SZCZEGOLOWE ZASADY
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
-
-
- Posty: 112
- Rejestracja: poniedziałek 12 sty 2004, 17:52
- Lokalizacja: Nidzica
- Płeć:
Moim zdaniem NIE. "Walka" ze strozami prawa polega raczej na sprawdzeniu, czy poszukiwaczowi udalo sie uciec straznikom. Gdyby poszukiwacz mial tracic w przypadku "zlapania" 1wt, byloby to umieszczone na kartach lub w instrukcji.lukas pisze:... czy Stróżr Prawa po wygraniej walce wsadzając cię do Ciemnicy, odbierają ci przy ozazji 1 punkt Wytrzymałości :?:
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
COOOOOOOOO :?: Od kiedy tak jest :?: To jakieś nieporozumienie - bez urazy.Fej Wong pisze:...wrzucają do ciemnicy ale za to tracisz całe złoto i wszystkie przedmioty.
Ale nic się nie martwcie, w dodatku "Kanały" będzie się wydzocić z Ciemnicy właśnie przez kanały - to powinno urozmaicić grę. :twisted:
- Fej Wong
-
- Posty: 111
- Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
- Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie
Lukas a od kiedy jak idziesz do więzienia to daja ci miecz i inne przedmioty które mogły by pomóc ci w ucieczce?
owszem w instrukcji nic niema o tym że się traci jak się idzie do ciemnicy ale ja gram logicznie i to trochę utrudnia grę kufir niesadzisz?
Kufir trzeba grac logicznie nawet jak niema nic w instrukcji prawda?
Ja tak gram i tyle.
owszem w instrukcji nic niema o tym że się traci jak się idzie do ciemnicy ale ja gram logicznie i to trochę utrudnia grę kufir niesadzisz?
Kufir trzeba grac logicznie nawet jak niema nic w instrukcji prawda?
Ja tak gram i tyle.
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
- Fej Wong
-
- Posty: 111
- Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
- Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie
- Fly
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów
• Labirynt Magów - Posty: 220
- Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 17:45
- Lokalizacja: Miasto Kominów
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- Lens
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Anarchia
• Karty
• Poszukiwacze z Misją - Posty: 888
- Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
- Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
- Płeć:
Moim skromnym zdaniem absolutnie nie powinno sie tracic przedmiotow. Wychodzac z ciemnicy wszystko legalnie ci zwracaja, a w przypadku ucieczki, przeciez mozna wziasc pod uwage, ze zanim opusci sie loch, odwiedzasz jakis wiezienny magazyn czy cos w tym stylu i zbierasz swoje rzeczy. Co innego ze zlotem. Jesli pokona cie straz miejska to logicznie rzecz ujmujac zaopiekuje sie ona twoim zlotem, tak ze nigdy go juz nie zobaczysz. Ale nie jestem przekonany, czy dobrym pomyslem jest taka zasade stosowac.
Czasem ty jesz niedźwiedzia, a czasem to niedźwiedź je ciebie.
- wilczy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Płeć:
- Wiek: 50
- Kontakt:
Lens: popieram ostatniego posta.
Złoto znika (sorry) a reszta sprzętu zostaje.
A'propos: czy jak masz muła, konia, wierzchowca itp a nie zdążyłeś go zaparkować, to po aresztowaniu trafia (zwierzak i wszystkie przedmioty) automatycznie do stajni, czy może do tego "składziku" w ciemnicy, a może przepada?
EDIT: ale jednak nie, to bez sensu. No bo jak w takiej sytuacji się wykupywać lub płacić grzywnę? Porażka.
Question na temat zwierząt aktualne.
Złoto znika (sorry) a reszta sprzętu zostaje.
A'propos: czy jak masz muła, konia, wierzchowca itp a nie zdążyłeś go zaparkować, to po aresztowaniu trafia (zwierzak i wszystkie przedmioty) automatycznie do stajni, czy może do tego "składziku" w ciemnicy, a może przepada?
EDIT: ale jednak nie, to bez sensu. No bo jak w takiej sytuacji się wykupywać lub płacić grzywnę? Porażka.
Question na temat zwierząt aktualne.
Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
Proponuję wam zagrać z kanałami (zajrzyjcie do przepisów). Sam jeszcze nie grałem. Ważne jest to że zawsze z Ciemnicy wychodzi się do Kanałów.
Mułu itd. zostają na obszarze aresztowania, a jak ktoś gra z Kanałami to lądują w Odpływie Ścieków.
Jest jeden obszar na planszy głównej który mi się nie podobał od samego początku. Jestn nim oczywiście Jaskina Czarnoksiężnika. Moim zdaniem jest nieścisły i ta teleportacja... Coś by trzeba było zmienić. Może jak idzesz na misję to nie ciągniesz kart Przygód, a jedynie badasz obszary. Misisz tyruszyć niezwłocznie na misję i natychmiast po jej zakończeniu jesteś teleportowany. Jeśli możesz zakończyć misję odrazu - musisz to zrobić, nie można na nic czekać. (Mój brat tak nie robi - "załatwia" sobie teleportację w dowolnej chwili...). No i oczywiście nie możesz mieć 2 misji jednocześnie.
Co wy na to :?:
Mułu itd. zostają na obszarze aresztowania, a jak ktoś gra z Kanałami to lądują w Odpływie Ścieków.
Jest jeden obszar na planszy głównej który mi się nie podobał od samego początku. Jestn nim oczywiście Jaskina Czarnoksiężnika. Moim zdaniem jest nieścisły i ta teleportacja... Coś by trzeba było zmienić. Może jak idzesz na misję to nie ciągniesz kart Przygód, a jedynie badasz obszary. Misisz tyruszyć niezwłocznie na misję i natychmiast po jej zakończeniu jesteś teleportowany. Jeśli możesz zakończyć misję odrazu - musisz to zrobić, nie można na nic czekać. (Mój brat tak nie robi - "załatwia" sobie teleportację w dowolnej chwili...). No i oczywiście nie możesz mieć 2 misji jednocześnie.
Co wy na to :?:
Ostatnio zmieniony piątek 07 gru 2007, 00:15 przez lukas, łącznie zmieniany 1 raz.
-
-
- Posty: 462
- Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
Ad ciemnica
Ja z tego co pamiętam grałem zawsze, że jak się idzie do ciemnicy to nie traci się przedmiotów. Obecnie jak ktoś idzie do więzienia to też nie zabierają mu wszystkiego co posiada . A poza tym wspomniana sprawa wykupywania się - jeżeli zabieraliby wszystko ta zasada byłaby bez sensu.
Jak straż kogoś pokona to nie traci wg instrukcji punktu wytrzymałości. Ich celem jest tylko aresztowanie delikwenta, nie zabicie go i dlatego nie traci.
Ja z tego co pamiętam grałem zawsze, że jak się idzie do ciemnicy to nie traci się przedmiotów. Obecnie jak ktoś idzie do więzienia to też nie zabierają mu wszystkiego co posiada . A poza tym wspomniana sprawa wykupywania się - jeżeli zabieraliby wszystko ta zasada byłaby bez sensu.
Jak straż kogoś pokona to nie traci wg instrukcji punktu wytrzymałości. Ich celem jest tylko aresztowanie delikwenta, nie zabicie go i dlatego nie traci.
-
-
- Posty: 7
- Rejestracja: poniedziałek 04 lip 2005, 16:44
różdżka zniszczenia
różdżka zniszczenia ma napisane że użyta przeciwko graczowi...
:?: kiedy można jej urzyć:
w dowolnym momencie (nikt na nic nie czeka)
przy kazdym spotkaniu jakiegoś gracza(niezależnie kto na kogo napadnie)
tylko gdy wlasciciel rozdzki dopadnie (wejdzie na pole) innego gracza
:?: kiedy można jej urzyć:
w dowolnym momencie (nikt na nic nie czeka)
przy kazdym spotkaniu jakiegoś gracza(niezależnie kto na kogo napadnie)
tylko gdy wlasciciel rozdzki dopadnie (wejdzie na pole) innego gracza
- wilczy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Płeć:
- Wiek: 50
- Kontakt:
Różdżka zniszczenia: w dowolnym momencie. Czyli nawet podczas ruchu innego gracza, nawet takiego, który wejdzie na nasze pole i zechce nas zaatakować. Wówczas redukuje się jego współczynniki (oczywiście wyłącznie te nabyte) - to stara sztuczka typu obrony własnej ("nie atakuj mnie bo pożałujesz").
Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
- MKosciu
-
- Posty: 19
- Rejestracja: czwartek 12 sty 2006, 12:05
- Lokalizacja: Wrocław/Poznań
- Płeć:
- Wiek: 35
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 36
Ad1. O ile pamiętam to na głównej planszy każdy porusza się tam gdzie chce i ja tak zawsze gram. A co do ruchu wskazówek zegara to chodziło o to że po pierwszym graczu kolejność pozostałych ustala się według ruchu wskazówek zegara (albo na odwrót, jakoś tak)
Ad2. Nie, ten obszar zostaje zastąpiony przez obszar bramy miejskiej na planszy miasta.
Ad2. Nie, ten obszar zostaje zastąpiony przez obszar bramy miejskiej na planszy miasta.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]