MiM Online na ZunTzu
- nick
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Rozszerzona plansza
• ZunTzu - Magiczny Miecz - Posty: 525
- Rejestracja: wtorek 01 cze 2010, 14:34
- Lokalizacja: Trójmiasto / Leeds
- Płeć:
- Wiek: 40
- Qurek
-
- Posty: 163
- Rejestracja: środa 27 paź 2010, 21:12
- Lokalizacja: Sieradz
- Płeć:
- Wiek: 40
Wygląda na to, że nie muli się od wielkości i wagi danego skanu, ale od ilości danych które musi przetworzyć. Chyba będę musiał wykombinować coś innego. Zobaczę czy umieszczając każdą planszę na osobnej zakładce, spowoduje to szybsze działanie. Jedyne co mnie boli to, że będąc na innej planszy wciąż trzeba się będzie wracać na swoją kartę postaci.
-
-
- Posty: 15
- Rejestracja: czwartek 04 lis 2010, 04:48
- Lokalizacja: klikash
- Płeć:
Tak!! Już jest!! Finalna wersja MiM ze wszystkimi oficjalnymi dodatkami i tylko z oficjalnymi dodatkami
http://www.mediafire.com/?79k7a1b09jtp96x
By zic84 & pcs
Enjoy!!
Edit: PS Zaobserwowane przeze mnie: Minimalne wymagania 1GB RAM, zalecane 1,5-2GB
[ Dodano: Pon Lis 15, 2010 6:00 am ]
Niestety. Testy przeprowadzone przeze mnie i kolegów pokazują, że gra ładuję się u każdego z nas oddzielnie jednak gra multiplayer nie jest możliwa (w tym celu skontaktuje się z twórcami platformy ZunTzu.). Jeśli jednak Wy mieliście jakieś inne doświadczenia w związku z tym plikiem, to liczę, że się nimi podzielicie. Oczywiście wszelkie uwagi dot pliku mile widziane.
[ Dodano: Pon Lis 15, 2010 6:44 am ]
Znalazłem błędy w poprzednim pliku, jednak wątpię, aby one miały wpływ na możliwość łączenia przez Multiplayer. Niemniej jednak wrzucam linka do poprawionego MiMa
http://www.mediafire.com/?xzc870329x6ucy4
http://www.mediafire.com/?79k7a1b09jtp96x
By zic84 & pcs
Enjoy!!
Edit: PS Zaobserwowane przeze mnie: Minimalne wymagania 1GB RAM, zalecane 1,5-2GB
[ Dodano: Pon Lis 15, 2010 6:00 am ]
Niestety. Testy przeprowadzone przeze mnie i kolegów pokazują, że gra ładuję się u każdego z nas oddzielnie jednak gra multiplayer nie jest możliwa (w tym celu skontaktuje się z twórcami platformy ZunTzu.). Jeśli jednak Wy mieliście jakieś inne doświadczenia w związku z tym plikiem, to liczę, że się nimi podzielicie. Oczywiście wszelkie uwagi dot pliku mile widziane.
[ Dodano: Pon Lis 15, 2010 6:44 am ]
Znalazłem błędy w poprzednim pliku, jednak wątpię, aby one miały wpływ na możliwość łączenia przez Multiplayer. Niemniej jednak wrzucam linka do poprawionego MiMa
http://www.mediafire.com/?xzc870329x6ucy4
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
-
-
- Posty: 15
- Rejestracja: czwartek 04 lis 2010, 04:48
- Lokalizacja: klikash
- Płeć:
Mam net dzielony (mam router), ale już grałem na multiplayerze tylko w samą główną planszę. Co więcej grałem z jednym kumplem, który był u mnie w domu (podłączony do routera) i drugim spoza i obu musiałem podać inny IP jak hostowałem - temu w domu wewnętrzny IP w sieci domowej, a drugiemu publiczny IP. Zatem to raczej nie jest wina tego.Misiek pisze:W innych grach nie mogłem zakładać rozgrywek dopóki miałem internet dzielony, może masz to samo.
- nick
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Rozszerzona plansza
• ZunTzu - Magiczny Miecz - Posty: 525
- Rejestracja: wtorek 01 cze 2010, 14:34
- Lokalizacja: Trójmiasto / Leeds
- Płeć:
- Wiek: 40
-
-
- Posty: 15
- Rejestracja: czwartek 04 lis 2010, 04:48
- Lokalizacja: klikash
- Płeć:
nick pisze:Nie wiem czy zauwazyliscie - po zrobieniu alt + tab grafiki kostek znikaja pozostawiajac czarne obiekty. Ma ktos pomysl co z tym zrobic? Poza uruchomieniem gry od nowa oczywiscie.
Mi nic nie znika, a jedynie przełącza się na inna aplikację, jeżeli ta jest włączona (ale po wróceniu do ZunTzu grafiki kostek, jak i wszystkiego innego pozostają na swoich miejscach). Jeśli nie, to nic się nie dzieje.
- nick
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Rozszerzona plansza
• ZunTzu - Magiczny Miecz - Posty: 525
- Rejestracja: wtorek 01 cze 2010, 14:34
- Lokalizacja: Trójmiasto / Leeds
- Płeć:
- Wiek: 40
-
-
- Posty: 15
- Rejestracja: czwartek 04 lis 2010, 04:48
- Lokalizacja: klikash
- Płeć:
Nieco (lecz na razie chyba wciąż za mało) wyjaśniło się co do błędów w pliku który zamieściłem, a zatem kolejny, poprawiony zamieszczam ponownie. Nie testowałem go na multiplayerze, ale mi ładuje się bez błędów.
http://www.mediafire.com/?fi5k7n5495ffhfk
http://www.mediafire.com/?fi5k7n5495ffhfk
- Qurek
-
- Posty: 163
- Rejestracja: środa 27 paź 2010, 21:12
- Lokalizacja: Sieradz
- Płeć:
- Wiek: 40
- nick
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Rozszerzona plansza
• ZunTzu - Magiczny Miecz - Posty: 525
- Rejestracja: wtorek 01 cze 2010, 14:34
- Lokalizacja: Trójmiasto / Leeds
- Płeć:
- Wiek: 40
A taki mianowicie: "Object reference not set to an instance of an object” (Odwołanie do obiektu nie jest ustawione dla wystąpienia obiektu). Poradzilem sobie z tym robiac dwustronne plansze (np Jaskinia z jednej strony i WKO z drugiej) ale na dluzsza mete moze sie to okazac niewystarczajace.
Inna sprawa: jak rozwiazac kwestie zaklec w trybie multi? Przetestowalem w domu jak to wyglada i obawiam sie, ze nie ma za bardzo jak skitrac czarow przez innymi graczami.
Inna sprawa: jak rozwiazac kwestie zaklec w trybie multi? Przetestowalem w domu jak to wyglada i obawiam sie, ze nie ma za bardzo jak skitrac czarow przez innymi graczami.
asd
- Qurek
-
- Posty: 163
- Rejestracja: środa 27 paź 2010, 21:12
- Lokalizacja: Sieradz
- Płeć:
- Wiek: 40
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
- nick
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Rozszerzona plansza
• ZunTzu - Magiczny Miecz - Posty: 525
- Rejestracja: wtorek 01 cze 2010, 14:34
- Lokalizacja: Trójmiasto / Leeds
- Płeć:
- Wiek: 40
-
-
- Posty: 15
- Rejestracja: czwartek 04 lis 2010, 04:48
- Lokalizacja: klikash
- Płeć:
Usunąłem polskie znaki z gameboxa (jak radzili na forum ZunTzu). Mi działa, koledze też, ale podczas próby łączenia wywala mu jakiś błąd.
http://www.mediafire.com/?juugdb5ateqxgzn
Testujcie i piszcie czy Wam działa, jak nie, to piszcie jakie mieliście błędy, postaram się dowiedzieć z forum ZunTzu jak naprawić te błędy.
[ Dodano: Wto Lis 23, 2010 9:45 pm ]
Widzę, że przynajmniej 7 osób ściągnęło ten plik, więc może ktoś raczyłby się podzielić wrażeniami odnośnie testowania go.
http://www.mediafire.com/?juugdb5ateqxgzn
Testujcie i piszcie czy Wam działa, jak nie, to piszcie jakie mieliście błędy, postaram się dowiedzieć z forum ZunTzu jak naprawić te błędy.
[ Dodano: Wto Lis 23, 2010 9:45 pm ]
Widzę, że przynajmniej 7 osób ściągnęło ten plik, więc może ktoś raczyłby się podzielić wrażeniami odnośnie testowania go.
- Qxa
-
- Posty: 232
- Rejestracja: poniedziałek 23 lis 2009, 20:57
- Lokalizacja: Żywiec
- Płeć:
- Wiek: 36
of line działa super
jestem pod wrażeniem
coś na kształt wizzarda do mtg jeśli chodzi o silnik, jak dla mnie bomba
a co do wykonania moda z mimem to też super, ale wkurzało mnie że zakładki są po angielsku
nie miałem okazji testowania online, może dlatego że nie miałem z kim
jestem pod wrażeniem
coś na kształt wizzarda do mtg jeśli chodzi o silnik, jak dla mnie bomba
a co do wykonania moda z mimem to też super, ale wkurzało mnie że zakładki są po angielsku
nie miałem okazji testowania online, może dlatego że nie miałem z kim
"Ptaki w jej warkoczach drzemią,
Gdy spękana słońcem ziemia"
Gdy spękana słońcem ziemia"
-
-
- Posty: 15
- Rejestracja: czwartek 04 lis 2010, 04:48
- Lokalizacja: klikash
- Płeć:
@Qxa Nie miałes okazji testowac z nikim, wielka szkoda
Teraz da się już pograć w pełną, grywalna wersję MiM. Nalezy jedynie ustawić wszystkie ustawienia (ustawić ustawienia - masło maślane) na najniższe wymagania i ZunTzu nie będzie wywalał błędu OutOfMemory, Nalezy ustawić (w ZunTzu): settings->display wszystkie suwaki na minimum i to wszystko.Mi z kolegą udało się połączyć (wcześniej wywalało z błędem OutOfMemory), bez wywalania go z gry. Trwalismy tak kilkanaście minut aż jeden z nas zrezygnaował, ale nie dlatego, że cos mu kazało, czyli innymi słowy gra działa. Dla tych, którym nie chce się szukać, tu jest link do gameboxa:
http://www.mediafire.com/download.php?juugdb5ateqxgzn
A tu do ZunTzu:
http://www.zuntzu.com/files.htm
Pozdrawiam i liczę na liczne (znów masło maślane) spotkanie na planszy MiM na ZunTzu
[ Dodano: Wto Gru 14, 2010 9:36 am ]
Da się (prawdopodobnie) uniknąc błędów podczas ładowania i grania w MiM. Trzeba wszystkie suwaki w zuntzu->settings->display przestawić maxymalnie na lewą stronę. Mi z kumplem udało sie połączyć i tak z 10 minut wytrwać, a że tylko we dwóch nie chciało nam sie grać, to sie rozłączyliśmy, więc prawdopodobnie da się w to pograć normalnie.
Tu prośba do Was
Jeśli uda Wam się rozegrać choć jedną grę dajcie znać jak poszło. Czy się ZunTzu wywalał, czy nie, jeśli tak to co ile mniej więcej (chociaż wątpię żeby to się działo).
PS. Jakość jest moim zdaniem niezmienna.
Teraz da się już pograć w pełną, grywalna wersję MiM. Nalezy jedynie ustawić wszystkie ustawienia (ustawić ustawienia - masło maślane) na najniższe wymagania i ZunTzu nie będzie wywalał błędu OutOfMemory, Nalezy ustawić (w ZunTzu): settings->display wszystkie suwaki na minimum i to wszystko.Mi z kolegą udało się połączyć (wcześniej wywalało z błędem OutOfMemory), bez wywalania go z gry. Trwalismy tak kilkanaście minut aż jeden z nas zrezygnaował, ale nie dlatego, że cos mu kazało, czyli innymi słowy gra działa. Dla tych, którym nie chce się szukać, tu jest link do gameboxa:
http://www.mediafire.com/download.php?juugdb5ateqxgzn
A tu do ZunTzu:
http://www.zuntzu.com/files.htm
Pozdrawiam i liczę na liczne (znów masło maślane) spotkanie na planszy MiM na ZunTzu
[ Dodano: Wto Gru 14, 2010 9:36 am ]
Da się (prawdopodobnie) uniknąc błędów podczas ładowania i grania w MiM. Trzeba wszystkie suwaki w zuntzu->settings->display przestawić maxymalnie na lewą stronę. Mi z kumplem udało sie połączyć i tak z 10 minut wytrwać, a że tylko we dwóch nie chciało nam sie grać, to sie rozłączyliśmy, więc prawdopodobnie da się w to pograć normalnie.
Tu prośba do Was
Jeśli uda Wam się rozegrać choć jedną grę dajcie znać jak poszło. Czy się ZunTzu wywalał, czy nie, jeśli tak to co ile mniej więcej (chociaż wątpię żeby to się działo).
PS. Jakość jest moim zdaniem niezmienna.
-
-
- Posty: 31
- Rejestracja: wtorek 14 gru 2010, 08:25
- Lokalizacja: Dębica
- Płeć:
Graliśmy wczoraj na multi około 2 godzin w wersję podstawową bez dodatków i nie było żadnych problemów. Tylko kostek nie widać tzn są ale całe czarne i nie wiadomo ile wypadło przy rzucie. Musieliśmy więc wykonywać rzuty ręcznie, bądź na telefonie
Nie było źle, tylko potrzeba sporej dozy zaufania do przeciwników
Oprócz tego gra się całkiem przyjemnie, tylko trzeba wpierw opanować sterowanie jeśli nie miało się wcześniej styczności z tym programem (jak ja).
Nie było źle, tylko potrzeba sporej dozy zaufania do przeciwników
Oprócz tego gra się całkiem przyjemnie, tylko trzeba wpierw opanować sterowanie jeśli nie miało się wcześniej styczności z tym programem (jak ja).
- nick
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Rozszerzona plansza
• ZunTzu - Magiczny Miecz - Posty: 525
- Rejestracja: wtorek 01 cze 2010, 14:34
- Lokalizacja: Trójmiasto / Leeds
- Płeć:
- Wiek: 40
Problem czarnych kostek dotyczy Visty tylko i wylacznie, jednak nie zostal on dotad rozwiazany. Jedynym wyjsciem jest wgranie XP albo 7. U mnie akurat nie ma takiej opcji, bo oba systemy zwyczajnie sie wieszaja wiec musze sobie radzic i robie to.
Mam pytanie: zauwazyliscie na pewno, ze ZunTzu obciaza dosc znacznie procesor. W czasie gry akurat moj komputer szumi jak glupi. Macie moze pomysl co z tym zrobic?
Mam pytanie: zauwazyliscie na pewno, ze ZunTzu obciaza dosc znacznie procesor. W czasie gry akurat moj komputer szumi jak glupi. Macie moze pomysl co z tym zrobic?
asd
-
-
- Posty: 1
- Rejestracja: niedziela 09 sty 2011, 19:07
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
Przez ostatnie 2 dni razem z kumplami graliśmy po pare h (5-7) dziennie i wszystko śmiga jak należy, niestety tylko na podstawowej planszy, mieście i jaskini, tutaj nie ma najmniejszych problemów.Jeśli uda Wam się rozegrać choć jedną grę dajcie znać jak poszło. Czy się ZunTzu wywalał, czy nie, jeśli tak to co ile mniej więcej (chociaż wątpię żeby to się działo).
Z podziemiami jest problem, bo po prostu nie są ukończone, brakuje kart, więc nawet jeżeli się dojdzie do skarbca to i tak to nic nie da a niestety też karta z podziemiami trafia się niezmiernie rzadko.
Jest jakiś inny sposób by się do nich dostać ?
Co do tej otchłani kosmicznej to powiem jedno -
CO ZA RZYG no masakra, ta plansza jest tak brzydka, że patrzeć się na to nie da zaś sam pomysł też uważam za średni.
Generalnie samo zum śmiga jak należy i dobrze się gra, tylko niestety powoli zaczyna nam się to nudzić (ile można jedno i tak samo :| ).
Chyba tak po prostu jest ale ani ja ani znajomi nie odczuliśmy tego, mamy procesory - Q9300, Q9300 wersja mobilna (znajomy gra na laptopie), PDC E5200 i AMD Athlon II X4 620.zauwazyliscie na pewno, ze ZunTzu obciaza dosc znacznie procesor. W czasie gry akurat moj komputer szumi jak glupi. Macie moze pomysl co z tym zrobic?
Żaden z nas nie odczuł obciążenia procesora.
Jakbyście mieli jakieś pomysły na urozmaicenie gry przez zuma to z chęcią o nich poczytam )
Pozdrawiam.
- Chaos
-
-
Spis dodatków autora:
• MiM na ZunTzu - Posty: 479
- Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
- Lokalizacja: Bajlandia
- Płeć:
- Kontakt:
Gramy w MiM na ZunTzu od listopada - projekt wykonał kolega Mefi udostępniam link do pliku za jego zgodą http://hotfile.com/dl/100253457/2afa5f9/MiM.ztb.html
Wrzucone mamy : Podstawka , Miasto , Podziemia , Jaskinia, Zapomniane Pustkowia, Lodowa Kraina, Puszcza, Bagna(tylko plansza), Cmentarz, Kraina Snu, Kraina Umarłych, Kanały, Morskie Opowieści, Wioska, Dolina Elfów, Labirynt Magów (tylko plansza), Wieża Maga (tylko plansza) ,Lodowy Zamek(tylko plansza), dodatkowe karty przygód , poszukiwaczy , czarów itp. Zrezygnowaliśmy z dodatku Kosmiczna Otchłań - jak dla nas zabija klimat gry . Zrzut z ekranu http://www.hot.jpg.pl/zdjecie/123873/Ma ... unTzu.html
Ważne ! Żeby grać multiplayer 1 osoba musi mieć zewnętrzne ip. (stawia serwer) i odblokowany konkretny port . Platforma jest najlepiej zrobiona z gotowych (kombinowaliśmy z Vassalem i Cyberboard) aczkolwiek ograniczenia nie pozwalają za bardzo więcej dodać . Może wersja ZunTzu 2.0 będzie miała większe możliwości . Grając nie korzystaliśmy z komunikatora Zuna lecz Skype więc nie wiem jak działa . Gra się naprawdę przyjemnie więc proszę testować. Plik zajmuje 117 mb - skany w dobrej rozdzielczości. Link do platformy ZunTzu http://www.zuntzu.com/files.htm
[ Dodano: Wto Sty 11, 2011 6:04 pm ]
Dodatkowo żeby było bardziej hardkorowo Mefi napisał w Delphi program do walki - wygląda to tak :
odkrywając kartę przygód wroga atakuje on nas z zaskoczenia i jeśli wypadnie 10 z k10 wygrywa z automatu walke, określone jest pole trafienia , gdy wróg ma mniej siły/mocy o 3 i więcej rzuca najpierw kością i ma szanse zrównać się z nami wyniki wysyłane są z automatu na gg - przykłady -
Wróg: (2) - nie udało mu się zaskoczyć gracza
Wróg: (2) + 5 = 7
Gracz: (2) + 4 = 6
Wróg: (7) - nie udało się zadać trafienia krytycznego
Gracz: otrzymał cios w korpus (6)
KONIEC WALKI - WYGRYWA WRÓG
,
Wróg: (6) - nie udało mu się zaskoczyć gracza
Wróg: (4) + 5 = 9
Gracz: (5) + 4 = 9
KONIEC WALKI - REMIS
,
Wróg: (6) - nie udało mu się zaskoczyć gracza
Różnica między parametrami postaci wynosi 4, wróg używa kości 14
Wróg: (10) + 3 = 13
Gracz: (7) + 7 = 14
Gracz: zwiększa szanse na zadanie ciosu krytycznego poprzez dużą różnice parametrów
Gracz: (4) - nie udało się zadać trafienia krytycznego
Wróg: otrzymał cios w głowę (1)
KONIEC WALKI - WYGRYWA GRACZ
( w nawiasie wyniki rzutu kostką )
[ Dodano: Sob Sty 15, 2011 12:51 pm ]
Żeby trochę usprawnić grę na ZunTzu ( żeby szyja nie bolała przy czytaniu do góry nogami ) poprzekręcałem napisy - tak to wygląda http://www.hot.jpg.pl/zdjecie/124393/Ma ... Tzu_b.html
Jak skończę całość dam linka do pobrania wersji poprawionej gdyby byli chętni .
Wrzucone mamy : Podstawka , Miasto , Podziemia , Jaskinia, Zapomniane Pustkowia, Lodowa Kraina, Puszcza, Bagna(tylko plansza), Cmentarz, Kraina Snu, Kraina Umarłych, Kanały, Morskie Opowieści, Wioska, Dolina Elfów, Labirynt Magów (tylko plansza), Wieża Maga (tylko plansza) ,Lodowy Zamek(tylko plansza), dodatkowe karty przygód , poszukiwaczy , czarów itp. Zrezygnowaliśmy z dodatku Kosmiczna Otchłań - jak dla nas zabija klimat gry . Zrzut z ekranu http://www.hot.jpg.pl/zdjecie/123873/Ma ... unTzu.html
Ważne ! Żeby grać multiplayer 1 osoba musi mieć zewnętrzne ip. (stawia serwer) i odblokowany konkretny port . Platforma jest najlepiej zrobiona z gotowych (kombinowaliśmy z Vassalem i Cyberboard) aczkolwiek ograniczenia nie pozwalają za bardzo więcej dodać . Może wersja ZunTzu 2.0 będzie miała większe możliwości . Grając nie korzystaliśmy z komunikatora Zuna lecz Skype więc nie wiem jak działa . Gra się naprawdę przyjemnie więc proszę testować. Plik zajmuje 117 mb - skany w dobrej rozdzielczości. Link do platformy ZunTzu http://www.zuntzu.com/files.htm
[ Dodano: Wto Sty 11, 2011 6:04 pm ]
Dodatkowo żeby było bardziej hardkorowo Mefi napisał w Delphi program do walki - wygląda to tak :
odkrywając kartę przygód wroga atakuje on nas z zaskoczenia i jeśli wypadnie 10 z k10 wygrywa z automatu walke, określone jest pole trafienia , gdy wróg ma mniej siły/mocy o 3 i więcej rzuca najpierw kością i ma szanse zrównać się z nami wyniki wysyłane są z automatu na gg - przykłady -
Wróg: (2) - nie udało mu się zaskoczyć gracza
Wróg: (2) + 5 = 7
Gracz: (2) + 4 = 6
Wróg: (7) - nie udało się zadać trafienia krytycznego
Gracz: otrzymał cios w korpus (6)
KONIEC WALKI - WYGRYWA WRÓG
,
Wróg: (6) - nie udało mu się zaskoczyć gracza
Wróg: (4) + 5 = 9
Gracz: (5) + 4 = 9
KONIEC WALKI - REMIS
,
Wróg: (6) - nie udało mu się zaskoczyć gracza
Różnica między parametrami postaci wynosi 4, wróg używa kości 14
Wróg: (10) + 3 = 13
Gracz: (7) + 7 = 14
Gracz: zwiększa szanse na zadanie ciosu krytycznego poprzez dużą różnice parametrów
Gracz: (4) - nie udało się zadać trafienia krytycznego
Wróg: otrzymał cios w głowę (1)
KONIEC WALKI - WYGRYWA GRACZ
( w nawiasie wyniki rzutu kostką )
[ Dodano: Sob Sty 15, 2011 12:51 pm ]
Żeby trochę usprawnić grę na ZunTzu ( żeby szyja nie bolała przy czytaniu do góry nogami ) poprzekręcałem napisy - tak to wygląda http://www.hot.jpg.pl/zdjecie/124393/Ma ... Tzu_b.html
Jak skończę całość dam linka do pobrania wersji poprawionej gdyby byli chętni .
Ostatnio zmieniony poniedziałek 11 kwie 2011, 22:22 przez Chaos, łącznie zmieniany 2 razy.
- 2czap
-
- Posty: 2
- Rejestracja: wtorek 25 gru 2007, 22:35
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
Mój pierwszy post, więc witam wszystkich!
Jakiś czas temu przypomnieliśmy sobie z kolegami MiM, a że nie zawsze mamy czas na spotkanie i kilkugodzinną partyjkę na podłodze, to znaleźliśmy coś tak fajnego jak zuntzu (głosowo na skajpie, zapis stanu gry, przyjemne sterowanie - zresztą sami wiecie).
Przez kilka tygodni testowaliśmy, to co zrobił Mefi, a post wyżej podzielił się tym Chaos.
Wszystko pięknie, gra się naprawdę przyjemnie - dobra robota chłopaki!
Ale było nam mało :mrgreen: - szybko obczailiśmy zasady robienia gameboxów i rozbudowaliśmy trochę dzieło Mefi'ego. Do pewnego momentu działało dobrze, ale pojawiły się problemy, gdyż wczytywany gamebox jadł ok. 750 MB RAMu, a przy takiej wielkości zuntzu samo z siebie zgłaszało bład Out of Memory i kończyło swe działanie. :-s (Oczywiście wszystkie suwaki w zuntzu były w pozycji best performance, a różne systemowe próby rozwiązania problemu nie poprawiły wiele sytuacji. Fakt jest też taki, że z większą ilością ramu, to będzie działać.)
Do wyboru pozostały dwie opcje - odchudzić dzieło Mefi'ego lub też zacząć od początku z nastawianiem się na możliwie małe zużycie RAMu. :idea:
Postawiliśmy na to drugie i po półtorej dnia pracy jest efekt w postaci gameboxa z podstawką MiM i tzw. klasycznymi dodatkami ( http://magiaimiecz.nr5.pl/mimeu/magiaim ... jalne.html ).
Grafika została wykonana na podstawie zamieszczonych przez Valdiego materiałów (link wyżej), a zmniejszenie zużycia RAMu, to głównie: mniejsze wymiary plansz, kart i poszukiwaczy (czasem trochę gorsza jakość detali), a tam gdzie się da (fronty kart) zapis grafiki w skali szarości (3x zmniejszenie potrzebnej pamięci operacyjnej).
Postawiliśmy też na zmniejszenie liczby zakładek i plików. Wszystkie plansze, instrukcje, karty przygód, czarów, itd. są traktowane jako jedna zakładka (counter-section) i odpowiadający jej jeden plik, a nowe karty z kolejnych dodatków są po prostu do nich doklejane.
Link do gameboxów znajduje się tu:
http://www.wuala.com/2czap/Zuntzu/
Have fun!
Gamebox zawiera dwa scenariusze:
klasyka.zts - podstawka, podziemia, WKO, miasta, jaskinia, smoki i mistrzowie (domyślny)
podstawka.zts - sama podstawka
Póki co ciężko stwierdzić jak duża będzie różnica wydajności z dziełem Mefi'ego, ale w najbliższym czasie planujemy wykorzystać to, czym Valdi dzieli się na swojej stronie ( http://magiaimiecz.nr5.pl/mimeu/magiaim ... e_mim.html ) i dodać pewną liczbę (nieoficjalnie słyszy się o 40) dodatków autorskich.
Korzystając z okazji chciałbym podziękować Mefi'emu, Chaosowi i zic84 za to czym podzielili się powyżej, Valdiemu za to czym dzieli się na swej stronce oraz wszystkim autorom za autorskie dodatki, które sprawiają wiele radości. >
//edit:
Podmieniłem linka na działającego. Coś w tym jest, że MiM nas dopada głównie w zimie.
Odniosę się też do różnicy wydajności, która została stwierdzona. Gamebox śmiga na PeCetach prawie tak starych jak MiM. Miłej zabawy!
Z braku czasu niestety nie deklaruję nic w kwestii rozbudowy gameboxa.
@Chaos - kupa dobrej roboty. Gamebox naprawdę cacy.
Jakiś czas temu przypomnieliśmy sobie z kolegami MiM, a że nie zawsze mamy czas na spotkanie i kilkugodzinną partyjkę na podłodze, to znaleźliśmy coś tak fajnego jak zuntzu (głosowo na skajpie, zapis stanu gry, przyjemne sterowanie - zresztą sami wiecie).
Przez kilka tygodni testowaliśmy, to co zrobił Mefi, a post wyżej podzielił się tym Chaos.
Wszystko pięknie, gra się naprawdę przyjemnie - dobra robota chłopaki!
Ale było nam mało :mrgreen: - szybko obczailiśmy zasady robienia gameboxów i rozbudowaliśmy trochę dzieło Mefi'ego. Do pewnego momentu działało dobrze, ale pojawiły się problemy, gdyż wczytywany gamebox jadł ok. 750 MB RAMu, a przy takiej wielkości zuntzu samo z siebie zgłaszało bład Out of Memory i kończyło swe działanie. :-s (Oczywiście wszystkie suwaki w zuntzu były w pozycji best performance, a różne systemowe próby rozwiązania problemu nie poprawiły wiele sytuacji. Fakt jest też taki, że z większą ilością ramu, to będzie działać.)
Do wyboru pozostały dwie opcje - odchudzić dzieło Mefi'ego lub też zacząć od początku z nastawianiem się na możliwie małe zużycie RAMu. :idea:
Postawiliśmy na to drugie i po półtorej dnia pracy jest efekt w postaci gameboxa z podstawką MiM i tzw. klasycznymi dodatkami ( http://magiaimiecz.nr5.pl/mimeu/magiaim ... jalne.html ).
Grafika została wykonana na podstawie zamieszczonych przez Valdiego materiałów (link wyżej), a zmniejszenie zużycia RAMu, to głównie: mniejsze wymiary plansz, kart i poszukiwaczy (czasem trochę gorsza jakość detali), a tam gdzie się da (fronty kart) zapis grafiki w skali szarości (3x zmniejszenie potrzebnej pamięci operacyjnej).
Postawiliśmy też na zmniejszenie liczby zakładek i plików. Wszystkie plansze, instrukcje, karty przygód, czarów, itd. są traktowane jako jedna zakładka (counter-section) i odpowiadający jej jeden plik, a nowe karty z kolejnych dodatków są po prostu do nich doklejane.
Link do gameboxów znajduje się tu:
http://www.wuala.com/2czap/Zuntzu/
Have fun!
Gamebox zawiera dwa scenariusze:
klasyka.zts - podstawka, podziemia, WKO, miasta, jaskinia, smoki i mistrzowie (domyślny)
podstawka.zts - sama podstawka
Póki co ciężko stwierdzić jak duża będzie różnica wydajności z dziełem Mefi'ego, ale w najbliższym czasie planujemy wykorzystać to, czym Valdi dzieli się na swojej stronie ( http://magiaimiecz.nr5.pl/mimeu/magiaim ... e_mim.html ) i dodać pewną liczbę (nieoficjalnie słyszy się o 40) dodatków autorskich.
Korzystając z okazji chciałbym podziękować Mefi'emu, Chaosowi i zic84 za to czym podzielili się powyżej, Valdiemu za to czym dzieli się na swej stronce oraz wszystkim autorom za autorskie dodatki, które sprawiają wiele radości. >
//edit:
Podmieniłem linka na działającego. Coś w tym jest, że MiM nas dopada głównie w zimie.
Odniosę się też do różnicy wydajności, która została stwierdzona. Gamebox śmiga na PeCetach prawie tak starych jak MiM. Miłej zabawy!
Z braku czasu niestety nie deklaruję nic w kwestii rozbudowy gameboxa.
@Chaos - kupa dobrej roboty. Gamebox naprawdę cacy.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 20 lut 2012, 04:48 przez 2czap, łącznie zmieniany 2 razy.
Alkohol nie rozwiąże Twoich problemów...
Ale z drugiej strony mleko też nie.
http://www.wuala.com/2czap/Zuntzu/
Ale z drugiej strony mleko też nie.
http://www.wuala.com/2czap/Zuntzu/