Stalowa Policja

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o Neuroshimie Hex i Monolith Arenie, niedotyczące twórczości graczy, zasad &c.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
HunteR [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 35

Stalowa Policja

Post autor: HunteR »

Wspominałem już wcześniej o planach wydania takowej armii w temacie ogólnym. Portal podzielił się właśnie garścią nowych informacji, więc pomyślałem, że nie zaszkodzi założyć osobny temat.

Premiera Stalowe Policji odbędzie się na poznańskim konwencie Pyrkon, a ten odbywa się w dniach 23-25 marca, także jeszcze trochę poczekamy. Cena wyniesie 29zł, więc faktycznie nie przekracza 30zł jak było mówione, choć wydaje mi się, że 29zł za jedną armię to i tak sporo. Zakup dwóch takich armii to 58zł, duże pudełkowe rozszerzenia kosztowały podobnie, ale oprócz dwóch armii oferowały także inne rzeczy. Zobaczymy jak to się sprawdzi w praktyce.

Więcej informacji (m. in. na temat unikatowej zdolności armii) znajdziecie w zakładce na stronie Portalu -> CLICK
Myślę, że już wkrótce pojawi się tam instrukcja z opisem jednostek.


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Awatar użytkownika
HunteR [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: HunteR »

Na stronie Portalu pojawiła się instrukcja Stalowej Policji. Armia charakteryzuje się dość dziwnymi zdolnościami, zastanawiam się jak będzie z balansem :-k

CLICK


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Awatar użytkownika
Kaktus+
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Apteka
Kraina Snów
Lodowa Kraina
Posty: 3416
Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Kaktus+ »

Jeszcze 14 dni :) Posucha była tak wielka, że cokolwiek się ukarze do NS:Hexa będzie jak manna z nieba ;)


Awatar użytkownika
HunteR [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: HunteR »

W tym roku jeszcze sporo ma wyjść z Hexa, no ale o tym pisałem w temacie ogólnym, ten zostawmy Stalowej Policji :)


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith »

Co oznacza znacznik przesunięcia u Funkcjonariusza Stalowej Policji? Nie posiadam dodatku w którym wyjaśniono tą zasadę.

Czy wstawiając jednostkę za Pacyfikatora zdejmujemy go z planszy na rękę czy do stosu żetonów odrzuconych?


Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Filozof
Filozof
Filozof
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Likantropia
Posty: 661
Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
Lokalizacja: Danzig-Osowa
Płeć:
Wiek: 32
Kontakt:

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Wyrzucamy do odrzuconych. Wydaje mi się to być uczciwsze, bo wtedy nie mamy na ręku nadmiaru jednostek.
Oznacza, że w swojej turze można odepchnąć wrogą jednostkę, jakbyśmy zagrali żeton natychmiastowy (przynajmniej my tak gramy).

Generalnie talia jest ciekawa, a sztab wprowadza sporo zamieszania. Taktyka podobna do molocha, czyli bunkrujemy się i robimy kombinacje specyficznymi jednostkami. Odbicie dość rzadko się przydaje, ale potrafi wkurzać, np. jak ustawimy się tym pancernym tyłkiem do sztabu.


Obrazek
Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith »

SPIDIvonMARDER pisze:Wyrzucamy do odrzuconych. Wydaje mi się to być uczciwsze, bo wtedy nie mamy na ręku nadmiaru jednostek.
Dzięki za odpowiedź. Mnie też ta wersja wydaje się być tą poprawną.
SPIDIvonMARDER pisze:Odbicie dość rzadko się przydaje, ale potrafi wkurzać, np. jak ustawimy się tym pancernym tyłkiem do sztabu
Dobry pomysł, sztab nas nie zrani, a możemy czyścić teren z jego obrońców.


Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Filozof
Filozof
Filozof
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Likantropia
Posty: 661
Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
Lokalizacja: Danzig-Osowa
Płeć:
Wiek: 32
Kontakt:

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Możemy zadawać co bitwę jedną ranę sztabowi, a ten nie zdejmuje naszej jednostki :)


Obrazek
Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith »

Jeśli tak grasz to nie stosujesz się do zasad, chyba, że odbijasz strzał jakiejś jednostki stojącej za tym sztabem. Bo jeśli masz na myśli odbicie ataku sztabu w ten sam sztab, to stosujemy regułę, że sztab nie rani sztabu, czyli nie zadajemy rany (co jest wyjaśnione na ostatniej stronie instrukcji w Kwestii Odbicia).


Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Filozof
Filozof
Filozof
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Likantropia
Posty: 661
Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
Lokalizacja: Danzig-Osowa
Płeć:
Wiek: 32
Kontakt:

Post autor: SPIDIvonMARDER »

A faktycznie, źle przeczytałem.


Obrazek
ODPOWIEDZ