podczas 1 tury mozesz odwiedzic tylko jedna postac w jednym miejscu
-No raczej że tylko jedną, właśnie chodzi o to żeby się zdecydować co bardziej się opłaca.
-Save powinien być w każdym momencie, np. trzeba gdzieś wyjść, przerwać itd. normalnie to planszówka leży i sobie czeka :> po wciśnięciu Esc robi się autosave i wracamy do głównego menu. Na jedną rozpoczętą gre tylko jeden (wielokrotny) możliwy save.
-Będzie dodatek smoki? wg mnie najlepszy i wnoszący najwięcej, zrezygnował bym z Otchłani ( zbyt SF, a to gra fantasy ).
-Przydała by się opcja gry w kilku na 1 kompie, a nie tylko przez sieć. Przykład zapraszamy znajomych i gramy na zmiane, jak jednego minie tura to przełącza się na drugiego...
Ostatnio zmieniony piątek 13 lip 2007, 12:07 przez Lehlerex, łącznie zmieniany 1 raz.
[quote]podczas 1 tury mozesz odwiedzic tylko jedna postac w jednym miejscu[/quote]
-No raczej że tylko jedną, właśnie chodzi o to żeby się zdecydować co bardziej się opłaca. -Save powinien być w każdym momencie, np. trzeba gdzieś wyjść, przerwać itd. normalnie to planszówka leży i sobie czeka :> po wciśnięciu Esc robi się autosave i wracamy do głównego menu. Na jedną rozpoczętą gre tylko jeden (wielokrotny) możliwy save. -Będzie dodatek smoki? wg mnie najlepszy i wnoszący najwięcej, zrezygnował bym z Otchłani ( zbyt SF, a to gra fantasy ). -Przydała by się opcja gry w kilku na 1 kompie, a nie tylko przez sieć. Przykład zapraszamy znajomych i gramy na zmiane, jak jednego minie tura to przełącza się na drugiego...
[quote]Nie bardzo rozumiem, wlasnie tak jest to zrobione? W miescie/wiosce mozna poczas 1 tury odwiedzic 1 postac.[/quote] A nie powinno być ograniczeń bo nie wiem z czego niby wynikają.
[quote]Huh? [/quote] Normalnie można nie wymieniać doświadczenia i wymienić np dopiero jak uzbiera się na 2pkt siły, zamiast od razu wymieniać 13 exp na 1pkt siły.
[quote]Hmm chodzi Ci o ich obrazki, czy o wartosc mocy? W retuszach sa 2 takie same, moglbys podeslac innego? [/quote] Obrazki i moc jest identyczna, ale z jednym się walczy od razu, a drugi pojawia się w losowo wybranym miejscu.
pretorianstalker pisze:A nie powinno być ograniczeń bo nie wiem z czego niby wynikają.
Zle zrozumialem, poprawie to.
pretorianstalker pisze:Normalnie można nie wymieniać doświadczenia i wymienić np dopiero jak uzbiera się na 2pkt siły, zamiast od razu wymieniać 13 exp na 1pkt siły.
Slusznie, przejrzalem instrukcje, masz racje. Mozna w dowolnym momencie, zmienie to.
pretorianstalker pisze:Obrazki i moc jest identyczna, ale z jednym się walczy od razu, a drugi pojawia się w losowo wybranym miejscu.
Cos kojarze;) Rzuca sie kostka, gdzie sie pojawi, prawda? Moglbys przepisac ten tekst z karty? Papierowa wersja zostala w domu u rodzicow.
Pozdrawiam
Dzbanek
Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
[quote="pretorianstalker"]A nie powinno być ograniczeń bo nie wiem z czego niby wynikają.[/quote]
Zle zrozumialem, poprawie to.
[quote="pretorianstalker"]Normalnie można nie wymieniać doświadczenia i wymienić np dopiero jak uzbiera się na 2pkt siły, zamiast od razu wymieniać 13 exp na 1pkt siły.[/quote]
Slusznie, przejrzalem instrukcje, masz racje. Mozna w dowolnym momencie, zmienie to.
[quote="pretorianstalker"]Obrazki i moc jest identyczna, ale z jednym się walczy od razu, a drugi pojawia się w losowo wybranym miejscu.[/quote]
Cos kojarze;) Rzuca sie kostka, gdzie sie pojawi, prawda? Moglbys przepisac ten tekst z karty? Papierowa wersja zostala w domu u rodzicow.
Strzygoń pojawia się (rzuć kostką):
1. w Mieście
2. w Wiosce
3. na Cmentarzu
4. w Kapilcy
5. w Zamku
6. w Świątyni
Połóż tam tę Kartę. Pozostanie na tamtym Obszarze, aż ktoś go pokona.
Strzygoń pojawia się (rzuć kostką): 1. w Mieście 2. w Wiosce 3. na Cmentarzu 4. w Kapilcy 5. w Zamku 6. w Świątyni Połóż tam tę Kartę. Pozostanie na tamtym Obszarze, aż ktoś go pokona.
Nie bardzo rozumiem, wlasnie tak jest to zrobione? W miescie/wiosce mozna poczas 1 tury odwiedzic 1 postac.
nie powinno być ograniczeń bo nie wiem z czego niby wynikają
Bez sensu będzie możliwość odwiadzania wszystkich, tylko 1 postać!
Mój poprzedni post był czytany? :>
[quote]Nie bardzo rozumiem, wlasnie tak jest to zrobione? W miescie/wiosce mozna poczas 1 tury odwiedzic 1 postac.[/quote] [quote]nie powinno być ograniczeń bo nie wiem z czego niby wynikają[/quote] Bez sensu będzie możliwość odwiadzania wszystkich, tylko 1 postać! Mój poprzedni post był czytany? :>
Wasze poprzednie posty byly czytane. I wprowadzily mi bol glow - nie wiedzialem w koncu, czy narzekacie na sposob, w jaki to jest zrobione, czy to chwalicie, czy sugerujecie zupelnie cos innego. Jako, ze do poniedzialku nic nie zrobie, burze mozgow mozecie rozpoczac;)
Poprawienie formy Cytowania
Ostatnio zmieniony sobota 14 lip 2007, 08:10 przez tomaszk, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdrawiam
Dzbanek
Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
[quote="Lehlerex"]Mój poprzedni post był czytany? :>[/quote] Wasze poprzednie posty byly czytane. I wprowadzily mi bol glow - nie wiedzialem w koncu, czy narzekacie na sposob, w jaki to jest zrobione, czy to chwalicie, czy sugerujecie zupelnie cos innego. Jako, ze do poniedzialku nic nie zrobie, burze mozgow mozecie rozpoczac;)
1. Nie widzę ograniczeń, które zabraniałyby odwiedzania więcej niż jednej osoby w mieście/wiosce - skoro tokowe istnieją to pokaż je.
2. Smoki są dodatkiem, który wnosi najwięcej? Grałeś z jakimikolwiek dodatkami oprócz Smoków? Ten dodatek nie wnosi praktycznie nic sensownego. Tylko pare smoków i kilka bzdurnych przedmiotów magicznych i nieciekawych kart przygód, podczas gdy WKO zmienia rozgrywkę zasadniczo.
1. Nie widzę ograniczeń, które zabraniałyby odwiedzania więcej niż jednej osoby w mieście/wiosce - skoro tokowe istnieją to pokaż je.
2. Smoki są dodatkiem, który wnosi najwięcej? Grałeś z jakimikolwiek dodatkami oprócz Smoków? Ten dodatek nie wnosi praktycznie nic sensownego. Tylko pare smoków i kilka bzdurnych przedmiotów magicznych i nieciekawych kart przygód, podczas gdy WKO zmienia rozgrywkę zasadniczo.
Ten dodatek nie wnosi praktycznie nic sensownego. Tylko pare smoków i kilka bzdurnych przedmiotów magicznych i nieciekawych kart przygód, podczas gdy WKO zmienia rozgrywkę zasadniczo.
Nie zgodze sie. Smoki wnosza bardzo duzo miesa armatniego, na ktorym mozna pakowac sile. Bez smokow wzrost sily jest znacznie trudniejszy, a to oznacza, ze jednak cos praktycznego wnosza . Ale to tylko mala dygresja.
Czasem ty jesz niedźwiedzia, a czasem to niedźwiedź je ciebie.
[quote]Ten dodatek nie wnosi praktycznie nic sensownego. Tylko pare smoków i kilka bzdurnych przedmiotów magicznych i nieciekawych kart przygód, podczas gdy WKO zmienia rozgrywkę zasadniczo.[/quote] Nie zgodze sie. Smoki wnosza bardzo duzo miesa armatniego, na ktorym mozna pakowac sile. Bez smokow wzrost sily jest znacznie trudniejszy, a to oznacza, ze jednak cos praktycznego wnosza ;-) . Ale to tylko mala dygresja.
To może inaczej. Czy jest dodatek, który wnosi mniej? Podnoszenie siły na wrogach to nie jedyna strategia w tej grze. Kiedyś w ogóle zrezygnowałem z podnoszenia siły w ten sposób i też się grało - jeżeli to jedyna zasługa Smoków, to śmiało można powiedzieć, że jest to najmniej przydatny dodatek. Każdy inny wnosi więcej, a więc tym samym Smoki wnoszą najmniej niezależnie od tego ile wnoszą. Gdybym miał jakikolwiek dodatek opuścić, to byłyby to właśnie Smoki. WKO byłoby chyba ostatnim dodatkiem z jakiego bym rezygnował.
To może inaczej. Czy jest dodatek, który wnosi mniej? :) Podnoszenie siły na wrogach to nie jedyna strategia w tej grze. Kiedyś w ogóle zrezygnowałem z podnoszenia siły w ten sposób i też się grało - jeżeli to jedyna zasługa Smoków, to śmiało można powiedzieć, że jest to najmniej przydatny dodatek. Każdy inny wnosi więcej, a więc tym samym Smoki wnoszą najmniej niezależnie od tego ile wnoszą. Gdybym miał jakikolwiek dodatek opuścić, to byłyby to właśnie Smoki. WKO byłoby chyba ostatnim dodatkiem z jakiego bym rezygnował.
pretorianstalker pisze:To może inaczej. Czy jest dodatek, który wnosi mniej?
No jasne, ze jest - jaskinia i chyba tyle na ten topic. Ale zeby nie bylo offtopu to ta krotka dyskusja ma na celu wyjasnic autorowi gry z jakich dodatkow rezygnowac, gdyby byl taki mus.
Czasem ty jesz niedźwiedzia, a czasem to niedźwiedź je ciebie.
[quote="pretorianstalker"]To może inaczej. Czy jest dodatek, który wnosi mniej?[/quote] No jasne, ze jest - jaskinia ;-) i chyba tyle na ten topic. Ale zeby nie bylo offtopu to ta krotka dyskusja ma na celu wyjasnic autorowi gry z jakich dodatkow rezygnowac, gdyby byl taki mus.
pretorianstalker pisze:Nie widzę ograniczeń, które zabraniałyby odwiedzania więcej niż jednej osoby w mieście/wiosce - skoro tokowe istnieją to pokaż je.
To temat bardzo sporny, a zarazem czysto umowny, bo nigdzie autorzy (nawet przy MM) nie określili jasno czy można odwiedzać jedną, czy więcej osób na tych polach, ale wydaje mi się, że większość gra jednak na zasadzie, że możemy tylko jedną osobę odwiedzić.
Tak więc zależy to jedynie od programisty. Jeśli nie możesz się zdecydować to stwórz ankietę i nią się pokieruj.
[quote="pretorianstalker"]Nie widzę ograniczeń, które zabraniałyby odwiedzania więcej niż jednej osoby w mieście/wiosce - skoro tokowe istnieją to pokaż je. [/quote] To temat bardzo sporny, a zarazem czysto umowny, bo nigdzie autorzy (nawet przy MM) nie określili jasno czy można odwiedzać jedną, czy więcej osób na tych polach, ale wydaje mi się, że większość gra jednak na zasadzie, że możemy tylko jedną osobę odwiedzić.
Tak więc zależy to jedynie od programisty. Jeśli nie możesz się zdecydować to stwórz ankietę i nią się pokieruj.
Jesli na jednym obszarze znajduje się kilka miejsc (kart) lub nieznajomych - bada się je wszystkie, jeśli jakaś karta zostanie przeniesiona np na obszar cmentarza czy kapliczki, wykonuje się zaróno instrukcje karty jak i obszaru. Nie ma więc żadnych powodów, by uważać że nie można odwiedzać wszystkich osób w mieście/wiosce. Najlogiczniejszym rozwiązaniem jest traktowanie ich analogicznie do nieznajomych leżących na jednym obszarze.
ale wydaje mi się, że większość gra jednak na zasadzie, że możemy tylko jedną osobę odwiedzić.
Jesli na jednym obszarze znajduje się kilka miejsc (kart) lub nieznajomych - bada się je wszystkie, jeśli jakaś karta zostanie przeniesiona np na obszar cmentarza czy kapliczki, wykonuje się zaróno instrukcje karty jak i obszaru. Nie ma więc żadnych powodów, by uważać że nie można odwiedzać wszystkich osób w mieście/wiosce. Najlogiczniejszym rozwiązaniem jest traktowanie ich analogicznie do nieznajomych leżących na jednym obszarze.
[quote]ale wydaje mi się, że większość gra jednak na zasadzie, że możemy tylko jedną osobę odwiedzić. [/quote]
Ponieważ nie widzę, żadnych przeciwwskazań do tego aby odwiedzać dwie osoby zagłosowałem za dowolną ilością. Każdego traktowałbym jako oddzielnego nieznajomego.
Ponieważ nie widzę, żadnych przeciwwskazań do tego aby odwiedzać dwie osoby zagłosowałem za dowolną ilością. Każdego traktowałbym jako oddzielnego nieznajomego.
Przydała by się opcja gry w kilku na 1 kompie, a nie tylko przez sieć. Przykład zapraszamy znajomych i gramy na zmiane, jak jednego minie tura to przełącza się na drugiego...
To dobry pomysł :> tak jak z ankietą, pewnie każdy gra na troche innch zasadach więc nie ma się co dziwić.
Ja Twój ostatni post czytałem i się uśmiałem
Miło mi :mrgreen:
Grałeś z jakimikolwiek dodatkami oprócz Smoków?
Znam wszystkie, WKO miałem okazję grać tylko u kuzynki, gdyż tylko tego dodatku w swojej kolekcji nie posiadałem i dalej pozostaje przy zdaniu że cyborgi itd. nie pasują do klimatu fantasy. Smoki dodają najwięcej kart przygód, a wiadomo że rozgrywka najwięcej toczy się na głównej planszy.
Kiedyś w ogóle zrezygnowałem z podnoszenia siły w ten sposób i też się grało
Też dobre albo zwiększenie limitu tych 7ptk. bo to za szybko leci i szybko postacie stają się przypakowane.
Wrócę do pytania [quote]Przydała by się opcja gry w kilku na 1 kompie, a nie tylko przez sieć. Przykład zapraszamy znajomych i gramy na zmiane, jak jednego minie tura to przełącza się na drugiego...[/quote] To dobry pomysł :> tak jak z ankietą, pewnie każdy gra na troche innch zasadach więc nie ma się co dziwić.
[quote]Ja Twój ostatni post czytałem i się uśmiałem[/quote]
Miło mi :mrgreen:
[quote]Grałeś z jakimikolwiek dodatkami oprócz Smoków? [/quote]
Znam wszystkie, WKO miałem okazję grać tylko u kuzynki, gdyż tylko tego dodatku w swojej kolekcji nie posiadałem i dalej pozostaje przy zdaniu że cyborgi itd. nie pasują do klimatu fantasy. Smoki dodają najwięcej kart przygód, a wiadomo że rozgrywka najwięcej toczy się na głównej planszy.
[quote]Kiedyś w ogóle zrezygnowałem z podnoszenia siły w ten sposób i też się grało[/quote]
Też dobre albo zwiększenie limitu tych 7ptk. bo to za szybko leci i szybko postacie stają się przypakowane.
Znam wszystkie, WKO miałem okazję grać tylko u kuzynki, gdyż tylko tego dodatku w swojej kolekcji nie posiadałem i dalej pozostaje przy zdaniu że cyborgi itd. nie pasują do klimatu fantasy. Smoki dodają najwięcej kart przygód, a wiadomo że rozgrywka najwięcej toczy się na głównej planszy.
Szkoda tylko, że większość tych kart jest w gruncie rzeczy bez sensu, albo zupełnie nieciekawa. Nie mówiąc już o stadach smoków... Każdy inny dodatek wnosi planszę, a co za tym idzie jakieś nowe możliwości, Smoki natomiast dodają tylko trochę kart w jednym stosie i jedynym skutkiem ich włączenia do gry, jest utrudnienie łażenia po planszy głównej. Inne dodatki wprowadzają nowe możliwości i nowe strategie gry - a zwłaszcza WKO. Jedynym argumentem przeciwko temu dodatkowi jest klimat. Jezeli chodzi natomiast o wpływ na przebieg rozgrywki to jest on znaczny.
Też dobre albo zwiększenie limitu tych 7ptk. bo to za szybko leci i szybko postacie stają się przypakowane.
Ja ostatnimi czasy gram z zasadą - aby podnieść siłę na wyższy poziom, trzeba uzbierać 2x tyle pkt Siły ile wynosi poziom na jaki chcemy wejść - sprawdza się moim zdaniem bardzo dobrze (zwiększenie siły do 8 kosztuje 16pkt exp, do 9 - 18exp itd). Jeżeli stosuje się standardowe zasady i dołoży Smoki, to gracz, który zdobędzie np Smoczka rozwija swoją siłe co kilka tur - na każdym napotkanym Smoku i gra robi się conajmniej dziwna.
[quote]Znam wszystkie, WKO miałem okazję grać tylko u kuzynki, gdyż tylko tego dodatku w swojej kolekcji nie posiadałem i dalej pozostaje przy zdaniu że cyborgi itd. nie pasują do klimatu fantasy. Smoki dodają najwięcej kart przygód, a wiadomo że rozgrywka najwięcej toczy się na głównej planszy. [/quote] Szkoda tylko, że większość tych kart jest w gruncie rzeczy bez sensu, albo zupełnie nieciekawa. Nie mówiąc już o stadach smoków... Każdy inny dodatek wnosi planszę, a co za tym idzie jakieś nowe możliwości, Smoki natomiast dodają tylko trochę kart w jednym stosie i jedynym skutkiem ich włączenia do gry, jest utrudnienie łażenia po planszy głównej. Inne dodatki wprowadzają nowe możliwości i nowe strategie gry - a zwłaszcza WKO. Jedynym argumentem przeciwko temu dodatkowi jest klimat. Jezeli chodzi natomiast o wpływ na przebieg rozgrywki to jest on znaczny.
[quote]Też dobre albo zwiększenie limitu tych 7ptk. bo to za szybko leci i szybko postacie stają się przypakowane.[/quote] Ja ostatnimi czasy gram z zasadą - aby podnieść siłę na wyższy poziom, trzeba uzbierać 2x tyle pkt Siły ile wynosi poziom na jaki chcemy wejść - sprawdza się moim zdaniem bardzo dobrze (zwiększenie siły do 8 kosztuje 16pkt exp, do 9 - 18exp itd). Jeżeli stosuje się standardowe zasady i dołoży Smoki, to gracz, który zdobędzie np Smoczka rozwija swoją siłe co kilka tur - na każdym napotkanym Smoku i gra robi się conajmniej dziwna.
Przydała by się opcja gry w kilku na 1 kompie, a nie tylko przez sieć. Przykład zapraszamy znajomych i gramy na zmiane, jak jednego minie tura to przełącza się na drugiego...
Pozyjemy, zobaczymy:) Najpierw chce ukonczyc wersje dla jednego gracza i dodac podziemia, miasto i chyba przedpola piekel, zeby warto bylo odwiedzac inne mapy. Co do otchlani nie jestem zdecydowany, nijak mi nie paduje do klimatu Mima, chociaz zawsze gralem z tym dodatkiem;)
Pozdrawiam
Dzbanek
Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede po piwie pisal na forum. Nie bede...
[quote="Lehlerex"]Wrócę do pytania [quote]Przydała by się opcja gry w kilku na 1 kompie, a nie tylko przez sieć. Przykład zapraszamy znajomych i gramy na zmiane, jak jednego minie tura to przełącza się na drugiego...[/quote][/quote]
Pozyjemy, zobaczymy:) Najpierw chce ukonczyc wersje dla jednego gracza i dodac podziemia, miasto i chyba przedpola piekel, zeby warto bylo odwiedzac inne mapy. Co do otchlani nie jestem zdecydowany, nijak mi nie paduje do klimatu Mima, chociaz zawsze gralem z tym dodatkiem;)
Już 7 głosów za tym, że można odwiedzić tylko jedną osobę, a jeszcze nikt nie podał ani pół zdania skąd w ogóle pojawił się taki pomysł W życiu bym sam czegoś takiego nie wymyślił i miałem nadzieję usłyszeć skąd taka plotka się wzięła... jak zawsze zero argumentów
Już 7 głosów za tym, że można odwiedzić tylko jedną osobę, a jeszcze nikt nie podał ani pół zdania skąd w ogóle pojawił się taki pomysł :] W życiu bym sam czegoś takiego nie wymyślił i miałem nadzieję usłyszeć skąd taka plotka się wzięła... jak zawsze zero argumentów :)
no z tego co pamiętam w instrukcji nie było mowy czy możemy odwiedzić jedną bądź kilka postaci na danym terenie, jeżeli szukasz informacji to może np. skłoni cię to; jeżeli idziesz do miasta (dodatek), to chodzisz tylko do jednego sklepu bądź kogoś odwiedzić, a nie latasz po całym mieście, dlatego sądze że tak samo postępujemy w przypadku ogólnego miasta itp.
no z tego co pamiętam w instrukcji nie było mowy czy możemy odwiedzić jedną bądź kilka postaci na danym terenie, jeżeli szukasz informacji to może np. skłoni cię to; jeżeli idziesz do miasta (dodatek), to chodzisz tylko do jednego sklepu bądź kogoś odwiedzić, a nie latasz po całym mieście, dlatego sądze że tak samo postępujemy w przypadku ogólnego miasta itp.
Objection! Nie widzę związku ze sprawą Nie ma na ten temat słowa w instrukcji, więc jak chcesz zakazać komuś odwiedzania dwóch ludzi w Mieście/Wiosce? Jak ktoś powie, że korzysta najpierw z usług Alchemika, a potem Medyka to co mu powiesz? Nie możesz bo co? Bo tak mi się wydaje?
Co do dodatku Miasta natomiast, oczywistym jest, że nie po to robi się planszę, żeby wszystko było po staremu. Czy to by miało sens, gdyby na dodatkowo robionej planszy było jedno pole dla wszystkich miejsc? Ja wychodzę z założenia, że każdego z tych Nieznajomych/Miejsc mozna odwiedzać oddzielnie, tak samo jak ma to miejsce w wypadku np Uzdrowiciela, Czarownicy i Trędowatego znajdujących się w Ukrytej Dolinie. Ani w instrukcji, ani na planszy nie ma słowa o tym, że możesz odwiedzić A lub B lub C, a pisze, że możesz odwiedzić A, B, C.
Objection! Nie widzę związku ze sprawą :) Nie ma na ten temat słowa w instrukcji, więc jak chcesz zakazać komuś odwiedzania dwóch ludzi w Mieście/Wiosce? Jak ktoś powie, że korzysta najpierw z usług Alchemika, a potem Medyka to co mu powiesz? Nie możesz bo co? Bo tak mi się wydaje?
Co do dodatku Miasta natomiast, oczywistym jest, że nie po to robi się planszę, żeby wszystko było po staremu. Czy to by miało sens, gdyby na dodatkowo robionej planszy było jedno pole dla wszystkich miejsc? Ja wychodzę z założenia, że każdego z tych Nieznajomych/Miejsc mozna odwiedzać oddzielnie, tak samo jak ma to miejsce w wypadku np Uzdrowiciela, Czarownicy i Trędowatego znajdujących się w Ukrytej Dolinie. Ani w instrukcji, ani na planszy nie ma słowa o tym, że możesz odwiedzić A lub B lub C, a pisze, że możesz odwiedzić A, B, C.
pretorianstalker ma rację. To tak jak rozpatrywać na planszy 2 lub więcej odkrytych kart miejsc. Jak trafiam na pole gdzie leżą 2 karty miejsc to mogę zbadać obie i na tej samej zasadzie powinno postępować się z Miastem czy Osadą. W końcu czarownice, płatnerze i inne przybytki to miejsca na jakimś polu.
[b]pretorianstalker[/b] ma rację. To tak jak rozpatrywać na planszy 2 lub więcej odkrytych kart miejsc. Jak trafiam na pole gdzie leżą 2 karty miejsc to mogę zbadać obie i na tej samej zasadzie powinno postępować się z Miastem czy Osadą. W końcu czarownice, płatnerze i inne przybytki to miejsca na jakimś polu.
No dzięki ankiecie wyglądana to że gra już będzie pod jednym względem zepsuta szkoda, bo ładnie się zapowiada :neutral: jeśli ktoś uważa, że można odwiedzać tylko jednego to nikt mu nie broni tylko jednego odwiedzać, ale są też tacy co uważają, że można odwiedzać wszystkich (bo nie ma ani słowa w instrukcji które by temu przeczyło).
Poza tym jak już zawuażono ci co uważają, że można odwiedzać wszystkich podają sensowne argumenty, ci co uważają że nie, nie podają żadnych argumentów, więc naprawdę nie wiem dlaczego ktoś miałby ich słuchac jeśli nie jest zdecydowany.
No dzięki ankiecie wyglądana to że gra już będzie pod jednym względem zepsuta :( szkoda, bo ładnie się zapowiada :neutral: jeśli ktoś uważa, że można odwiedzać tylko jednego to nikt mu nie broni tylko jednego odwiedzać, ale są też tacy co uważają, że można odwiedzać wszystkich (bo nie ma ani słowa w instrukcji które by temu przeczyło).
Poza tym jak już zawuażono ci co uważają, że można odwiedzać wszystkich [b]podają sensowne argumenty[/b], ci co uważają że nie, [b]nie podają żadnych argumentów[/b], więc naprawdę nie wiem dlaczego ktoś miałby ich słuchac jeśli nie jest zdecydowany.