Patowa sytuacja w mim
-
-
- Posty: 40
- Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 13:01
- Lokalizacja: KrakOw
- Płeć:
- Wiek: 42
Patowa sytuacja w mim
Witam na wstępie wszystkich miłośników MIMa
Grając ostatnio w MiMa z dodatkami (miasto, podziemia, kosmiczna otchłań, jaskinia)
zdarzyła się nam sytuacja patowa , otóż ja będąc na koronie władzy rzucając czar rozkaz nie byłem w stanie wykończyć drugiego gracza będącego szeryfem w mieście, ponieważ szeryf raz że przenosi się w mieście gdzie chce bez rzutu kostką to na dodatek może zostać za darmo uleczony na zamku królewskim- no i pat.
Macie może jakiś pomysł na rozwiązanie takiej sytuacji????
Grając ostatnio w MiMa z dodatkami (miasto, podziemia, kosmiczna otchłań, jaskinia)
zdarzyła się nam sytuacja patowa , otóż ja będąc na koronie władzy rzucając czar rozkaz nie byłem w stanie wykończyć drugiego gracza będącego szeryfem w mieście, ponieważ szeryf raz że przenosi się w mieście gdzie chce bez rzutu kostką to na dodatek może zostać za darmo uleczony na zamku królewskim- no i pat.
Macie może jakiś pomysł na rozwiązanie takiej sytuacji????
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3086
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 46
- Kontakt:
Hehehe ogólnie to pytanie nie w tym temacie powinno się znaleźć to pierwsze primo drugie witamy Cię na forum a trzecie to, że w MiM jest parę takich smaczków i decyzja tak na prawdę należy do graczy.
Możecie ustalić np.: że po dotarciu do Korony Władzy, żaden Poszukiwacz nie może odzyskiwać Wytrzymałości itd. tak jak jest w u mnie w Projekcie.
Możecie ustalić np.: że po dotarciu do Korony Władzy, żaden Poszukiwacz nie może odzyskiwać Wytrzymałości itd. tak jak jest w u mnie w Projekcie.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- abubu
-
- Posty: 6076
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Możesz zejść i spróbować w sposób tradycyjny, sierpem i młotem dziada ubić ... jako, że "ktoś" (czyli ty) był już na KW, to przeciwnik nie odrodzi się jako nowa postać. Możesz również siedzieć i rzucać czar rozkaz aż się komuś znudzi
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3086
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 46
- Kontakt:
Dlatego powinien zejść do niego i skopać mu tyłek :mrgreen:
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- abubu
-
- Posty: 6076
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3086
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 46
- Kontakt:
Dokładnie, z Wewnętrznej Krainy zawsze możesz wyjść - masz to nawet w instrukcji napisane - jedyny problem to oczywiście owy Talizman, ale bez niego to raczej byś tam nie był w oryginale.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- abubu
-
- Posty: 6076
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
mając Miasto, bardzo możliwe, że ma i Podziemia ... więc można przez Skarbiec. Można również "rozsądnie" przetopić korzystając z przyjacielskiego Alchemika Sposobów na "nie-posiadanie" Talizmanu na KW jest kilkastave pisze:Dokładnie, z Wewnętrznej Krainy zawsze możesz wyjść - masz to nawet w instrukcji napisane - jedyny problem to oczywiście owy Talizman, ale bez niego to raczej byś tam nie był w oryginale.
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3086
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 46
- Kontakt:
FAKT teraz doczytałem pierwszego posta w ktorym jak wół jest napisane z jakimi dodatkami gra - bo myślałem, że tylko Główna plansza i Miasto hehe.
Nie ma jak czytanko ze zrozumieniem hehe :mrgreen:
Nie ma jak czytanko ze zrozumieniem hehe :mrgreen:
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
-
-
- Posty: 40
- Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 13:01
- Lokalizacja: KrakOw
- Płeć:
- Wiek: 42
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
To jest tylko gra, jeśli się tak umówcie przed grą - czemu nie.
Zasada ciekawa, ale w ten sposób dążysz do tego, żeby zrobić z KW miejsce potężniejsze niż zamierzali twórcy gry. A dotarcie na KW wcale nie ma oznaczać zwycięstwa.
Inna sprawa, że rozwiązanie, które opisujesz może sprawdzić się na początku gry, ale gdy ktoś ma np. 12 mocy w zaawansowanej grze, to może dłużej na planszy siedzieć niż ktoś kto ma 12 mocy ale "tylko" 5 wytrzymałości.
Zasada ciekawa, ale w ten sposób dążysz do tego, żeby zrobić z KW miejsce potężniejsze niż zamierzali twórcy gry. A dotarcie na KW wcale nie ma oznaczać zwycięstwa.
Inna sprawa, że rozwiązanie, które opisujesz może sprawdzić się na początku gry, ale gdy ktoś ma np. 12 mocy w zaawansowanej grze, to może dłużej na planszy siedzieć niż ktoś kto ma 12 mocy ale "tylko" 5 wytrzymałości.
-
-
- Posty: 40
- Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 13:01
- Lokalizacja: KrakOw
- Płeć:
- Wiek: 42
No właśnie tylko spróbuj dorwać szeryfa w mieście :roll: to i tak niewykonalne on sie przenosi gdzie chce i leczy bez konca ja rzucam kostką on może mnie tam spokojnie unikać a nawet jak go dorwe to i tak sie zaraz uleczy:roll: :roll:stave pisze:Dlatego powinien zejść do niego i skopać mu tyłek :mrgreen:
Doszliśmy ostatnio z kumplem do wniosku że to w zasadzie szeryf w mieście jest w lepszej sytuacji niż zdobywca korony władzy a jedynym sposobem byłoby użycie na niego czaru przeistoczenia i wykończenie nowej postaci(o ile cwaniak nie bedzie miał jakiegos odbicia czaru czy rozproszenia(a sklep magiczny jest) bo wtedy to już dupa totalna) innego sposobu nie ma #-o
- Burjaufojad
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Mała Magia i Miecz - Posty: 681
- Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 53
mała mim:
- nie ma miasta
- jest czar demencja: wyłącza jedną spec zdolność
- są dwa czary "kopia czaru" więc z "dotykiem śmierci" i walką dają -5W w jednym spotkaniu
- mag przedmiot "żelazna rózga" blokuje 1 spec zdolność
- inne kombinacje, których jeszcze nie widziałem
NIGDY NIE BYŁO PATA !!!
- nie ma miasta
- jest czar demencja: wyłącza jedną spec zdolność
- są dwa czary "kopia czaru" więc z "dotykiem śmierci" i walką dają -5W w jednym spotkaniu
- mag przedmiot "żelazna rózga" blokuje 1 spec zdolność
- inne kombinacje, których jeszcze nie widziałem
NIGDY NIE BYŁO PATA !!!
Wasz Niedozajebicia
-
-
- Posty: 40
- Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 13:01
- Lokalizacja: KrakOw
- Płeć:
- Wiek: 42
Nie znam takiego przedmiotu o jakim piszesz, skąd to?Burjaufojad pisze:mała mim:
- nie ma miasta
- jest czar demencja: wyłącza jedną spec zdolność
- są dwa czary "kopia czaru" więc z "dotykiem śmierci" i walką dają -5W w jednym spotkaniu
- mag przedmiot "żelazna rózga" blokuje 1 spec zdolność
- inne kombinacje, których jeszcze nie widziałem
NIGDY NIE BYŁO PATA !!!
nie zawsze 5 wyt wystarczy i niekoniecznie tą walkę się wygra
kopia czaru tez nie znam
- abubu
-
- Posty: 6076
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Mowa tutaj o modyfikowanej wersji: Mała Magia i Miecz
Jest to wersja typowo turniejowa, w której spore znaczenie ma taktyka (nie tylko szczęście).
Więcej na temat MMiM znajdziesz tutaj: http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=4947
Jest to wersja typowo turniejowa, w której spore znaczenie ma taktyka (nie tylko szczęście).
Więcej na temat MMiM znajdziesz tutaj: http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=4947
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3086
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 46
- Kontakt:
Tak na prawdę oprócz MMiM, dwa pozostałem większe Projekty, które na turniej nijak się nadają tez starają się blokować takowe sytuacje.
Zawsze jak coś możesz wybrać odpowiednie Karty i je dorzucić do swojej wersji.
Zawsze jak coś możesz wybrać odpowiednie Karty i je dorzucić do swojej wersji.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski