Krypta Upiorów
- Comodo
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Rozszerzona plansza podstawowa - Posty: 225
- Rejestracja: niedziela 06 gru 2009, 15:06
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 39
Krypta Upiorów
Mam pytanie początkującego, bo ostatnio wydrukowałem sobie ten dodatek
Skąd się bierze te runy? Czy są one dostępne w kartach Krypty Upiorów?
Dwa razy w Świetle Umarłych wyrzuciłem 6. Nie bardzo wiedziałem co zrobić Miałem jakieś runy strażnicze w kartach ekwipunku, ale nie wiedziałem czy nie są one z jakiegoś dodatku autorskiego - ostatnio duże wydrukowałem
Skąd się bierze te runy? Czy są one dostępne w kartach Krypty Upiorów?
Dwa razy w Świetle Umarłych wyrzuciłem 6. Nie bardzo wiedziałem co zrobić Miałem jakieś runy strażnicze w kartach ekwipunku, ale nie wiedziałem czy nie są one z jakiegoś dodatku autorskiego - ostatnio duże wydrukowałem
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23522
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Ja zawsze gram, że Runy są kartami decka Krypty Upiorów, aczkolwiek, gdy jakaś instrukcja pozwala nam na zdobycie jakiegoś, np. Rzezimieszek, to przeszukuję stos kart KU, wyciągam najbliższy Run, a resztę kart tasuję.
[ Dodano: Wto Sty 05, 2010 3:14 pm ]
Poza tem, oryginalnie są tylko 3 Runy: Run Shauli, Run Nemed oraz Run Tolimana. Arkon porobił trochę dodatkowych Run z tego, co pamiętam.
[ Dodano: Wto Sty 05, 2010 3:14 pm ]
Poza tem, oryginalnie są tylko 3 Runy: Run Shauli, Run Nemed oraz Run Tolimana. Arkon porobił trochę dodatkowych Run z tego, co pamiętam.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Arkon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Osada
• Rycerze Bóstw
• WKO - Posty: 831
- Rejestracja: środa 13 maja 2009, 12:43
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Płeć:
- Wiek: 43
Skoro sobie wydrukowałeś Kryptę Upiorów to powinieneś je mieć w Kartach: Run Nemed, Tolimana i Shauli.
Runy Strażnicze? Nie pamiętam w tym momencie gdzie takowe występują, ja zawsze wertowałem stos Kart KU i brałem pierwszy jaki się nawinął.
Dodano
Cholera, Nemo był szybszy :???:
Tak ja dodałem Run Thabit w KU i Runy Melkarta i Kali w Jaskini.
Runy Strażnicze? Nie pamiętam w tym momencie gdzie takowe występują, ja zawsze wertowałem stos Kart KU i brałem pierwszy jaki się nawinął.
Dodano
Cholera, Nemo był szybszy :???:
Tak ja dodałem Run Thabit w KU i Runy Melkarta i Kali w Jaskini.
Ostatnio zmieniony wtorek 05 sty 2010, 15:55 przez Arkon, łącznie zmieniany 2 razy.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23522
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
-
-
- Posty: 3
- Rejestracja: niedziela 28 mar 2010, 22:33
- Lokalizacja: Lodz
- Płeć:
Nie chce zakładać nowego wątku więc pytam tutaj. Pytanie w sumie proste, ale w instrukcji nie znalazłem weryfikacji, więc chce zasięgnąć opinii.
Zapis w instrukcji mówi, że przemieścić upiora krypty może każdy gracz przed swoim ruchem - tyczy się to wszystkich graczy obojętnie gdzie są czy tylko tych którzy wejdą do krypty. Jeśli każdy to może dojść do sytuacji kiedy ktoś złośliwie ustawi upiora (jednego albo więcej) na wejściu do krypty, żeby nikt tam nie chciał wchodzić..
Zapis w instrukcji mówi, że przemieścić upiora krypty może każdy gracz przed swoim ruchem - tyczy się to wszystkich graczy obojętnie gdzie są czy tylko tych którzy wejdą do krypty. Jeśli każdy to może dojść do sytuacji kiedy ktoś złośliwie ustawi upiora (jednego albo więcej) na wejściu do krypty, żeby nikt tam nie chciał wchodzić..
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23522
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Comodo
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Rozszerzona plansza podstawowa - Posty: 225
- Rejestracja: niedziela 06 gru 2009, 15:06
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 39
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
3 upiory są z zestawu podstawowego, na koszulce mają napisane "Upiór" i te właśnie upiory wędrują po krypcie.
2 upiory (Upiór Świata Trzech Kręgów i Upiór Świata Bestii) pochodzą z dodatku "Magia" i mają koszulki takie jak talia kart krypty (z napisem "Krypta Upiorów").
Te dwa upiory rządzą się innymi zasadami. Według informacji z pudełka "Magii": Karty należy posortować według napisów na ich koszulkach i dołączyć do odpowiednich gier. Te upiory można wyciągnąć z talii, nie wędrują po krypcie, ale mogą z niej wyjść na inne plansze.
Są to karty sprawiające kłopoty bo, po pierwsze nie umieszczono na nich nagłówka z informacją o typie karty, który objaśniałby w jakiej kolejności należy je rozpatrywać w stosunku do innych kart, po drugie zaś (i to jest denerwujące) jedyną szansą pozbycia się ich to rzucanie kostką raz na turę i przy 6 oczkach przekazanie go innemu graczowi. I tak do końca gry...
Z recenzji "Magii"
2 upiory (Upiór Świata Trzech Kręgów i Upiór Świata Bestii) pochodzą z dodatku "Magia" i mają koszulki takie jak talia kart krypty (z napisem "Krypta Upiorów").
Te dwa upiory rządzą się innymi zasadami. Według informacji z pudełka "Magii": Karty należy posortować według napisów na ich koszulkach i dołączyć do odpowiednich gier. Te upiory można wyciągnąć z talii, nie wędrują po krypcie, ale mogą z niej wyjść na inne plansze.
Są to karty sprawiające kłopoty bo, po pierwsze nie umieszczono na nich nagłówka z informacją o typie karty, który objaśniałby w jakiej kolejności należy je rozpatrywać w stosunku do innych kart, po drugie zaś (i to jest denerwujące) jedyną szansą pozbycia się ich to rzucanie kostką raz na turę i przy 6 oczkach przekazanie go innemu graczowi. I tak do końca gry...
Z recenzji "Magii"
- Comodo
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Rozszerzona plansza podstawowa - Posty: 225
- Rejestracja: niedziela 06 gru 2009, 15:06
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 39
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
-
-
- Posty: 2
- Rejestracja: poniedziałek 18 paź 2010, 19:39
- Lokalizacja: Polska
- Płeć:
Chodzi o umiejetnosc nr.1 ktora mowi ze (w skrocie): Wieczny tułacz w kazdej kolejce moze rzucic dwukrotnie kostka ktora bedzie determinowac o ile pozycji Wieczny Tulacz moze sie przemiescic (WT moze zsumowac wyniki uzyskane dzieki wyrzuceniu 2 kostek badz wybrac jedna z wartosci uzyskanych podczas dwukrotnego rzucania kostka.)
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
Umiejętność TułaczaPodczas każdej tury możesz rzucać kostką 2 razy, określając liczbę Obszarów, które wolno ci przebyć (wyniki możesz sumować, lub wybrać jeden z nich).
Instrukcja Krypty Wszystkie Postacie przemieszczają się najwyżej o 1 pole w trakcie każdej tury, a rzut kostką wykorzystywany jest jedynie do określenia kierunku ruchu.
W Krypcie zawsze przemieszczasz się o 1 pole i w tym momencie umiejętność musi być ignorowana. Rzut kostką określa kierunek, a nie zasięgu ruchu (a to zasięg jest wybierany lub sumowany u Tułacza).
Instrukcja Krypty Wszystkie Postacie przemieszczają się najwyżej o 1 pole w trakcie każdej tury, a rzut kostką wykorzystywany jest jedynie do określenia kierunku ruchu.
W Krypcie zawsze przemieszczasz się o 1 pole i w tym momencie umiejętność musi być ignorowana. Rzut kostką określa kierunek, a nie zasięgu ruchu (a to zasięg jest wybierany lub sumowany u Tułacza).