. Na razie nie mam czasu, bo skupiam sie na obronie dyplomu, ale w przyszłości mogę służyć pomocą. W sekrecie powiem, że obecnie w wolnych chwilach pracuje nad projektem nowych zasad i "diametralnej" przebudowy tradycyjnego MiMa, może w przyszłości uda się go zaadoptować w wersji 3d :P.

: czwartek 09 kwie 2009, 02:55
autor: the MackaN
Tak teraz przeglądam ten temat. Jak widzę po tym screenie ze strony to mam na dysku jakąś wczesną wersję tego MM łącznie z kodem źródłowym... Od strony kodu, to muszę niestety powiedzieć, że taki jakiś mało elastyczny. Gdyby ktoś się zabierał kiedyś za MiMa czy MM w jakimkolwiek języku programowania: Java, C++, Python, Ocaml itd. To służę pomocą, jeśli czas pozwoli, aczkolwiek wszystkie takie projekty powinny opierać się najpierw o szczegółową dokumentacje UMLowską, albo podobną. Inaczej małe szanse że coś z tego wyjdzie i jeszcze mniejsze szanse, że kod będzie optymalny, czytelny, elastyczny i łatwo modyfikowalny. W sumie przy grze takiej jak MiM, czyli prostej, polecam ze swojej strony JAVĘ. Najszybciej można tam stworzyć grę na wszystkie platformy. Ba, nawet potem łatwo przerobić do JavaMobile przy odrobinie samozaparcia. A MiM na komórkę ( i multiplayer przez BT), to by było coś... :)

: piątek 23 lip 2010, 15:26
autor: zgred2323
pawel559, już zrobiłeś magiczny miecz