Równie dobrze mozemy sie czepiać siły 5 ale to właśnie trol zaczyna z siłą 6. Do tego dołożymy np. miecz, magiczny pierścień oraz pas i juz ze smokami jakoś pódzie. Wystarczy, że zdobędzie jeden punkt siły i w takim przypadku jesli grasz w podstawową wersję mamy:taa jasne, czyli troll ma od razu z górki a Barbarzyńca nie?
Róznica o 1 punkt to nie róznica. Kto podskoczy komuś z siłą 6? Każdy smok mu podskoczy a tych jeśli gra się ze smokami jest mnóstwo, o takich wynalazkach jak Przedpola Piekieł nawet nei wspominając.
własna siła 7 + 3 pkt przedmioty = 10 czyli przed walką z każdym smokiem mamy przewagę.
Ale mniejsza o to nasze zasady się sprawdzały jak na razie nikt nie wymyślił u nas nic lepszego
do 5 pkt - 1pkt siły = 7pkt wrogów
5-10 1pkt siły 14pkt wrogów
powyżej 10 1pkt = siły 21pkt wrogów