Punkty Wytrzymałości Wrogów
-
-
- Posty: 5
- Rejestracja: niedziela 27 maja 2007, 12:26
- Lokalizacja: Z gospody
- Płeć:
Punkty Wytrzymałości Wrogów
Czy nie wydaje sie wam troche dziwne ze prawie wszyscy wrogowie maja jeden punkt wytzymalosci(jpoza kilkoma wyjatkami) Troche to smiesznie wyglada ze np taki mnich czy pielgrzym zwykly ludzie posiadaja wieksza zywotnosc od Smoka czy Wampira. Pamietam ze zawsze jak gralem tu ustawialem na wrogu 4 zetony z wytrzymaloscia tak aby bylo trudniej. Jezeli go pokonalem wrog tracil punkt wytrzymalosci i dalej rezydowal na planszy. Gra po takim "upgraidzie" stawala sie ciekawsza, nieco trudniejsza(zdobywanie punktow sily za pokonanych wrog nalezalo do rzadkosci. Czy ktos stosuje taki manewr? Czy jestem osamotniony. A tak poza tym to witam wszystkich na forum.
Ostatnio zmieniony niedziela 18 gru 2011, 12:57 przez Rzygacz, łącznie zmieniany 1 raz.
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
- Morgoth61
-
- Posty: 193
- Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
- Lokalizacja: Knurów
- Płeć:
- Wiek: 40
Wg mnie ciekawy pomysł. Skoro mówisz, że gra się ciekawiej to można sprawdzić. Ale na pierwszy rzut oka wydawałoby mi się, że teren będzie strasznie zaśmiecony. Nawet przy wytrzymałości stworów 1 zdarza się tak, że trudno znaleźć wolne pole, bo wszędzie leżą nieznajomi, niepotrzebne przedmioty i wrogowie, z którymi ktoś już przegrał. Można by to wprowadzić, ale sugerowałbym zachować taką zasadę, że jak wygrasz z wrogiem to możesz walczyć z nim jeszcze raz w tej samej turze - i tak cały czas do momentu, w którym go zabijesz, przegrasz lub zremisujesz.
Przynajmniej Magiczny Miecz w końcu na coś się nada .
Przynajmniej Magiczny Miecz w końcu na coś się nada .
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Generalnie pomysł może i fajny... ale do jego realizacji potrzeba chyba kilka dni grania bez przerwy jak się gra tylko z samymi oficjalnymi dodatkami
Dawno przestałem dopatrywać się MiM'ie jakiejś realności, bo to tylko gra planszowa
Dawno przestałem dopatrywać się MiM'ie jakiejś realności, bo to tylko gra planszowa
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Morgoth61
-
- Posty: 193
- Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
- Lokalizacja: Knurów
- Płeć:
- Wiek: 40
Wcale nie przedłuży znacznie czasu rozgrywki. Często wygrywałem, kiedy moja siła zwiększona z zabitych wrogów była wyższa o maksimum 2. Częściej zdobywałem siłę na innych kartach, ale to odnośnie samej podstawki . Ale skoro dotyczy podstawki to z innymi dodatkami tym bardziej się nie opóźni. Choć z wszystkimi dodatkami szybciej można nałapać siły za wrogów.
Trzeba zagrać, żeby sprawdzić, a póki co nieszczególnie mam ochotę .
Trzeba zagrać, żeby sprawdzić, a póki co nieszczególnie mam ochotę .
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
Jakoś sceptycznie podchodzę do tego pomysłu bo znając życie to większość graczy będzie czekać tylko któren przeciwnik ma 1 pkt. wytrzymałości i tylko będzie czatować aby go zabić a nie będzie sie przejmowała innymi co mają po 4pkt wytrzymałości... jakoś moim zdaniem ten pomysł jest chybiony bo rozgrywka będzie się przedłużać i to bardzo...
Nie cierpię lizustwa
- Morgoth61
-
- Posty: 193
- Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
- Lokalizacja: Knurów
- Płeć:
- Wiek: 40
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
Wpadłem właśnie na inne, pośrednie rozwiązanie. Powiedzmy, że wrogowie mają po 4 PW ale o ilości odbieranych przez poszukiwacza im punktów wytrzymałości decydować bedzie wynik starcia, a konkretnie różnica między całkowitą siłą poszukiwacza oraz wroga po walce. Jeśli zwyciężymy przewagą 1 punktu zabieramy 1 punkt wytrzymałości, jeśli przewagą 2 to 2 itd. Np. jeśli poszukiwacz siła 2 spotka wroga siła 5 i poszukiwacz wyrzuci 6 (6+2=8) a potwór 1 (1+5=6) to poszukiwacz będzie mógł zabrać wrogowi 2 punkty wytrzymałości (8-6). Trochę zagmatwane ale co wy na to?
PS. Ja osobiście i tak jestem za tym by wrogowie mieli 1 PW, chyba, że na karcie jest napisane inaczej.
PS. Ja osobiście i tak jestem za tym by wrogowie mieli 1 PW, chyba, że na karcie jest napisane inaczej.
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
W sumie nie głupi twój pomysł Iszt. Co prawda sporo zależy o kostki, ale to akurat pasuje do MiMa/MMa. Jednak odzwierciedlałoby to siłę z jaką bijemy potwora. Problem raczej niewielki. Jak wyciągamy potwora to z nim walczymy i albo zdejmujemy, albo kładziemy na nim odpowiednią liczbę punktów Życia, jaka mu została -1 (ja co do wampirów i innych życio-posiadających potworów gram tak, że sama karta to ten bazowy pkt. Życia, a to co na nim to dodatkowe).
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
Raczej nie, chyba za bardzo utrudniło by to grę. Na początku wszyscy poszukiwacze by szybko ginęli i tylko wyjątkowi farciarze mieliby szansę dojść do czegokolwiek.SeSim pisze:Może tak też zrobić w drugą stronę?
Ja też, po co komplikować?gural pisze:ja co do wampirów i innych życio-posiadających potworów gram tak, że sama karta to ten bazowy pkt. Życia, a to co na nim to dodatkowe
- Morgoth61
-
- Posty: 193
- Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
- Lokalizacja: Knurów
- Płeć:
- Wiek: 40
Też tak sądzę, dlatego nie spieszy mi się do zmiany tej zasady .Isztwan pisze:Ja osobiście i tak jestem za tym by wrogowie mieli 1 PW, chyba, że na karcie jest napisane inaczej.
Standard.gural pisze:ja co do wampirów i innych życio-posiadających potworów gram tak, że sama karta to ten bazowy pkt. Życia, a to co na nim to dodatkowe
Heh. Też o tym pomyślałem, ale dreszczem mnie przejęłoSeSim pisze:Może tak też zrobić w drugą stronę?
- MAXtoon
-
- Posty: 1070
- Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
- Lokalizacja: RADOM
- Płeć:
Osobiście nieco modyfikuję zasadę z dodaniem punktów życia np Wampirowi. Denerwuje mnie gry na planszy leży nie wiadomo ile tego i tamtego, dlatego u mnie Wampir nie zbiera wytrzymałości, a Mumakile i Szalony wojownik giną po przegranej walce. Ale to taka moja modyfikacja
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
?! Przecież to najfajniejsza cecha wampira!MAXtoon pisze:Osobiście nieco modyfikuję zasadę z dodaniem punktów życia np Wampirowi. Denerwuje mnie gry na planszy leży nie wiadomo ile tego i tamtego, dlatego u mnie Wampir nie zbiera wytrzymałości,
Swoją drogą Mumakile i inne takie też mnie niemiłosiernie denerwują.