Czas i miejsce
Kiedy: 8-11 lipca 2005 (piątek - poniedziałek)
Gdzie: Gliwice, Szkoła Podstawowa nr 9, ul. Jana Sobieskiego 14
Centrum Gliwic, 30 metrow od Pizzerni, 200 metrow od super baru mlecznego (tani i sprawdzony), 50 metrow od Biedronki.
Pełne info: http://dracool.gry-planszowe.pl/
Koszt
Aby zaakredytować się na Dracoolu, czyli stać się jego pełnoprawnym uczestnikiem, należy przy wejściu na konwent zapłacić 35 zł. Cena ta obejmuje zarówno wszystkie punkty programu jak i noclegi. Akredytacja jednodniowa 15 zł.
W programie
- Gry RPG
Tradycyjnie na Dracoolu będzie przygotowany cały system opieki nad MG i zachęcania graczy do sesji RPG. W tym roku przygotowaliśmy coś zupełnie nowego, niespotykanego na żadnym dotąd konwencie w Polsce specjalnie z myślą o graczach RPG. Pełen wypas - szczegóły już wkrótce!
- Games Room
... to miejsce, gdzie w każdej chwili możesz wpaść i pograć w najnowsze i starsze planszówki. Miejsca jest mnóstwo, ponieważ Games Room ulokowany jest w sali gimnastycznej, a jeżeli go zabraknie - zawsze możesz przenieść się na szkolne korytarze. Co najważniejsze - nie musisz znać zasad gier - obsługa, czyli nasi przyjaciele i znajomi, pomoże i wyjaśni zasady każdej gry, często nawet znajdzie Ci współgraczy. Ty po prostu masz przyjść i się dobrze bawić!
- Prelekcje
Jeden blok prelekcji. Prelekcje wygłaszane przez ludzi, których Trzewik zna, których Trzewik ceni, do których Trzewik ma pełne zaufanie, że przygotują dla was niezwykły materiał.
- Konkursy
Na Dracoolu odbywa się też masa różnych fajnych eventów - będziemy o nich informowali w najbliższych tygodniach.
- Gry i turnieje bitewne
Na każdym Dracoolu udostępniamy uczestnikom tak dużo gier planszowych, karcianych i bitewnych jak tylko to możliwe (i z roku na rok jest ich oczywiście coraz więcej). Jeśli ktoś chce zagrać w bitewniaka - czeka na niego gotowy stół, figurki i przeciwnik.
- Gry i turnieje karciane
- LARPy
(szczegóły wkrótce)
Zapraszamy!!
Dracool 2005 - największy Games Room w kraju
- Nataniel
-
- Posty: 148
- Rejestracja: niedziela 01 sie 2004, 11:29
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Dracool 2005 - największy Games Room w kraju
Wszystko o grach planszowych: www.Gry-Planszowe.pl
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
Dracool 2005
Gorące wiadomości z Dracoolu
Grało się od rana do świtu we wszystko co się dało. Niestety fanów MiM było tyle co kot napłakał. Ale udało się nam zagrać jedną paryjkę, w krórej przewineło się czterech zawodników. Gra trwała nieco ponad dobę, z kilkoma przerwami. Tróp ścielił się gęsto. Zginołem chyba cztery razy, losując za każdym razem nowego poszukiwacza i zaczynając wszystko od nowa. Nie poddawałem się i na końcu walczyłem dzielnie Leśnym Duszkiem. Oprócz mnie, ten maraton wytrzymał tylko jeden gracz, który jako Demon Zła dotarł do Korony Władzy przedemną i wylosował ją z kart alternatywnych zakończeń.
Graliśmy generalnie z moimi zasadami, a ponadto wprowadziliśmy dwie nowe, które bardzo mi się spodobały. Po pierwsze wszystkie niemagiczne przedmioty takie jak miecze, zbroje, butelki wody i.t.p. były jednorazowego użytku. Po drugie wrogowie na planszy blokowali przejście. Trzeba było się na nicz zatrzymać (nawet jak wyrzuciło się kostką więcej i powinno się iść dalej) i walczyć. Dopiero w kolejnej turze można było kontynuować wędrówkę w wybranym kierunku.
Graliśmy z wszystkimi oficjalnymi dodatkami, oraz z MiM 2003 (+moje plansze), Kanałami i Zapomnianymi Pustkowiami.
Grało się od rana do świtu we wszystko co się dało. Niestety fanów MiM było tyle co kot napłakał. Ale udało się nam zagrać jedną paryjkę, w krórej przewineło się czterech zawodników. Gra trwała nieco ponad dobę, z kilkoma przerwami. Tróp ścielił się gęsto. Zginołem chyba cztery razy, losując za każdym razem nowego poszukiwacza i zaczynając wszystko od nowa. Nie poddawałem się i na końcu walczyłem dzielnie Leśnym Duszkiem. Oprócz mnie, ten maraton wytrzymał tylko jeden gracz, który jako Demon Zła dotarł do Korony Władzy przedemną i wylosował ją z kart alternatywnych zakończeń.
Graliśmy generalnie z moimi zasadami, a ponadto wprowadziliśmy dwie nowe, które bardzo mi się spodobały. Po pierwsze wszystkie niemagiczne przedmioty takie jak miecze, zbroje, butelki wody i.t.p. były jednorazowego użytku. Po drugie wrogowie na planszy blokowali przejście. Trzeba było się na nicz zatrzymać (nawet jak wyrzuciło się kostką więcej i powinno się iść dalej) i walczyć. Dopiero w kolejnej turze można było kontynuować wędrówkę w wybranym kierunku.
Graliśmy z wszystkimi oficjalnymi dodatkami, oraz z MiM 2003 (+moje plansze), Kanałami i Zapomnianymi Pustkowiami.