Jaskinia a Zamieniony w Kamień

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Misiek [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Arena
Bestia
Pakiety Rozszerzające
Posty: 3374
Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
Lokalizacja: Burghausen
Płeć:
Wiek: 41

Jaskinia a Zamieniony w Kamień

Post autor: Misiek »

Trafiłem na taki zapis w wyjątkach zasad na końcu instrukcji Jaskini:

Postacie Zamienione w Kamień nie mogą przedostawać się w jakikolwiek sposób na planszę Jaskini, a w tej Krainie nikogo nie można Zamienić w Kamień.

W jaki sposób może się to stać? Skamieniony nie porusza się, nie używa Zaklęć. Czy jest to bubel zasadowy przy konwersji z MiMa, gdzie ropucha może się poruszać?



Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 38
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

Można chyba inną postać zamienioną w kamień przenieść do jaskini i przy okazji w ten sposób ją odczarować.
Chyba, że na zamienionego w kamień zaklęć nie można rzucać - już nie pamiętam./

[ Dodano: Sro Sty 06, 2010 7:24 pm ]
Sprawdziłem. Nie można na taką postać Zaklęć rzucać, więc to chyba faktycznie jakiś błąd.


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 5827
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Rogo »

Oj tam zaraz błąd... Po prostu zasada bez zastosowania :mrgreen:
A może jakaś karta Spotkania mogłaby przenieść do Jaskini? A może twórcy choć raz pomyśleli w przód i przewidzieli możliwość stworzenia autorskich dodatków? :D A może ustalili z góry taką zasadę, a później nie stworzyli żadnej karty, do której miałoby to zastosowanie? Ot tak po prostu zapomnieli ;)


Ja nawet nie mam Talismana.

ODPOWIEDZ