Poprawieni Poszukiwacze
-
-
- Posty: 208
- Rejestracja: środa 12 cze 2013, 22:17
- Lokalizacja: Leszno
- Płeć:
- Wiek: 34
Re: Poprawieni Poszukiwacze
Dzięki uprzejmości @Arthan i @Pablo podmieniłem grafiki na ładniejsze.
Naniosłem też trochę poprawek, bo część zmian okazała się nietrafiona. Poniżej zamieszczam już suchą listę tego, co zostało przeze mnie zmodyfikowane względem oryginału.
Link w pierwszym poście.
Derwisz:
+1 do Mocy
Elf:
- teleport na dowolną Puszczę
- +2 do Losu
Ghoul:
- zabiera życie kiedy pokona poszukiwacza w jakiejkolwiek walce
- możesz wskrzeszać trofea, a nie wrogów pokonanych w walce- zachowujesz elastyczność
- możesz odrzucać trofea, żeby dostać życie / zaklęcia (do przetestowania, docelowo chciałbym zostawić jedno albo drugie)
Góral:
-szarżą można walnąć po rzucie kośćmi w walce (obu ston)
Kapłan (2 wersje, do przetestowania):
1) za zabicie ducha możesz modlić się jak w świątyni, zamiast uwięzienia utrata Losu
2) za zabicie ducha pełen zestaw zaklęć, +1 /2 do modlitwy
Kupiec:
- spotykając innego Poszukiwacza możesz zamieniać swoje przedmioty na inne przedmioty lub złoto
- zaktualizowana ostatnia zdolność o karty z dodatków
Mag:
- możesz atakować psychicznie
Minstrel:
- możesz odrzucać Los, żeby pomagać sobie w oczarowaniu Zwierząt
- możesz odebrać napotkanemu Poszukiwaczowi dowolnego Przyjaciela, jeżeli na 1 kości wyrzucisz mniej niż twoja Moc.
Mnich:
-możesz zwiększać wartość Mocy odrzucając 10 pkt trofeów
Czarownica:
- omamienie działa na wszystkich, niezależnie od Charakteru na 4,5 i 6
- możesz odebrać dowolnego Przyjaciela + wywalenie zapisu sugerującego możliwość użycia 2 zdolności przy jednym spotkaniu
- możesz ignorować nieznajomych
Krasnolud:
Nowość. Drobne poprawki, żeby pozbyć się staromodnych naleciałości z lat 80.
- +1 do rzutu przy badaniu kart miejsc (a nie tylko Jaskini)
- nie tracisz tury na skutek jakichkolwiek kart miejsc (a nie tylko labiryntu)
Upiorny Rycerz:
- +1 do Losu
- +1 do Siły
- zawsze Zły
Pirat:
- -1 do Losu (jak w pierwotnej wersji)
- zwerbowani Nieznajomi mogą być odrzucani do zniwelowania straty życia po jakiejkolwiek walce
Wędrujący:
- 1 zaklęcie na start
Złodziej:
- +1 do Losu
- zaktualizowanie miejsc kradzieży do kilku kart z dodatków
Jeżeli ktoś z was zdecydowałby się przetestować któregoś to poproszę o feedback
pozdrawiam wszystkich
Naniosłem też trochę poprawek, bo część zmian okazała się nietrafiona. Poniżej zamieszczam już suchą listę tego, co zostało przeze mnie zmodyfikowane względem oryginału.
Link w pierwszym poście.
Derwisz:
+1 do Mocy
Elf:
- teleport na dowolną Puszczę
- +2 do Losu
Ghoul:
- zabiera życie kiedy pokona poszukiwacza w jakiejkolwiek walce
- możesz wskrzeszać trofea, a nie wrogów pokonanych w walce- zachowujesz elastyczność
- możesz odrzucać trofea, żeby dostać życie / zaklęcia (do przetestowania, docelowo chciałbym zostawić jedno albo drugie)
Góral:
-szarżą można walnąć po rzucie kośćmi w walce (obu ston)
Kapłan (2 wersje, do przetestowania):
1) za zabicie ducha możesz modlić się jak w świątyni, zamiast uwięzienia utrata Losu
2) za zabicie ducha pełen zestaw zaklęć, +1 /2 do modlitwy
Kupiec:
- spotykając innego Poszukiwacza możesz zamieniać swoje przedmioty na inne przedmioty lub złoto
- zaktualizowana ostatnia zdolność o karty z dodatków
Mag:
- możesz atakować psychicznie
Minstrel:
- możesz odrzucać Los, żeby pomagać sobie w oczarowaniu Zwierząt
- możesz odebrać napotkanemu Poszukiwaczowi dowolnego Przyjaciela, jeżeli na 1 kości wyrzucisz mniej niż twoja Moc.
Mnich:
-możesz zwiększać wartość Mocy odrzucając 10 pkt trofeów
Czarownica:
- omamienie działa na wszystkich, niezależnie od Charakteru na 4,5 i 6
- możesz odebrać dowolnego Przyjaciela + wywalenie zapisu sugerującego możliwość użycia 2 zdolności przy jednym spotkaniu
- możesz ignorować nieznajomych
Krasnolud:
Nowość. Drobne poprawki, żeby pozbyć się staromodnych naleciałości z lat 80.
- +1 do rzutu przy badaniu kart miejsc (a nie tylko Jaskini)
- nie tracisz tury na skutek jakichkolwiek kart miejsc (a nie tylko labiryntu)
Upiorny Rycerz:
- +1 do Losu
- +1 do Siły
- zawsze Zły
Pirat:
- -1 do Losu (jak w pierwotnej wersji)
- zwerbowani Nieznajomi mogą być odrzucani do zniwelowania straty życia po jakiejkolwiek walce
Wędrujący:
- 1 zaklęcie na start
Złodziej:
- +1 do Losu
- zaktualizowanie miejsc kradzieży do kilku kart z dodatków
Jeżeli ktoś z was zdecydowałby się przetestować któregoś to poproszę o feedback
pozdrawiam wszystkich
-
-
- Posty: 208
- Rejestracja: środa 12 cze 2013, 22:17
- Lokalizacja: Leszno
- Płeć:
- Wiek: 34
Re: Poprawieni Poszukiwacze
doszli Kransolud i Czarownica. Krasnolud słaby nie jest, ale dwa jego zapisy na karcie odnoszą się do pojedynczych kart, co w zasadzie czyni je bezużytecznymi, o ile nie gra się w samą podstawkę.
Aktualny link w 1 poście.
Aktualny link w 1 poście.
- Adzet
-
- Posty: 317
- Rejestracja: czwartek 20 cze 2019, 18:32
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 27
Re: Poprawieni Poszukiwacze
@Haer'dalis
1. Czarownica zdecydowanie mocniejsza i w końcu bardziej sensowna zdolność omamienia.
2. Ten Elf nadal mnie nie przekonuje.
3. Ghoul - ja bym zostawił, że może odrzucać trofea, żeby dostać życie lub zaklęcie. Reszta poprawek też dobra, tylko mały błąd - czemu ghoul ma charakter dobry
4. Kapłan - szczerze to wolałem poprzednią wersję. Żadna z obecnych nie przekonuje mnie do nie wywalenia go z losowanych kart Poszukiwaczy. Prędzej jakby obie z nich połączyć. Czymś w końcu musi się wyróżniać. Tak wiem, surowy jestem co do tego Poszukiwacza.
5. Krasnolud - szkoda, że nie może ignorować wszystkich kart miejsc, a nie tylko nie traci tury. No, ale lepsze to niż obecna wersja.
6. Minstrel po zdobyciu 1 mocy ma w zasadzie prawie 100% szansy na wzięcie Przyjaciela, ale to nawet dobrze, bo ma drugą sensowną zdolność.
7. Upiorny Rycerz - wszystkie zmiany super, ale i tak wydaje mi się biedny
8. Reszta - wszystko w porządku.
1. Czarownica zdecydowanie mocniejsza i w końcu bardziej sensowna zdolność omamienia.
2. Ten Elf nadal mnie nie przekonuje.
3. Ghoul - ja bym zostawił, że może odrzucać trofea, żeby dostać życie lub zaklęcie. Reszta poprawek też dobra, tylko mały błąd - czemu ghoul ma charakter dobry
4. Kapłan - szczerze to wolałem poprzednią wersję. Żadna z obecnych nie przekonuje mnie do nie wywalenia go z losowanych kart Poszukiwaczy. Prędzej jakby obie z nich połączyć. Czymś w końcu musi się wyróżniać. Tak wiem, surowy jestem co do tego Poszukiwacza.
5. Krasnolud - szkoda, że nie może ignorować wszystkich kart miejsc, a nie tylko nie traci tury. No, ale lepsze to niż obecna wersja.
6. Minstrel po zdobyciu 1 mocy ma w zasadzie prawie 100% szansy na wzięcie Przyjaciela, ale to nawet dobrze, bo ma drugą sensowną zdolność.
7. Upiorny Rycerz - wszystkie zmiany super, ale i tak wydaje mi się biedny
8. Reszta - wszystko w porządku.
-
-
- Posty: 208
- Rejestracja: środa 12 cze 2013, 22:17
- Lokalizacja: Leszno
- Płeć:
- Wiek: 34
Re: Poprawieni Poszukiwacze
dzięki @Adzet !
Bardzo mi pomagają twoje surowe komentarze i tutaj i w temacie z nowymi postaciami!
Elfa muszę przetestować pod kątem rushowania od razu do Lasu po szybkie karty przeznaczenia. Teraz basic staty ma więcej niż solidne, chce zobaczyć jak to wyjdzie w praniu. Jak dalej będzie miałko to dostanie Łuk i Zaklęcie / odzyskiwanie Losu w Lesie / +1 do rzutu w Lesie. Na papierze, jak mówisz, wygląda miałko, ale no przetestuję, zobaczę. Nie upieram się.
Ghoul. Faktycznie dobry, dzieny za wyłapanie Też go potestuję plus zastanawiałem się czy nie zrobić go postacią 3 - 3 i odjąć jeden od losu. Tylko to już jest b duża ingerencja, a chciałem być jak najbliżej tego rdzenia postaci. Ale z drugiej strony on jest zaprojektowany w latach 80 więc może nie ma co się tak kurczowo trzymać tamtejszych wizji.
Kapłan. Też muszę pograć, niewykluczone, że ta wersja z modleniem się za ducha może szybko streamrollować rozgrywkę, jak chapnie za friko na początku kilka premii. Na pewno nie łączyłbym świątyni z +2 do modlitwy. Kleryczka z Pani Jeziora dostaje za zabicie Ducha tylko punkt Losu, a jest w miarę ok (chociaż też kusiło mnie, żeby dać jej jednak ten jeden punkt życia / losu więcej bo jak się gra bez Miasta to dość łatwo ją zabić). W zanadrzu zawsze pozostaje też wywalenie mu ogranicznia co broni, ale póki co nie chce tego ruszać.
Minstrel - chciałem, żeby nie była ta zdolność taka niezawodna od początku. Przy 5 mocy masz 66,(6)% szans na zabranie przyjaciela, bo musisz rzucić 1-4. Od 7 masz sto procent. Myślę, że to się będzie w miarę dobrze skalować z rozgrywką.
Upiorny. No pełna zgoda. Beznadziejny przypadek, bo jak wzmocnisz go ociupinkę bardziej to może rozjechać całą rozgrywkę, ale równie dobrze może nic z tego nie wyjść. Rumak jest w talismanie niezbyt udaną moim zdaniem kartą, a może i ok, ale budowanie wokół niej postaci uważam za karkołomne. Najlepiej dla Upiornego byłoby go zbudować zupełnie od zera, bez warhorse'a na starcie i tego durnego skilla z czarami, który zupełnie mu nie pasuje. Pomyślę, wrzucę wersję pod ocenę.
edit:
zaktualizowałem paczkę o mocno zremixowanego Ghoula.
S: 3(+1, żeby mógł coś już zabić) M: 3(-1) Los:3 (-1, bo skille już ma sensowniejsze)
- otrzymuje Życie zawsze gdy pokona innego Poszukiwacza w jakiejkolwiek walce (niezależnie jaką wybiera nagrodę)
- może zjadać trofea, żeby odzyskać Życie / dostawać zaklęcia
- wskrzesza trofea pokonanych (ale tylko w walce) Wrogów więc nie musimy się od razu deklarować czy bierzemy pokonanego Wroga jako trofeum czy Przyjaciela.
W obecnej sytuacji nie wiem nawet czy nie lepiej wywalić mu zdolność do atakowania w walce psychicznej.
Bardzo mi pomagają twoje surowe komentarze i tutaj i w temacie z nowymi postaciami!
Elfa muszę przetestować pod kątem rushowania od razu do Lasu po szybkie karty przeznaczenia. Teraz basic staty ma więcej niż solidne, chce zobaczyć jak to wyjdzie w praniu. Jak dalej będzie miałko to dostanie Łuk i Zaklęcie / odzyskiwanie Losu w Lesie / +1 do rzutu w Lesie. Na papierze, jak mówisz, wygląda miałko, ale no przetestuję, zobaczę. Nie upieram się.
Ghoul. Faktycznie dobry, dzieny za wyłapanie Też go potestuję plus zastanawiałem się czy nie zrobić go postacią 3 - 3 i odjąć jeden od losu. Tylko to już jest b duża ingerencja, a chciałem być jak najbliżej tego rdzenia postaci. Ale z drugiej strony on jest zaprojektowany w latach 80 więc może nie ma co się tak kurczowo trzymać tamtejszych wizji.
Kapłan. Też muszę pograć, niewykluczone, że ta wersja z modleniem się za ducha może szybko streamrollować rozgrywkę, jak chapnie za friko na początku kilka premii. Na pewno nie łączyłbym świątyni z +2 do modlitwy. Kleryczka z Pani Jeziora dostaje za zabicie Ducha tylko punkt Losu, a jest w miarę ok (chociaż też kusiło mnie, żeby dać jej jednak ten jeden punkt życia / losu więcej bo jak się gra bez Miasta to dość łatwo ją zabić). W zanadrzu zawsze pozostaje też wywalenie mu ogranicznia co broni, ale póki co nie chce tego ruszać.
Minstrel - chciałem, żeby nie była ta zdolność taka niezawodna od początku. Przy 5 mocy masz 66,(6)% szans na zabranie przyjaciela, bo musisz rzucić 1-4. Od 7 masz sto procent. Myślę, że to się będzie w miarę dobrze skalować z rozgrywką.
Upiorny. No pełna zgoda. Beznadziejny przypadek, bo jak wzmocnisz go ociupinkę bardziej to może rozjechać całą rozgrywkę, ale równie dobrze może nic z tego nie wyjść. Rumak jest w talismanie niezbyt udaną moim zdaniem kartą, a może i ok, ale budowanie wokół niej postaci uważam za karkołomne. Najlepiej dla Upiornego byłoby go zbudować zupełnie od zera, bez warhorse'a na starcie i tego durnego skilla z czarami, który zupełnie mu nie pasuje. Pomyślę, wrzucę wersję pod ocenę.
edit:
zaktualizowałem paczkę o mocno zremixowanego Ghoula.
S: 3(+1, żeby mógł coś już zabić) M: 3(-1) Los:3 (-1, bo skille już ma sensowniejsze)
- otrzymuje Życie zawsze gdy pokona innego Poszukiwacza w jakiejkolwiek walce (niezależnie jaką wybiera nagrodę)
- może zjadać trofea, żeby odzyskać Życie / dostawać zaklęcia
- wskrzesza trofea pokonanych (ale tylko w walce) Wrogów więc nie musimy się od razu deklarować czy bierzemy pokonanego Wroga jako trofeum czy Przyjaciela.
W obecnej sytuacji nie wiem nawet czy nie lepiej wywalić mu zdolność do atakowania w walce psychicznej.
-
-
- Posty: 8
- Rejestracja: piątek 05 sty 2018, 00:15
- Płeć:
Re: Poprawieni Poszukiwacze
Bardzo fajne poprawki! Dzięki serdeczne!
Mam tylko pytanie o dwa poniższe.
Albo jestem upośledzony albo nie widzę tej modyfikacji w poprawionej karcie Laywalkera Zamieszczona karta wygląda dokładnie tak samo jak oryginalna.
U Mnicha podmieniłeś jeszcze dodanie do siły "początkowej wartości Mocy" na "wartość Mocy". Pytanie czy wartość mocy liczymy "podstawa + stożki" czy "podstawa + stożki + przedmioty/przyjaciele"? Jeśli to drugie to czy nie jest to trochę OP?
Mam tylko pytanie o dwa poniższe.
Albo jestem upośledzony albo nie widzę tej modyfikacji w poprawionej karcie Laywalkera Zamieszczona karta wygląda dokładnie tak samo jak oryginalna.
U Mnicha podmieniłeś jeszcze dodanie do siły "początkowej wartości Mocy" na "wartość Mocy". Pytanie czy wartość mocy liczymy "podstawa + stożki" czy "podstawa + stożki + przedmioty/przyjaciele"? Jeśli to drugie to czy nie jest to trochę OP?
Haer'dalis pisze: ↑środa 01 kwie 2020, 09:36 Mnich:
-możesz zwiększać wartość Mocy odrzucając 10 pkt trofeów
-
-
- Posty: 208
- Rejestracja: środa 12 cze 2013, 22:17
- Lokalizacja: Leszno
- Płeć:
- Wiek: 34
Re: Poprawieni Poszukiwacze
@Cambion
dzięki!
Leywalker. Sprawdź jeszcze raz pierwszą zdolność na karcie
Mnich. Zmieniłem tylko zapis. Początkowa wartość Mocy to jest dokładnie to samo co wartość Mocy- czyli liczba zapisana na karcie postaci. Zmieniłem to, bo nowsze dodatki używają właśnie samego słowa "wartość". Żadnych stożków nie dodajemy
dzięki!
Leywalker. Sprawdź jeszcze raz pierwszą zdolność na karcie
Mnich. Zmieniłem tylko zapis. Początkowa wartość Mocy to jest dokładnie to samo co wartość Mocy- czyli liczba zapisana na karcie postaci. Zmieniłem to, bo nowsze dodatki używają właśnie samego słowa "wartość". Żadnych stożków nie dodajemy
-
-
- Posty: 8
- Rejestracja: piątek 05 sty 2018, 00:15
- Płeć:
Re: Poprawieni Poszukiwacze
Czyli jednak mój wzrok był upośledzony Dzięki! Wszystko się zgadza.Haer'dalis pisze: ↑poniedziałek 13 kwie 2020, 16:58 Leywalker. Sprawdź jeszcze raz pierwszą zdolność na karcie
Wszystko jasne! Jeszcze raz dzięki.Haer'dalis pisze: ↑poniedziałek 13 kwie 2020, 16:58 Mnich. Zmieniłem tylko zapis. Początkowa wartość Mocy to jest dokładnie to samo co wartość Mocy- czyli liczba zapisana na karcie postaci. Zmieniłem to, bo nowsze dodatki używają właśnie samego słowa "wartość". Żadnych stożków nie dodajemy
PS. Nowy Ghoul jest super po tych modyfikacjach tylko faktycznie pierwsza zdolność na początku gry jest mniej przydatna po zrównaniu siły i mocy.
-
-
- Posty: 208
- Rejestracja: środa 12 cze 2013, 22:17
- Lokalizacja: Leszno
- Płeć:
- Wiek: 34
Re: Poprawieni Poszukiwacze
Przetestuj i daj znać! Póki co wyszedłem z założenia, że Ghoulowi będzie bardzoej opłacało się wskrzeszać / wymieniać pokonanych w walce Wrogów, więc jego Siła będzie rosnąć stosunkowo wolno w porównaniu do Mocy (bo nie będzie co do zasady wymieniać trofeów w Siłą na punkty, tylko zabijać za pomocą małych potworków coraz większe). Stąd ta zdolność. Plus, Wampirzyca i Mroczna Kapłanka też mogą atakować psychicznie, a obie są 3-3. Ale zobaczymy, nie jest to raczej wersja finalna
- Budowniczy Mostów
-
-
Spis dodatków autora:
• Bezdroża
• Bezkresne Morze
• Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
• Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
• Legendarne Przedmioty
• Ląd Na Horyzoncie!
• Most
• Obiekty i Misje
• Szalony Tytan - Posty: 4029
- Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
- Płeć:
Re: Poprawieni Poszukiwacze
Ryzykowne stwierdzenie.Haer'dalis pisze: ↑poniedziałek 13 kwie 2020, 16:58 Początkowa wartość Mocy to jest dokładnie to samo co wartość Mocy- czyli liczba zapisana na karcie postaci.
-
-
- Posty: 208
- Rejestracja: środa 12 cze 2013, 22:17
- Lokalizacja: Leszno
- Płeć:
- Wiek: 34
Re: Poprawieni Poszukiwacze
http://www.talismanwiki.com/Value
Polska instrukcja się posługuje „początkowa wartością”, a na wysokości Pani Jeziora albo Lasu- już sama „wartością”Ale w obu wypadkach jest to tłumaczenie z „value”, w ang wersji nie ma rozróżnienia wiec wyszedłem z założenia ze w polskiej tez;)
Polska instrukcja się posługuje „początkowa wartością”, a na wysokości Pani Jeziora albo Lasu- już sama „wartością”Ale w obu wypadkach jest to tłumaczenie z „value”, w ang wersji nie ma rozróżnienia wiec wyszedłem z założenia ze w polskiej tez;)
Ostatnio zmieniony środa 15 kwie 2020, 20:35 przez Haer'dalis, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adzet
-
- Posty: 317
- Rejestracja: czwartek 20 cze 2019, 18:32
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 27
Re: Poprawieni Poszukiwacze
No tak nie do końca przegięty, bo może mieć rumaka za zaklęcie, ale stracił zdolność zdobywania zaklęć i nie ma Rumaka na start, więc w sumie "wychodzi na 0". Co prawda 1 zdolność daje większą szansę na wygraną walkę, ale poza tym ma jakąś szansę na Rumaka (którego po chwili przecież może stracić). Ja bym mu jednak zostawił tego Rumaka, albo te zdobywanie Zaklęć. Poza tym, bardzo ciekawy pomysł i super inspiracja
Jak dostanie Rumaka to drukuję!
Jak dostanie Rumaka to drukuję!
-
-
- Posty: 208
- Rejestracja: środa 12 cze 2013, 22:17
- Lokalizacja: Leszno
- Płeć:
- Wiek: 34
Re: Poprawieni Poszukiwacze
Pierwszy skill jest za mocny, żeby miał tego rumaka od początku. Byłby wtedy postacią 6-3 z bardzo potężna umiejętnością i mógłby od razu wbijac na chama w smoki albo podziemia. A zaklęcie jedno łatwo dostać, nawet u czarodziejki czy mistyka. Raczej się zastanawiam czy nie zrobić go 4-2, żeby przed pierwszym zaklęciem musiał zdobyć jeszcze ten punkt mocy. wtedy rumak da skromna premie, a i tak będzie walił Wrogów bardzo mocno. Ale póki co zostawię jak jest, wywalę tylko tego czarnego rycerza, cmentarz starcZy
https://www.dropbox.com/s/gr15twav7no9t ... d.png?dl=0
https://www.dropbox.com/s/gr15twav7no9t ... d.png?dl=0
-
-
- Posty: 8
- Rejestracja: piątek 05 sty 2018, 00:15
- Płeć:
Re: Poprawieni Poszukiwacze
@Haer'dalis
Podrukowałem poprawionych poszukiwaczy i jak uda mi się zebrać ekipę to przetestuję ich
Mam tylko jeszcze pytanko o Minstrela i wydawanie losu przy oczarowaniu:
- czy los wydawać można tylko przed rzutem kością czy także po?
- wydawanie losu aby zwiększyć o 1 wynik rzutu kością sprawia że możemy oczarować również zwierzę z siłą wyższą niż 5, czy taki był Twój zamysł? Jest wprawdzie chyba tylko jedno zwierzę w całym Talismanie z siłą wyższą niż 5, ale jednak (Big Bad Wolf - siła 6)
Podrukowałem poprawionych poszukiwaczy i jak uda mi się zebrać ekipę to przetestuję ich
Mam tylko jeszcze pytanko o Minstrela i wydawanie losu przy oczarowaniu:
- czy los wydawać można tylko przed rzutem kością czy także po?
- wydawanie losu aby zwiększyć o 1 wynik rzutu kością sprawia że możemy oczarować również zwierzę z siłą wyższą niż 5, czy taki był Twój zamysł? Jest wprawdzie chyba tylko jedno zwierzę w całym Talismanie z siłą wyższą niż 5, ale jednak (Big Bad Wolf - siła 6)
-
-
- Posty: 208
- Rejestracja: środa 12 cze 2013, 22:17
- Lokalizacja: Leszno
- Płeć:
- Wiek: 34
Re: Poprawieni Poszukiwacze
@Cambion
Ekstra!
1) Po rzucie kością odrzucasz tyle losu ile ci brakuje
2) Pewnie!
Edit: jak się okaże, że Minstrel jest OP to obetnę mu Losu trochę i zobaczymy
Ekstra!
1) Po rzucie kością odrzucasz tyle losu ile ci brakuje
2) Pewnie!
Edit: jak się okaże, że Minstrel jest OP to obetnę mu Losu trochę i zobaczymy